گروه ورزشی: رویارویی دو قطب فوتبال ایران، بدون شک امروز تمامی نگاه‌ها را به نصف جهان معطوف خواهد کرد، جایی که سپاهان به تازگی نفرات جدیدی را روی نیمکت خودش می‌بیند و امیدوار به موفقیت در این دیدار است.

 از طرفی استقلال، صدرنشین فعلی لیگ در شرایط آرمانی به سر می‌برد و دوست ندارد موفقیت‌های این فصل خود را برابر سپاهان زیر سئوال ببرد. جدا از این، تقابل فرهاد کاظمی و امیر قلعه‌نویی بر جذابیت‌های این بازی حساس خواهد افزود.

  • برخی‌ اعتقاد دارند کاظمی دیر سپاهان را تحویل گرفته و به دلیل فرصت کم  شرایط چندان خوبی برای هدایت تیمش در آستانه بازی با استقلال ندارد.

اتفاقا شرایط من در سپاهان بسیار خوب است. کادر فنی قبلی زحمات زیادی برای این تیم کشید و مسئله تنها این نیست که کاظمی یک هفته است سپاهان را تحویل گرفته. در سپاهان تحول بسیار خوبی به وجود آمده و شما در بازی‌ با استقلال خواهید دید نقش بازیکنان در پیروزی برابر حریف‌شان بسیار پررنگ‌تر از من خواهد بود. بازیکنان ما واقعا مصمم هستند و برای کسب این 3 امتیاز بی‌تابی می‌کنند. ضمنا فراموش نکنید شرایط روحی – روانی سپاهان بسیار خوب است و شناخت خوب ما از استقلال باعث شده تا راحت از شکست تیم حریف صحبت کنیم.

  •  چه موضوعی باعث شده در دنیای فوتبال حرفه‌ای و غیرممکن بودن پیش‌بینی نتایج، راحت از برد استقلال آن هم در بهترین شرایطش حرف بزنید؟

فاکتور اول و اصلی ما، بازیکنان سپاهان هستند. واقعا در تمرینات دیدم که آنها چقدر باانگیزه و بابرنامه تمرین می‌کنند. ضمنا نباید فراموش کرد سپاهان یکی از قطب‌های فوتبال ایران است و شخصیت تیمی سپاهان باعث شده من به تیمم بسیار امیدوار باشم. ضمنا تیم ما هوادارانی دارد که واقعا در دنیا بی‌نظیرند. شما ببینید برای هر بازی سپاهان مقابل استقلال یا تیم‌های مطرح دیگر بین 3 تا 5 هزار نفر به تهران می‌آیند اما مثلا برای بازی ما با استقلال در اصفهان، فقط 1000 نفر از طرفداران تیم تهرانی به اصفهان می‌آیند در حالی که ما در اصفهان و تهران همواره هواداران زیادی را در کنار تیم‌مان می‌بینیم. وقتی این پارامترها را کنار هم قرار می‌دهم می‌بینم یک تیم بی‌نظیر را در اختیار دارم، تیمی که نایب‌قهرمان آسیا شده و قطعا در بهترین شرایط برای شکست استقلال به سر می‌برد.

  •  نگران این موضوع نیستید که در فاصله کمتر از 10 روز از سرمربیگری‌تان در سپاهان باید به مصاف تیم اوج گرفته استقلال بروید؟

تصور من اینگونه نیست و آنقدر به تیمم اطمینان دارم که انگار تیم 10روزه‌ام را 10 سال است در اختیار دارم. من با اکثر بازیکنان‌مان قبلا کار کرده‌ام. آنها تاکتیک‌های مدنظر مرا به خوبی می‌دانند و به خوبی متوجه خواسته‌های من می‌شوند. فراموش نکنید سپاهان در هر حالتی سپاهان است و شخصیت تیمی بالای این تیم   کافی است که با اتکا به بازیکنان و هواداران‌مان  از شکست حریف صحبت کنیم.

  •  بسیاری از فوتبال‌دوستان بیش از تقابل سپاهان و استقلال به تقابل شما و قلعه‌نویی توجه دارند. به همین دلیل نگران باخت به قلعه‌نویی نیستید؟

نگاه من در این دیدار فقط تقابل با سرمربی استقلال نیست و برای آن کسانی که فکر می‌کنند این بازی و این برد بازگشت من به فوتبال خواهد بود باید بگویم من به فوتبال برگشته‌ام و نگاه منطقی من به سه جامی است که می‌تواند افتخارات بسیاری را برای سپاهان به همراه بیاورد. من با بازیکنانی که در اختیار دارم همیشه در اوج بلندپروازی قرار دارم و فکر می‌کنم تیم من فاکتورهای لازم را برای اوج گرفتن در اختیار دارد.

  •  رویارویی‌تان با قلعه‌نویی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

قلعه‌نویی مربی کاربلد و خوبی است و فرد باهوشی محسوب می‌شود و فکر می‌کنم همین که تیمش در صدر قرار گرفته نشان‌دهنده این است که تفکر خوبی دارد و آن را در تیمش حاکم کرده اما اجازه بدهید بقیه مسائل را بعد از بازی توضیح بدهم. همیشه در هر رویارویی به اتفاقات منفی و مثبت قضیه فکر می‌کنم و به نظر من باخت و ناکامی هم جزیی از اتفاقات فوتبال است که برای هر تیمی وجود دارد اما در رابطه با برتری فنی و تاکتیکی، فعلا ترجیح می‌دهم حرفی نزنم.

  •  خط دفاعی سپاهان شرایط خوبی ندارد. در طرف مقابل مهاجمان استقلال خصوصا برهانی در شرایط آرمانی به سر می‌برند، نگران نیستید؟

نگاه من به کارهای دفاعی مختص فقط چند بازیکن خط دفاعی نیست. مطمئن باشید سیستم دفاعی ما در دیدار با استقلال بی‌نقص کار خواهد کرد. جدا از این فکر می‌کنم سپاهان بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد که برگ برنده ما خواهند بود، بازیکنانی نظیر عمادرضا و محرم نویدکیا.

  •  تفکرات تاکتیکی‌تان برابر تیم قلعه‌نویی جوابگو خواهد بود؟

مطمئن باشید تیم من اسیر تاکتیک استقلال نخواهد شد. شما در جریان بازی با استقلال، تاکتیک سپاهان را خواهید دید.

کد خبر 71858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز