ادعای جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا که ایران تصمیم گرفته برای حدود ۱۵هزار معترض حکم اعدام صادر کند صدای خبرنگار BBC را هم در آورد.

ترودو پارلمان کانادا را منحل کرد و خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا که از ابتدای اغتشاشات در ایران که به بهانه درگذشت «مهسا امینی» همواره مواضعی خصمانه و مداخله‌جویانه علیه ایران اتخاذ کرده بود، در توئیتی مدعی شد که کانادا تصمیم ایران مبنی بر صدور حکم اعدام برای حدود ۱۵هزار معترض را محکوم می‌کند! وی همچنین اظهار داشت که در حمایت از معترضان و در برابر اقدامات ایران، می‌ایستیم! ادعای ترودو مبنی بر اعدام ۱۵ هزار معترض در ایران! با واکنش‌های مختلفی همراه بود. یکی از خبرنگاران BBC با بیان اینکه نمی‌دانم منبع خبر ادعایی ترودو چیست، عنوان کرد این مسأله بیانگر آن است که منابع خبری نخست‌وزیر کانادا ضعیف است.

گفتنی است ترودو ساعاتی بعد این توئیت را حذف کرد. 

قماربازها هم از آشوب‌ها حمایت کردند!

 خبر رسیده که، سرشبکه‌های فعال سایت‌های شرط‌بندی که در اینستاگرام مشغول ترویج قماربازی و کلاهبرداری هستند نیز با انتشار تصاویری، از آشوبگران حمایت کردند. یکی از این افراد بدنام که همواره با اشاعه فحشا به دنبال جذب مخاطب و تبلیغات سایت‌های شرط‌بندی است، در پست اخیر اینستاگرام خود از هشتگ «زن، زندگی، آزادی» و «برای آزادی» استفاده کرد.

کد خبر 720523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha