با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه گسترده بین‌المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه و با اتخاذ روش‌های حرفه‌ای مبادرت به انتقال محموله‌های کلان مواد مخدر می‌کرد، شناسایی و دستگیر شدند.

سپاه

به گزارش همشهری‌آنلاین،با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه گسترده بین‌المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه و با اتخاذ روش‌های حرفه‌ای در پوشش ناوگان حمل و نقل عمومی، مبادرت به انتقال محموله‌های کلان مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به دیگر استان‌های عمقی می‌کرد، شناسایی و دستگیر شدند.

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، بر اساس بررسی و رصدهای فنی و اطلاعاتی انجام شده مشخص شد که شبکه مذکور به طور میانگین روزانه حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ کیلوگرم محموله‌های مواد مخدر را در کشور پخش کرده که ارزش ریالی تجمیعی مبالغ بدست آمده در طی سال های اخیر به بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد ریال می‌رسد.

در همین راستا حسب دستور قضایی ۳۲ نفر از عناصر اصلی شبکه بازداشت و ۱۰۵۴ حساب بانکی متعلق به اعضای شبکه مسدود گردید و علاوه بر آن حجم کلانی از اموال و دارایی متعلق به این شبکه شناسایی و توقیف شده است.

وزارت اطلاعات در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی هیچ اغماضی نسبت به اعمال مجرمانه سوداگران نخواهد داشت و با رصد هوشمند معاملات و مراودات اقتصادی هرگونه سودجویی و فساد اقتصادی را شناسایی و با آن قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 719659
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha