مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهای بی اساس در اظهاراتی مداخله‌جویانه از ناآرامی‌های اخیر ایران حمایت کرد.

ایال هولاتا

به گزارش همشهری آنلاین، آی ۲۴ نوشت: ایال هولاتا، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که برای شرکت در نشست امنیتی منامه به بحرین رفته است در اظهاراتی گفت که شراکت‌های این رژیم با هم پیمانان منطقه‌ای در راستای مقابله با بحران غذا و انرژی و همچنین تهدیدات امنیتی است؛ تهدیداتی که به ادعای وی منبع آن ایران است.

وی مدعی شد که ایران حملات نیابتی و سایبری خود علیه اهداف غیر نظامی در سرزمین های اشغالی و کشور آلبانی و مناطق دیگر را افزایش داده است.

هولاتا در ادامه ایران را به هدف قرار دادن کشتی میلیاردر صهیونیست در دریای عمان و مشارکت در جنگ اروپا (روسیه و اوکراین) متهم کرد.

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین از کشورهای مذاکره کننده با ایران در مذاکرات وین خواست که نادیده گرفتن سیاست‌های منطقه‌ای و هسته‌ای ایران را متوقف کنند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با دخالت در امور داخلی ایران مدعی شد که نظام ایران معترضان را سرکوب می کند.

هولاتا در جمله ای به زبان فارسی خطاب به زنان ایرانی گفت "زندگی زنان مهم است".

ادعاهای این مقام صهیونیست درحالی است که رژیم صهیونیستی جنایت های فجیعی در سرزمین های اشغالی مرتکب می شود.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران اخیرا در توییتی نوشت: شهادت و جراحت ۸ هزار ⁧کودک⁩ در جنگ علیه ⁧یمن⁩ و بازداشت بیش از ۷۵۰ و شهادت ۴۷ و جراحت ۱۶۴ کودک ⁧فلسطینی⁩ طی سال ۲۰۲۲ توسط رژیم صهیونیستی، با حمایت مدعیان ⁧ حقوق بشر⁩ و سکوت سازمانهای بین‌المللی رخ داد! یکی از اهداف جنگ رسانه ای و فشار سیاسی علیه ⁧ایران⁩، تطهیر جنایتکاران متحد آمریکاست.

بر اساس این گزارش، حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران پیش از این در گفت‌وگو با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص تحولات جاری کشور گفت: مرگ مرحوم مهسا امینی مایه تأسف همه ماست. در این خصوص گزارش دقیق و علمی پزشکی قانونی از سوی تعداد قابل توجهی از پزشکان فوق تخصص و افراد خبره ارائه شده است. همچنین اقدامات قضایی نیز در جریان است، البته این موضوع برای برخی مقامات غربی فقط یک بهانه است. پرسش این است که غرب در خصوص صدها پرونده قتل عمد زنان و کودکان در کانادا و آمریکا بویژه بدست پلیس چه کرده است؟! نمی شود در اروپا خشن ترین مقابله با اغتشاش، عملی خوب و پسندیده باشد، اما همان کار  در چارچوب قانونی در ایران سرکوب قلمداد شود!

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: مطالبات مسالمت آمیز موضوعی جدای از آشوب، قتل، آتش افروزی و عملیات تروریستی است.

وزیر امور خارجه کشورمان یادآور شد : جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه قوی مردمی و دموکراسی کارآمد برخوردار است. اینجا سرزمین کودتای مخملی یا رنگین نیست. ایران لنگرگاه ثبات و امنیت پایدار منطقه است.

کد خبر 721641
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد بوده ایم ، هرگاه مسئله ای در داخل کشور پیش آمده ، به طرز فوق العاده ای دشمنان انقلاب شادی کرده و ذوق زده شدند و هلهله کردند ، منتهی نکته اش اینجاست که هر بار که بیشتر شادی کرده اند ، در پایان بیشتر هم دمق ، نا امید و افسرده شدند . اینبار هم مثل دفعات قبل خواهد بود و بزودی خیلی زود شاهد ناراحتی و استیصال شان خواهیم بود .
    • NL ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      3 1
      شما از ابتدای انقلابش رو فقط یادت میاد چون اهل مطالعه نبودی تاریخ بخونی ببینی قبل از انقلاب هم ایران دشمن زیاد داشته. همواره داشته. لزومی نداره کشور اینجوری اداره بشه. همین.