قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۵۴ تومان اعلام شد. دلار توافقی نیز در قیمت ۳۳ هزار و ۲۵۸ تومان معامله شد. قیم دلار در بازار آزاد نیز اگرچه امروز مجددا به کانال ۳۶ هزار تومانی صعود کرد اما در ادامه به کانال ۳۵ هزار تومانی بازگشت.

دلار - ارز

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۸ هزار  و ۷۶۵ تومان و ۲۹ هزار و ۵۴ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ( ۲۳ آبان) قیمت‌ آن ثابت ماند.

قیمت خرید یورو ۲۹ هزار و ۷۱۴ تومان و قیمت فروش آن نیز ۳۰ هزار و ۱۳ تومان اعلام شد که قیمت یورو نیز نسبت به روز گذشته ۵۸ تومان کاهش یافت.

تا ساعت تنظیم این خبر، کانون صرافان ایرانیان نیز میانگین قیمت خرید هر دلار را ۳۳ هزار و ۱۶۷ تومان و میانگین قیمت فروش آن را ۳۳ هزار و ۵۲۸ تومان در صرافی ها اعلام کرد.

میانگین قیمت خرید و فروش یورو نیز از سوی این کانون در صرافی ها به ترتیب ۳۳ هزار و ۲۶۰ و ۳۳ هزار و ۶۲۹ تومان اعلام شد.

در معاملات توافقی دلار نیز امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در «کانال سامانه اطلاع‌رسانی ارز توافقی تهران» ۳۳ هزار و ۲۵۸ تومان اعلام شد.

دلار در بازار آزاد، امروز با در پیش گرفتن مسیر افزایشی مجدا به کانال ۳۶ هزار تومان وارد شد اما سپس با اندکی کاهش به کانال ۳۵ هزار تومانی بازگشت؛ هرچند باز هم در قیمت هایی بالاتر از دیروز معامله شد. قیمت فروش دلار در بازار آزاد تا لحظه تنظیم این گزارش به حدود ۳۵ هزار و ۹۸۰ تومان رسید.

کد خبر 720397
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    3 1
    چه دستی توی این مملکت پشت پرده است که دلار ازاین کشورجدانمی شه اینهمه پول وارز
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    24 1
    پس چه فرقی کرد بین دولت رییسی و دولت روحانی چرا نمی توانید دلار بازار آزاد را جمع کنید دیگر به که رای بدهیم که مملکت درست بشه می بینید که تمام قیمت ها بر اساس دلار آزاد حساب میشه مثل خودرو و.... دیگه ناامیدشدیم از اینکه مملکت درست بشه ریگی را روی هوا می زنید ولی اخلال گران دلار را نمی توانید جمع کنید پس دست خود دولتها در کاره والا کی جرات چنین خیانتی را دارد
  • HK ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    5 0
    منتظر دلار 100 هزار تومنی هم باید بود.