محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس گفت: از هزار نماینده‌ای که در ۲۸ سال نمایندگی‌ام دیدم، معیشت ۷۰ تا ۸۰ درصدشان تغییری نکرد حتی فردی بعد از دوره نمایندگی‌اش در پمپ بنزینی کارگر شد اما افکار عمومی این را قبول ندارد.

باهنر

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا باهنر گفت: یکسری رسانه ها واقعیت‌ها را کمتر و بدتر از وضع موجود نشان می دهند. ایده ها را هم چنان تبلیغ می کنند که دنبال کارهای غیر ممکن هستند؛ مثلا واژه «فساد» واژه پرتکرار در کشور ما است و مردم اینگونه فکر می‌کنند که بعد از انقلاب هر کسی مسوولیتی داشته، بار خود را بسته است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: من ۷ دوره یعنی ۲۸ سال نماینده مجلس بودم. من تک تک این نماینده ها را احصا نکردم اما در بین بیش از هزار نماینده که در طی این چند دوره دیدم، حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد هستند که معیشتشان بعد از پایان نمایندگی بدتر هم شد زیرا خانه ای که داشتند را فروختند و خانه‌ای هم که به آنها داده بودند را پس دادند. حتی نماینده ای دیدم که بعد از دوره نمایندگی‌اش، در پمپ بنزینی در شهرری کارگر شد. همچنین معیشت ۷۰ الی ۸۰ درصد نمایندگان، تغییری نکرد و حدود ۱۰ درصد هستند که ارتقاء یافتند اما افکار عمومی این را قبول ندارد.

منبع :شفقنا

کد خبر 717904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار عکس‌خبر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • AU ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    2 0
    آقای باهنر نمایندگان بعد از پایان دوره حقوق دریافت نمیکنند؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    2 0
    جناب باهنر خوب که خودت باور داری که مردم اینارو دیگه باور ندارند مگر میشه مگه داریم
  • رحمان اصل IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    4 0
    منم قبول ندارم تمام نمایندگان شهر ما بعد دوره نمایندگی پست ومقام دولتی گرفتن ودیگه احوالی از شهرشون نگرفتن مگه میشه نماینده بعد دوره اش وبا حقوق مادام العمر بیاد کارگر پمپ بنزین بشه؟!!!!
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    0 0
    نماینده یکی از شهر های جنوبی که حدود ۲۰ سال بطور چرخشی نماینده هست ، چندین کارخونه و زمین و ویلا داره...چسبیده به هسته مرکزیD: