معاون مالی و اداری سازمان حمل‌ و نقل ریلی شهرداری تبریز در رابطه با خسارت حادثه خروج واگن از ریل قطار شهری تبریز توضیحاتی ارائه کرد.

حادثه مترو تبریز

به گزارش همشهری آنلاین، اصغر باقری‌فر  در جلسه نود و ششمین جلسه شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه این حادثه سال گذشته رخ داد، گفت : در این حادثه ۴۹۰ هزار یورو، معادل ۱۵ میلیارد تومان خسارت به قطار شهری وارد شد.عملیات عمرانی اصلاح محل حادثه خروج واگن قطارشهری تبریز از ریل با هزینه ۵۹۰ میلیون تومانی پایان یافته است.

او با اشاره به گزارش حسابرسی این سازمان در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹، اظهار داشت: گزارش حسابرسی این سال‌ با لحاظ اصلاحات و تکالیفی که کمیته حسابرسی شورا ارائه کرده، به تصویب اعضای شورای اسلامی تبریز رسیده است.

معاون مالی و اداری سازمان حمل‌ و نقل ریلی شهرداری تبریز گفت: اصلاح نقطه وقوع این حادثه توسط پیمانکار قبلی انجام نشده و پیمانکار دیگری برای اصلاح این محل به کار گرفته شد و هزینه اصلاح این محل در گزارش حسابرسی سال ۱۴۰۱ لحاظ شده است.

باقری فر، با بیان اینکه در این حادثه چهار نفر به دادگاه معرفی شده و پیگیر اخذ خسارت از پوشش بیمه هستیم، ادامه داد: سازمان حمل‌ و نقل ریلی شهرداری تبریز به تکالیف قانونی خود در حوزه مالیات عمل کرده و هیچ گونه بدهی مالیاتی ندارد.

صبح روز دوشنبه ۱۵ دی ماه سال گذشته، یکی از واگن‌های قطارشهری تبریز در حال طی مسیر در ایستگاه قونقا از ریل خارج شده بود و این حادثه خسارت جانی نداشته و قطار خالی از مسافر بود.

کد خبر 719885
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha