قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۱۱۱ تومان اعلام شد. دلار توافقی نیز در قیمت ۳۴ هزار و ۱۷۹ تومان معامله شد.

دلار

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۸ هزار  و ۸۲۱ تومان و ۲۹ هزار و ۱۱۱ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ( ۱۶آبان) قیمت‌ آن ۵۷ تومان افزایش یافت.

قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۷۶۵ تومان و قیمت فروش آن نیز ۲۹ هزار و ۵۴ تومان اعلام شد که قیمت یورو نیز نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

تا ساعت تنظیم این خبر، کانون صرافان ایرانیان نیز میانگین قیمت خرید هر دلار را ۳۴ هزار و ۱۵۵ تومان و میانگین قیمت فروش آن را ۳۴ هزار و ۵۰۴ تومان در صرافی ها اعلام کرد.

میانگین قیمت خرید و فروش یورو نیز از سوی این کانون در صرافی ها به ترتیب ۳۴ هزار و ۲۳۱ و ۳۴ هزار و ۶۲۲ تومان اعلام شد.

دلار رکورد جدید می شکند؟ | جدیدترین تغییرات قیمتی دلار و یورو را ببینید ؛ ۱۶ آبان ۱۴۰۱

در معاملات توافقی دلار نیز امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در «کانال سامانه اطلاع‌رسانی ارز توافقی تهران» ۳۴ هزار و ۱۷۹ تومان اعلام شد.

همچنین تا ساعت ۱۵: ۱۳ نرخ دلار در بازار متشکل ارز ۲۹ هزار و ۴۰۵ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۹۱۰ تومان بود.  

همچنین قیمت دلار در بازار آزاد امروز تا لحظه تنظیم این خبر  از نیمه کانال ۳۶ هزار تومانی عقب نشست و به کانال ۳۵ هزار تومانی نزدیک شد. قیمت فروش دلار در بازار آزاد تا لحظه تنظیم این گزارش یه حدود ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

کد خبر 718551
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    7 3
    اصلا" در بازار آزاد امروز سه شنبه ۱۷ مهر ماه قیمت دلار به کانال ۳۵ هزار تومان سقوط نکرد ، دروغگو نگوید ! آخرین قیمت در سال ۱۵/۳۰ دقیقه قیمت اعلامی ۳۶۶۵۰ تومان بود که کسی فروشنده نبود و همه خریدار بودند و قیمت دلار به سمت ۳۷ هزار تومان سیر می کرد !
    • علی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      8 3
      خدا رحم کرد ۵ هزار تومان نشد
    • حسن IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      1 3
      من خودم بازار بودم ساعت ۱۵ ۳۵۸۰۰ فروش بود ۳۵۵۰۰ خرید
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    5 0
    دلار پایین هم بیاد قيمت ها برای مردم همیشه بالا میره... اگر یک فکری نکنید دفعه آینده بانک‌ها و سوپر مارکت های هدف قرار میگیرند و میشیم مثل هایتی.