گروه ورزشی: با وجود آنکه دیروز دوران چهار‌ساله دوم ریاست سیدمحمد پولادگر بر فدراسیون تکواندو به پایان ‌رسید اما تاکنون مشخص نشده است که وضعیت سرپرستی فدراسیون تا زمان برگزاری مجمع به چه نحو خواهد بود.

 به عبارت دیگر سازمان تربیت‌بدنی تا دقیقه 90 سکوت معنی‌داری را در قبال صدور حکم سرپرستی پولادگر یا معرفی گزینه دیگری برای سرپرستی این فدراسیون اختیار کرده است.

رئیس فدراسیون تکواندو در این خصوص به ایسنا گفت: «تصور می‌کنم سازمان تربیت‌بدنی درگیر مسائل مربوط به مدیران دوشغله باشد و به همین دلیل زمان برگزاری مجمع فدراسیون تکواندو مانند مجامع چندین فدراسیون دیگر اعلام نشده است.»

سیدمحمد پولادگر در پاسخ به این سئوال که وی در دوران ریاست مهرعلیزاده و در ادامه علی‌آبادی بر سازمان تربیت‌بدنی همواره با مشکلات خاص خود روبه‌رو بوده و گویی در هر مقطع در تکواندو همه چیز از نو آغاز شده است، اظهار کرد: «این بحث مختص ورزش نیست. به دلیل فقدان سیستم مداوم و مستمر که افراد در آ‌ن سیستم تعریف می شوند، همواره برخوردهای سلیقه‌ای با مدیران وجود دارد و به اصطلاح همه چیز از نو آغاز می‌شود.

ما نیز مجبور بودیم خود را از اول اثبات کنیم.»وی افزود: «با وجود آنکه در المپیک 2004 آتن، تکواندو با دو شرکت‌کننده به دو نشان طلا و برنز رسید که به معنی راندمان موفقیت صد‌درصد است ولی مشکل‌ترین، پرحرف‌ترین و حساس‌ترین مجمع را در آ‌ن مقطع زمانی برگزار کردیم و ریاست وقت سازمان تربیت‌بدنی نیز حمایت لازم را انجام نداد. اینک نیز با وجود آنکه می‌گویند دیدگاه‌های حمایتی وجود دارد ولی علایم و نشانه‌ها حاکی از عدم وجود دیدگاه حمایتی است.»

وی ادامه داد: «قبل از اعزام، هادی ساعی به المپیک فدراسیون متحمل چه فشارها که نشد ولی پس از موفقیت وی در المپیک، شاهد سکوت یا برخوردهای منافقانه و حتی تایید ساعی از طرف مخالفان این تصمیم فدراسیون بودیم. توقع داشتیم از فدراسیون و کادرمربیان نیز حداقل به زبان تشکر می‌کردند زیرا اگر فرض بر این باشد که موفقیت شما متعلق به ورزشکار است، پس سازمان تربیت‌بدنی و کمیته ملی المپیک نیز نباید خود را در این موفقیت سهیم بدانند در حالی که همواره بیانگر حمایت‌های سازمان و کمیته ملی المپیک بوده‌ایم.» پولادگر درباره نامزدی خودش و ساعی در انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: «درباره خودم چه بگویم.

این موضوع بستگی به خواست سازمان دارد. از طرفی ساعی اگر بخواهد حتما با درایت و هوش تمامی جوانب را در نظر خواهد گرفت. ریاست فدراسیون به معنی قرار داشتن در راس یک خاکریز و مورد هدف واقع شدن است.»وی تاکید کرد: «من و ساعی هرگز در انتخابات تکواندو رقیب نخواهیم بود و اگر من کاندیدا شوم، قطعا هادی نخواهد آمد و اگر او کاندیدا شود، من هرگز کاندیدا نمی‌شوم. ما هرگز رقیب یکدیگر نخواهیم بود.»

کد خبر 71857

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز