معاون پارلمانی و حقوقی رییس جمهور با اعلام اینکه بنیاد شهید و نهادهای مربوطه باید در خدمت خانواده‌های شهدا باشند، گفت: فرهنگ شهادت باید در کشور زنده نگه داشته شود و نام و یاد شهدا فراموش نشود.

سیدمحمد حسینی - معاون پارلمانی رئیس جمهور

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد حسینی روز شنبه ۲۱ آبان به همراه عبداللهی استاندار البرز در دیدار با خانواده های شهیدان نظم و امنیت علی اصغر قورت بیگلو و سید روح الله عجمیان افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند گرامیداشت یاد شهدا مانند خود شهادت است و فرهنگ ایثار، مقاومت در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی از جمله بیماری کرونا سبب ارایه خدمات ویژه به مردم شد.

وی بیان کرد: کشور ایران اسلامی همواره در معرض توطئه دشمنان است و امروز بیش از هر چیزی دیگر به روحیه و فرهنگ ایثار، شهادت نیاز داریم چراکه دشمنانی داریم که دست از توطئه چینی برنمی دارند.

حسینی گفت: بنابراین باید فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده در کارهای فرهنگی، رسانه‌ای و هنری استمرار یابد و این فرهنگ منتقل شود.

وی ادامه داد: باید اسناد تسخیر لانه جاسوسی در کتاب‌های درسی آورده شود.

حسینی ادامه داد: خانواده شهید روح الله عجمیان رزمنده و همه بسیجی هستند؛ این خانواده فرزندانی تربیت کردند که در مقابل دشمن و فتنه گران می‌ایستند.

وی تاکید کرد: این موارد مسئولیت همه ما را افزون می‌کند و ما وظیفه داریم که راه شهدا را استمرار ببخشیم و از نظام اسلامی پاسداری، خدمت به مردم را در اولویت و از مشکلات مردم گره گشایی کنیم.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه دولت تلاش می کند تا از این مرحله عبور کنیم گفت: باید درخدماتی که ارایه می شود و تلاشی که برای بهبود اوضاع صورت می گیرد وقفه ای ایجاد نشود.

وی تاکید کرد: امیدواریم ما شرمنده نباشیم و در مقابل شهدا سربلند باشیم و بتوانیم شرایط بهتری را در کشور روز به روز شاهد باشیم.

کد خبر 719476
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha