مرد جنایتکار که دو نفر را در حوزه علمیه اهل تسنن ایرانشهر با شلیک گلوله به قتل رسانده بود با ردیابی‌های دو ماهه پلیس به دام افتاد.

اسلحه - سلاح - شلیک

به گزارش همشهری آنلاین، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: شانزدهم شهریور سال‌جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل دو شهروند ۵۵ و ۳۰ ساله در حوزه علمیه اهل تسنن حقانی شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ایرانشهر و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که فردی شرور با ورود به حوزه علمیه با سلاح کلت کمری این دو نفر را به قتل رسانده و از صحنه جرم متواری شده است.

کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفای متهم در یکی از استان‌های جنوبی کشور استان کرمان به‌دست آورده و در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کار برده در این جنایت همچنان ادامه دارد،  خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهم انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی با مقتولین اعلام کرد و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 716921
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    8 0
    تیتر شما چهربطی به حوادث اخیر زاهدان داشت
  • محمد IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    6 2
    پلیس برای امنیت است
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    9 3
    حواستان باشد میخوان اولا بگن شیعیان کشتن دوما چرا دولت مورد شاهچراغ رو پیگیری کرد ولی زاهدان رو نه