سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۳
۰ نفر

با تغییر موقت برنامه اکران سینماهای تهران در دهه اول محرم، فیلم‌های سینمایی «دعوت» و «آواز گنجشک‌ها» در 7 سینما به جای 2 فیلم کمدی روی پرده می‌روند.

براساس مصوبه اخیر شورای صنفی نمایش اکران عمومی 2  فیلم کمدی «چارچنگولی» ساخته سعید سهیلی و« دلداده» ساخته  قدرت‌الله صلح میرزایی به‌دلیل فضای شاد در دهه اول محرم (11 تا 21 دی) متوقف می‌شود و هر سینما طبق نظر خود یک فیلم برای اکران در این 10 روز انتخاب می‌کند.

بر این اساس از امروز سینما آزادی فیلم‌های کنعان، آواز گنجشک‌ها، محیا و دعوت را به نمایش می‌گذارد. ضمن اینکه فیلم جدید حاتمی‌کیا در سینماهای پردیس تماشا، پردیس ملت، مرکزی و آفریقا و فیلم مجیدی در پردیس ملت، بهمن و شاهد  روی پرده می‌روند.

همیشه پای یک زن در میان است ساخته  کمال تبریزی در پردیس تماشا،« غیرمنتظره» ساخته  محمدهادی کریمی در اریکه ایرانیان، گلریز و فردوسی و «کنعان» ساخته  مانی حقیقی هم در بهمن، پارس و عصر جدید به نمایش درخواهند آمد.

پس از 21 دی ماه و پایان دهه اول محرم و ایام عزاداری، اکران عمومی فیلم‌های «دلداده» در گروه سینمایی آفریقا و «چارچنگولی» در عصر جدید ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 71944

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز