عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان اشتباه می‌کنند که فکر می‌کنند با چند انفجار و ترور می‌توانند در کشور ایجاد مشکل کنند؛ چرا که ما در داخل ممکن است اختلافاتی داشته باشیم اما ملت ایران شما را می‌شناسند و می‌دانند دلسوز مردم نیستید.

علی لاریجانی

به گزارش همشهری آنلاین، علی لاریجانی طی سخنانی در مراسم بزرگداشت نهمین سالگرد درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی، اظهار کرد: اگر بخواهیم یک سیاستمدار تراز جمهوری اسلامی را معرفی کنیم همان مرحوم عسگراولادی است. یکی از خصوصیات ویژه ایشان شناخت از دوست و دشمن بود.

وی افزود: او می‌دانست آمریکا و غرب نسبت به ایران چه نگاه شیطنت‌آمیزی داشتند، وضعیت دشمنان را خوب می‌شناخت و صف دشمن و دوست را مخلوط نمی‌کرد. او به درستی از نگاه تاریخی آمریکا و غرب آگاه بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی اقدامات دشمنان در زمینه حوادث اخیر، یادآور شد: خیلی عجیب است در یکی از کشورهای همسایه ما آمریکایی‌ها به صراحت به گروه‌های ضدانقلاب می‌گویند که شما باید در ایران فعالیت کنید و به آنان فشار می‌آورند که این کار را انجام دهند.

لاریجانی تصریح کرد: در گذشته هم نظیر این ماجراها را کم نداشتیم ولی آنان (آمریکا و دشمنان) اشتباه می‌کنند که فکر می‌کنند با چند انفجار و ترور می‌توانند در کشور ایجاد مشکل کنند. ما در داخل ممکن است اختلافاتی داشته باشیم، اما ملت ایران شما را می‌شناسند و می‌دانند شما دلسوز مردم نیستید.

مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.

کد خبر 717782
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • عمو IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    18 2
    آقای لاریجانی فیلم احمدی نژاد تو مجلس یادت نره، اگر ایران براتون مهمه چرا دزدی میکنین چرا بچه هاتون خارج زندگی میکنن دروغ نگین، مردم با شما رو راست هستن شما ها هم باشین
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    32 2
    از حضور محترم جناب لاریجانی و برادران و منسوبین محترم خواهشمندیم ابتدا فرزندان و اهی بیت را بفرمایند به کشور برگردندبعد در مور د انلیس و آمریکا که سناریوی دشمنانه می نویسند اعلام نظر کنند ! کدام را باید باور کرد ؟!؟!؟