شگفتی ترکیب ایران برابر انگلستان در اولین تورنمنت مهم خودش همراه با تیم ملی بزرگسالان باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران از ابتدا به میدان برود و او کسی نیست جز علی کریمی!

علی کریمی

به گزارش همشهری آنلاین، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز به وقت تهران، تیم فوتبال ایران در نخستین دیدار خودش در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید در ورزشگاه خلیفه به مصاف انگلیس برود. دیدار با تیم‌های اروپایی در جام جهانی هرگز با پایان خوشی برای فوتبال ایران همراه نبوده و شش شکست و دو تساوی، ماحصل عمکلرد فوتبالیست‌های ایرانی در جام‌های جهانی گذشته برابر حریفانی از قاره سبز بوده است.

اما از عصر دیروز، اخباری که از اردوی ایران به گوش می‌رسید، حاوی یک شگفتی بزرگ برای دنبال‌کنندگان بود. علی کریمی، ستاره ایرانی تیم کایسری‌اسپور ترکیه، انتخاب ویژه کارلوس کی‌روش برای حضور در ترکیب اصلی ایران برابر انگلیس است. کریمی که به واسطه مصدومیت اردوی ایران در اتریش را هم از دست داده بود، بعد از رسیدن به مرز آمادگی در ترکیه، به اردوی ایران در قطر ملحق شد و در دیدار ایران برابر تونس هم ۴۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

اما هیچ یک از طرفداران فوتبال ایران هرگز اتخاذ تصمیمات خلق‌الساعه در خصوص ترکیب تیم را از کارلوس کی‌روش به خاطر نمی‌آورند و شاید با دیدن علی کریمی در ترکیب اصلی تیم، شگفت‌زده شوند اما سرمربی پرتغالی هرگز به صورت ناگهانی به این نتیجه نرسیده و از مدت‌ها قبل روی این هافبک خاص فوتبال ایران حساب کرده بود.

منبع: ورزش سه

کد خبر 721865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • سعید IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 1
    یکی از بازیکنانی که در سه گل ایران همراه با حسینی دروازه بان روزبه چشمی و حسینی دفاعبیشترین مقصر ها بودن
  • مصطفی باقریان IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    1 0
    چرا واقعا چرا ترکیب نیمه دومو از اول نزاشتی