کمپانی «منهارت» با تیونینگ جدید در پورشه ۹۱۱ جی‌تی۲ آر اس توان موتور این خودرو را به ۹۴۵ اسب بخار رسانده است. علاوه بر این «منهارت» گیربکس ۷ دنده‌ای این نسل جدید پورشه را به همراه سایر قطعات جانبی موتور و بدنه ارتقا داده است.

پورشه منهارت

«منهارت» جدیدترین محصول خود، تنظیم کننده موتورTR ۹۰۰ را معرفی کرده است. این تیونر برای نسل فعلی پورشه ۹۱۱ GT۲ RS، ساخته شده است، این تیونر (تنظیم کننده موتور) آلمان نه تنها باعث ارتقای موتور پورشه ۹۱۱ که منجر تغییرات در سایر قسمت‌های بدنه این خودرو نیز شده است.
 

تصاویر | پورشه 911 تیونینگ شده با ۱۰۰۰ اسب بخار پرواز می‌کند



در پشت صندلی‌ها، منهارت، برای «ECU» (واحد فرمان موتور که با خواندن مقادیر مختلف به‌وسیله حسگرهایی که درون موتور قرار دارد، اطلاعات مختلف را جمع‌آوری و پردازش می‌کند و براساس آن دستورهای موردنیاز را صادر می‌کند)، یک سری جداول و پارامترهای جدید بلااستفاده در حافظه قبلی با استفاده از دانش برنامه نویسی میکرو به نام « مپسوئیچ » (Mapswitch)باز تعریف و باز طراحی شده است. تغییرات در بقیه قسمت‌ها همچنین شامل اضافه کردن مجموعه‌ای از توربوشارژرهای بزرگتر TTH ۱۰۰۰، کیت اینترکولر «منهارت» شامل یک فن رادیاتور بزرگ‌تر در جلو و یک منیفولد آلومینیومی « منهارت آی پی دی » است.
 

تصاویر | پورشه 911 تیونینگ شده با ۱۰۰۰ اسب بخار پرواز می‌کند



تیونر(تنظیم کننده موتور) جدید، توان موتور این نسل جدید پورشه را به حداکثر توان ۹۴۵ اسب بخار (۷۰۵ کیلووات) و ۷۷۴ پوند فوت (۱۰۵۰ نیوتن متر) گشتاور می‌رساند. برای مدیریت این توان عظیم، مانهارت گیربکس ۷ سرعته «پی دی کی» را نیز ارتقا داده است.
 

تصاویر | پورشه 911 تیونینگ شده با ۱۰۰۰ اسب بخار پرواز می‌کند



منهارت همچنین شاسی پورشه ۹۱۱ GT۲ RS را ارتقا داده است، اگرچه سیستم ترمز استاندارد کربن سرامیکی و رینگ‌های قفل مرکزی منیزیم طلای سفید فلزی با پره‌های Y شکل هنوز دست نخورده هستند. تغییرات برای این قسمت‌های خودرو در صورت درخواست مشتریان قابل انجام است.

 

تصاویر | پورشه 911 تیونینگ شده با ۱۰۰۰ اسب بخار پرواز می‌کند



«منهارت» علاوه بر عملکرد خودرو، بدنه را نیز با کیت‌های فیبر کربن  مارک «دی کربن» (DB Carbon)  ارتقا داده است. این قطعات سبک وزن اصلاح‌شده شامل یک اسپویلر جلو، قاب‌هایی برای ورودی‌های هوا در جلو، رکاب‌های جانبی و یک دیفیوزر شامل صفحات جانبی هستند.
 

تصاویر | پورشه 911 تیونینگ شده با ۱۰۰۰ اسب بخار پرواز می‌کند



تغییرات بعدی بدنه در نوارهای تزئینی و حروف، با پوششی از تم «سبز تیره نیمه شب و طلایی» برای مطابقت با رینگ‌ها انجام شده است. در همین حال، ارتقاء داخلی فقط تا حد کفپوش‌های سفارشی انجام شده است.

بیشتر بخوانید:
 


به دلیل ارتقای زیادی که از سوی این شرکت آلمانی انجام شده «منهارت تی آر ۹۰۰» ارزان نیست. قیمت این خودرو در حال حاضر در وب سایت «منهارت» با قیمت ۵۵۰ هزار یورو یا حدود ۵۷۰ هزار دلار تعیین شده است. در حال حاضر یک نمونه از این پوشه ارتقاء یافته آماده برای خرید وجود دارد.

کد خبر 720055

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha