معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان لحظاتی پیش اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۰ امروز راکبین دو دستگاه موتور سیکلت به مردم و حافظان با سلاح جنگی تیراندازی کردند.

حوزه علمیه ایذه

به گزارش همشهری آنلاین، ولی الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان لحظاتی پیش اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۰ امروز راکبین دو دستگاه موتور سیکلت به مردم و حافظان با سلاح جنگی تیراندازی کردند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه پنج نفر شهید و ۱۰ نفر مجروح شدند. یک دختر خردسال، یک خانم و سه مرد در میان شهدا وجود دارد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: حال برخی از مصدومین وخیم اعلام شده است و اقدامات لازم جهت شناسایی دستگیری تروریست‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر جلسه شورای تامین استان با حضور استاندار خوزستان در حال برگزاری است و امنیت در شهر ایذه برقرار است.

کد خبر 720769

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • فرزاد IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    10 19
    ملت حزب الله مانند سالهای ۶۰و۶۱بایدواردمیدان شوند .تاتروریستهاومنافقین رایکباربرای همیشه سرکوب ونابودکنند انشاالله
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    19 12
    معلومه بازداشت نشدن نیروهای خودشون بودن
  • طاهری IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    15 11
    فقط ارزونی کنید دلارو بیارید رو بیست هزار تومن ببینید همه چی خوب میشه مردم از گرونی خسته شدند و به سیم آخر زدند
  • امیر IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    13 1
    نتیجه دلار از ۳هزار تومن به ۳۶هزارتومن همین میشه فقر و گرسنگی و حسرت زندگی کشورهای خلیج فارس و ترکیه و..........باعث این اتفاقها شده....فردا دلار بشه۲۰هزار تومن و با جوانها خوب رفتار کنند ببینید اگر همه اینها پشت نظام در نیومدن...جوانها ناراضی هستند اگر نتونن مدیرهای ارشد جوانان رو راضیشون بکنه اگر دشمن حمله کنه آیا فکر میکنید این همه جوان به میدان جنگ خواهند رفت.بس است کمی تفکر لازم است...ما برای دفاع کشور به جوانها نیاز داریم...نه به دهه۲۰و۳۰و۴۰و۵۰