جمعه ۱۲ آبان ۱۳۸۵ - ۱۴:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بانک صادرات ایران اعلام کرد کلیه مشتریان این بانک از مناطق مختلف جهان می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی این بانک از این خدمات بانکی نوین اینترنتی بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران بمنظور ارایه خدمات سریع، آسان و با کیفیت، سیستم بانکداری اینترنتی این بانک راه‌اندازی و کلیه مشتریان سپهری می‌توانند با ورود به سایت بانک صادرات ایران به آدرس www.saderbank.com از خدمات اینترنتی این بانک استفاده نمایند.

بر این اساس کلیه دارندگان حسابهای سپهر بدون هیچگونه محدودیت و اولویت بندی می‌توانند از طریق ورود به بخش خدمات اینترنتی سایت بانک صادرت ایران درخواست عضویت نموده و با مراجعه حضوری به شعبه انتخابی پس از فعال‌سازی کد کاربری خود و دریافت دستگاه رمز ساز، عملیات بانکی مورد نیاز را در هر مکان و در هر زمان از طریق اینترنت انجام دهند.

بانک صادرات ایران  افزوده است امکان ارایه خدمات اینترنتی به کلیه صاحبان حسابهای سپهری و بالا بودن ضریب امنیتی که از هرگونه نفوذ و دخل و تصرف غیر مجاز جلوگیری خواهد نمود از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد سیستم اینترنتی بانک صادرات ایران است.

لازم به ذکر است شعبه مجازی بانک صادرات در مرحله نخست خدمت رسانی خود قادر به اطلاع‌رسانی وضعیت حساب، ارایه صورتحساب و انتقال وجه بین حسابهای سپهری مشتریان خواهد بود.

کد خبر 7218

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز