هواداران ایرانی حاضر در قطر امروز برای تماشای بازی تیم ملی ایران و انگلیس با سه روش می‌توانند خود را به ورزشگاه الخلیفه در دوحه برسانند.

استادیوم الخلیفه

به گزارش همشهری آنلاین، سریع ترین راه دسترسی به ایستگاه الخلیفه مترو است. خط طلای متروی دوحه مسافران را به مقصد ایستگاه شهر ورزش (Sport City) که حداقل ۱۵ دقیقه پیاده تا استادیوم فاصله دارد، می‌رساند.

همچنین استفاده از «اتوبوس‌های اکسپرس استادیوم» سریع‌ترین راه برای رسیدن به استادیوم الخلیفه محل برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس است. این سرویس از ایستگاه‌های اتوبوس اکسپرس اختصاصی استادیوم انجام می‌شود و حداقل ۳۰ دقیقه پیاده‌روی از استادیوم را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. اتوبوس‌ها ۴ ساعت قبل از شروع مسابقه شروع به حرکت می کنند و ۱.۵ ساعت پس از سوت پایان مسابقات به کار خود پایان می‌دهند. آخرین اتوبوس۱ ساعت قبل از شروع بازی از ایستگاه مرکزی اتوبوس حرکت می‌کند.

برنامه حرکت اتوبوس‌های اکسپرس به مقصد استادیوم الخلیفه

برای حرکت به مقصد استادیوم الخلیفه ۵ ایستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است. مسافران می‌توانند با سوار شدن به اتوبوس‌های S۹۴۱ در ایستگاه «بروا مدینتا» (Barwa Madinatna) ۳۰ دقیقه بعد در نزدیکی استادیوم پیاده شوند. خط S۹۴۲، از شمال دوحه و از ایستگاه «بازار واقف» (Souq Waqif - North) مسافران بازی ایران و انگلیس را ظرف ۳۵ دقیقه به استادیوم الخلیفه می‌رساند. مسافران می‌توانند با سوار شدن به اتوبوس‌های خط S۹۴۳ در ایستگاه «فیفا فن فستیوال»( FIFA Fan Festival) ظرف ۳۰ دقیقه به استادیوم الخلیفه برسند. خط S۹۴۴ مسافران را در ایستگاه «خلیج غربی»( West Bay) ظرف ۲۵ دقیقه به استادیوم الخلیفه می‌رساند. مسافران همچنین می‌توانند با استفاده از خط S۹۴۵ از ایستگاه «بروا باراهات الجنوب» (Barwa Barahat Al Janoub) ظرف ۳۰ دقیقه خود را به استادیوم محل برگزاری بازی ایران و انگلیس برسانند.

تاکسی‌های، اوبر و کریم به مقصد استادیوم الخلیفه

ایستگاه‌های سرویس‌های تاکسی« اوبر» و «کریم» در کنار خیابان الواب قرار دارد و حداقل ۲۰ دقیقه پیاده تا استادیوم فاصله دارند. این منطقه ۴ ساعت قبل از شروع بازی باز می‌شود و ۱.۵ ساعت پس از سوت پایان بازی بسته می شود.

از برنامه «حیا به قطر»( ۲۰۲۲ Haya to Qatar) برای یافتن ایستگاه‌ها و ترمینال‌های حمل و نقل مسافران استفاده کنید.

کد خبر 721903
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha