سردار آزمون ابراز امیدواری کرد در بازی بعدی ایران برابر ولز حضوری کامل در میدان داشته باشد.

سردار آزمون

به گزارش همشهری آنلاین، در نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس سردار آزمون از دقیقه ۷۷ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. ایران در این بازی با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.

سردار آزمون درباره شرایط جسمانی خود و پاسخ به این پرسش که چه زمانی آماده بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌شود، به اسپورت ۲۴ روسیه گفت: پس از پایان دوره آسیب‌دیدگی اکنون شرایط عادی دارم. فکر می‌کنم در بازی بعدی برابر ولز حضور ۹۰ دقیقه‌ای داشته باشم. همه چیز خوب خواهد شد.

کد خبر 722149
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    14 3
    بابا جمع کنید این فوتبال رو ابرومون رفت تیم روستای ما بهتر از اینا بازی میکنه
    • Ali kh79 IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      9 7
      هر تیم دیگری بود با همین نتیجه می باخت خواهشاً چیزی که از فوتبال نمی‌دونید حرف نزنید
  • خانم IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    16 3
    افتضاحه فوتبال ایران افتضاح
    • Ali kh79 IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      11 5
      نکنه توقع دارین جلوی انگلیس مثل بازی با اسپانیا و پرتغال و مراکش باهاشون بازی میکردیم یادتون نره که فوتبال از انگلیس تاسیس شده و فوتبال مال انگلیس هستش به جای اینکه توهین کنید حمایتشان کنید
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    6 7
    اولا که انگلیس بود بازیکنان جوان و تکنیکی ثانیا جوورزشگاه طوری نبود که تمرکز داشته باشن.خیلی هم عالی بودن
  • مرتضی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    6 3
    علت شکست مااز انگلیس 1_مصدومیت بیرالوند و خارج شدن از زمین 2_ترکیب کاملا اشتباه در هر سه خطوط 3_ضعف شدید تاکتیک دفاعی و ترس بی مورد از نام انگلیس ، نتیجه اینکه : بیرالوند در توپهای هوائی و خروج ها بسیار شجاع تر از بقیه دروازبانها است و با بودن او خط حمله انگلیس به این آسانی کار نمیکرد ، جای کنعانی زادگان در دفاع راست میانی و شجاع خلیل زاده در دفاع چپ کناری کاملا مشهود بود ، جای خالی مهدی ترابی در هافبک چپ میانی و مهدی امیری در جلوی او به عنوان یار آزاد (بین خط حمله و هاف بک چپ)کاملا مشهود بود،جای خالی عزت الهی درهاف بک میانی (در کنار ترابی ) کاملا مشهود بود_همشهری؟ اگر به نظر چند روز پیش من (قبل از بازی)در خصوص ترکیب تیم ملی در برابر انگلیس توجه کرده بودی و اونو منعکس میکردی الان میدیدی که اون ترکیب چقدر برای نتیجه معقول گرفتن از انگلیس بجا و درست بود ، حیف که هیچ توجهی نکردی وحداقل منعکسش نکردی_یک بار دیگه اون ترکیب رو میگم امیدوارم این دفعه منعکس کنی : بیرالوند (دروازه)-محرمی،کنعانی زادگان،چشمی،شجاع(دفاع)-جهانبخش-عزت الهی،ترابی،حاج صفی(هافبک)-طارمی(فوروارد)-امیری(آزاد).
  • مرتضی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    6 1
    ممنون همشهری که نظم رو بالاخره آوردی ، راستی یادم رفت یک علت دیگه رو هم بگم ، درسته که این علت ، علت فنی نیست و یک علت احساسی هست اما باور کنید بیشتر اوقات در شکست تیم ملی بی تاثیر نبوده و اون هم پوشیدن پیراهن قرمز به جای پیراهن اصلی سفید هست _ یک بار دیگه ممنون که نظرمو منعکس کرده ای .
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    2 16
    سردار آزمون حکم خیارو داشت
  • حسین CA ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    4 12
    درود بر تیم ملی ایران بازنده اصلی وطن فروشایی بودن که علیه تیم ملی جوسازی میکنن