جامعه اسلامی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران خطاب به مولوی عبدالحمید عنوان کرد: وحدت و امنیت دو خط قرمز برای تمام ایرانیان است، حضور میلیونی مردم در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن بزرگترین رفراندوم است.

مولوی عبدالحمید: اصلاح‌طلبان در مورد طالبان تندروی می‌کنند

به گزارش همشهری آنلاین، جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران با ارسال نامه ای به مولوی عبدالحمید امام جمعه زاهدان به اظهارات اخیر ایشان واکنش نشان داد.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:  

 انقلاب اسلامی ایران باعث شد که مسلمانان در جهان قدرت گرفته و صدایشان در عرصه های مختلف شنیده شود. پیش از انقلاب اسلامی در سال ۵۷ هیچ یک از ایرانیان آن قدر که اکنون عزت و احترام دارند، در آن زمان ها نداشته اند.

چیزی که در این سال‌ها باعث شده که ایران اسلامی به این قوت و قدرت در جهان برسد تنها در سایه وحدت و امنیت و تلاش همه مردم عزیز ایران بوده است.

برای همین وحدت و امنیت دو خط قرمز برای تمام ایرانیان است. در روزهای اخیر شاهد تجمعاتی بعد از نماز جمعه هستیم که ریشه آن ها را در بیانات حضرت عالی در خطبه‌های نماز جمعه می توان جستجو کرد.

نماز جمعه محلی برای اجتماع مسلمین و سمبلی از وحدت در جامعه اسلامی است و شما در این نماز وحدت آفرین در سخرانی خود بارها سخنان وحدت شکن و در مخالف با نظام جمهوری اسلامی را بیان کردید، فرموده اید که در کشور ما آزادی بیان و قلم وجود ندارد مگر جز این است که همین انقلاب در اختیار شما عزیزان تریبون قرار داد که صدایتان شنیده شود پس لازمه آن احترام به وحدت و اصول این کشور است و این در حالی است که احترام به عقاید دیگران از تاکیدات دین ما است.

در سخنان‌تان از رفراندوم صحبت کردید در حالی که  حضور میلیونی مردم در ۱۳ ابان و ۲۲ بهمن بزرگترین رفراندوم است. آیا این حکومت جز پیشرفت و آبادنی برای مردم عزیز اهل سنت و  زاهدان داشته است شما این را با رژیم سابق مقایسه کنید.  در سخرانی هایتان از  تبعیض علیه زنان گفتید ایا میزان افراد،تحصیل کرده زنان و موفقیت آنان را در جهان با حجاب اسلامی را شاهد نبودید؟

 در پایان ما دانشجویان دانشگاه تهران از شما خواستاریم بر وحدت و امنیت میهن عزیزمان ایران تاکید کنید و باعث نشوید که تجزیه طلبان برای کشور ما دندان گرد کنند که اگر روزی این حرم از بین برود دشمنان به هیچ کدام از ما  رحم نخواهند کرد.

کد خبر 718552
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 15
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    29 16
    برادر من این چه استدلالی آخه؟! یعنی هر حکومتی به شخصی تریبون یا جایگاه و ...داد باید چشم و گوشش رو به روی حقیقت ببنده؟!
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      4 4
      آفرین ما هم میگیم آقای مولوی که با علما عربستان در رفت و آمد هست مقداری هم از آزادی زن در عربستان بگوید که یک زن بخاطر یک توئیت هفتاد سال زندانی میشه،خاشقچی تکه تکه شده ودر اسید حل میشه،گردن هشتاد نفر مخالف دریکروز زده میشه،،چرا از هم کیشان خود انتقاد نمیکنه،،،،چطورتحصیلکرده های زن زاهدان را مقایسه باقبل نمیکنه
  • انديمشك ١٨٢٨ IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    6 6
    جناب مولوي عبدالحميد دم از آزادي زده اند در صورتيكه ايشون مخالف حضور زنان مسلمان در نماز جمعه هستن، وخيلي موارد ديگه كه حكومت اسلامي براي زنان بعنوان آزادي به رسميت مي شنايدر ايشون و امثالهم أصلاً قبول ندارن عبدالحميد از آل سعود دستور ميگيردكه تا همين سالهاي اخير به زنان اجازه رانندگي ندادن وخيلي موارد ديگه ،واقعاً اين تريبون را به هركسي نبايد به ارزاني داد، چون ظرفيت همچون اعتباري راندارند و نظردشمنان را قابل اجرا ميدانند تا دستورات اسلام و جمهوري اسلامي، قدردان نيستن اين دسته از آدمها و قطعاً همين تريبون هم ازشون به حول قوه الهي گرفته خواهد شد
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    5 3
    زنان بلوچ حق شرکت در اجتماعات مذهبی و نماز جمعه و جماعت ندارند و کاملا مثل برده با آنها برخورد میشه، خواهشا" آنها را از دست مولوی ها نجات داده و آزادشان کنید.
  • علی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    2 5
    اصل امر به معروف و نهی از منکر در مورد منکرات اجتماعی و منکراتی است که شخص به فرد دیگر و یا جامعه آسیب میزند نظیر فساد های اقتصادی که در میان مسیولین نهادینه شده است وگرنه در مورد منکرات فردی که به خودش آسیب می‌زند نظیر حجاب و عفاف با آیه لا اکراه فی الدین تکلیف روشن است.
  • محمود IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    5 6
    آقای مولوی عبدالحمید یا بهتر بگویم ابو موسی اشعری جیره اش از سوی عربستان زیاد شده.لگدپراکنی می‌کند.تعجب میکنم از کسی که ادعای قرآن خواندن دارد ولی نمی‌داند خداوند متعال فرموده اطیع الله و اطیع الرسول و الوالامر منکم .نه من آل سعود همدست یهود.