پنجمین رزمایش مشترک و متمرکز جهادی قرارگاه شهید اسداللهی با مشارکت شهرداری منطقه۱۲ در محله شهید هرندی با هدف زدودن چهره کریه اعتیاد و محرومیت‌زدایی از این محله اصیل برپا شد.

جهادگران بسيجي

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه۱۲ با اعلام این خبر گفت: «اجتماع ۱۲هزار نفری جهادگران بسیجی با عنوان «جهادگران بسیجی فاطمی۲» با هدف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از آسیب‌دیدگان و محرومان محله هرندی در این محله برپا شد.»

«امیر یزدی» به مشارکت‌ شهرداری منطقه در این رزمایش از جمله تأمین زیرساخت‌هایی همچون اهدای ساختمان برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در محله هرندی اشاره و عنوان کرد: «ساختمان کلینیک دندانپزشکی «شهید آسمانی» به مساحت حدود ۱۵۰متر مربع، پایگاه امداد ساختمان شهید آسمانی به مساحت حدود ۱۰۰متر مربع، ساختمان پزشکان شهید ممقانی به مساحت حدود ۵۰۰متر مربع، زمین ورزشی برای ساخت مجتمع فرهنگی- ورزشی به مساحت حدود هزار و ۷۰۰متر مربع و ساختمان قرارگاه شهید اسداللهی به مساحت ۶۰۰متر مربع، از جمله بناهای اهدایی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در محله هرندی بوده‌اند.»

شهردار قلب طهران به ساماندهی بیش از ۴۰ فضای بی‌دفاع شهری در این محله هم اشاره کرد و گفت: «به منظور ارتقای کیفیت زندگی در این محله، نزدیک به ۳هزار مترمربع از فضاهای بی‌دفاع شهری با اهداف فرهنگی و اجتماعی در دسترس عموم ساکنان محله قرار خواهد گرفت و از آنها برای ساخت بوستان، زمین بازی کودکان، مجموعه ورزشی و... استفاده خواهد شد.»

به گفته یزدی، پیگیری بازنگری طرح تفصیلی محله شهید هرندی، از دیگر اقدامات شهرداری منطقه برای ارتقای کیفیت زندگی در این محله است.

در اجتماع ۱۲هزار نفری جهادگران بسیجی که در ورزشگاه هرندی برگزار شد، «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه، «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) و جمعی از مقامات لشکری و کشوری حضور داشتند و قرار است جهادگران در قالب ۱۴هزار گروه جهادی تا ۱۵ آذر فعالیت‌های متنوعی از جمله برپایی میز خدمت، انجام کارهای عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و... انجام دهند.

تهیه و توزیع ۱۱۰جهیزیه، ۳۰هزار بسته معیشتی، افتتاح پروژه‌هایی همچون درمانگاه، کلینیک دندانپزشکی، مجموعه ورزشی و... از دیگر اقدامات این رزمایش در محله شهید هرندی خواهد بود.

شایان ذکر است که محله قدیمی و اصیل شهید هرندی در سال‌های گذشته به پاتوق معتادان متجاهر و جای‌جای این منطقه به محل بیتوته آسیب‌دیدگان اجتماعی تبدیل شده بود. 

کد خبر 721804

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • یه ایرانی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    9 3
    خداوند یارتان
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    16 7
    خدایا به کجا پناه ببریم😆😆🤪🤪🤪🤪
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      5 3
      اشتباه مثبت دادم
  • لیلی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    11 7
    مسئولین بجای اینها به فکر حل مشکلات اقتصادی و از بین بردن فقر باشین!
  • احسنت IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    12 1
    چه فکر خوبی چجوری میشه کمک کنیم؟
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    5 1
    معضل مواد مخدر فقط مخصوص محله ی هرندی تهران نیست.در شهرستان ها به مراتب بد تر است.تا دیر نشده معتادان متجاهر و قاچاق چیان مواد مخدر را جمع آوری کنید آنها به راحتی طعمه ی براندازان می شوند و در جهت مطامع آنها اجیر می شوند.