فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعاتی پیش مأموران یگان تکاوری «عمار» ایرانشهر با گروه تروریستی درگیر شدند و یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسید و یکی از مأموران جان‌برکف پلیس به فیض شهادت نائل شد.

نیروی انتظامی فراجا پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار ایرانشهر حین گشت‌زنی برای تأمین امنیت در محورهای مواصلاتی در حوالی روستای «خیرآباد» از توابع شهرستان ایرانشهر مورد حمله گروهک تروریستی قرار می‌گیرند که در این درگیری اعضای گروهک با سلاح کلاش اقدام به تیراندازی به‌سمت خودروی یگان تکاوری می‌کنند که سبب حریق و انفجار خودرو می‌شود. در پی این حادثه استواردوم محسن رضایی از مأموران جان‌ بر کف پلیس استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت نائل می‌شود.

طاهری با اشاره به هجمه سنگین آتش و درگیری مسلحانه با تروریست‌های کوردل افزود: مأموران با رشادت و ایستادگی گروهک تروریستی را زمین‌گیر کرده و یک نفر از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند و تعدادی از تروریست‌ها زخمی و متواری شدند، منطقه در حال پاک‌سازی است.

وی با ابراز حمله ناجوانمردانه و غافلگیرانه گروهک تروریستی به مأموران یگان تکاوری، خاطرنشان کرد: در این حمله متأسفانه یکی از مأموران پلیس شهید شد و سه همکار پرتلاش دیگر مجروح شدند. پس از پایان درگیری از گروهک یک دستگاه پژو ۴۰۵ سرقتی و ۲ قبضه سلاح کلاش با تعداد زیادی فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح آرپی‌جی۷ با ۲ پرتابه و خرج کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر عاملان شهادت پلیس وظیفه‌شناس آغاز شد و تروریست‌های کوردل بدانند با حملات ناجوانمردانه و به شهادت رساندن مأموران جان‌برکف پلیس عزم ما بیش از پیش برای مقابله با اقدامات کور تروریست‌ها و اشرار مسلح مستحکم‌تر شده است و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و دشمنان قسم‌خورده نظام نخواهند توانست به اهداف شوم و شیطانی خود که ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت مردم است، برسند.

کد خبر 716296
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • افشین IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    9 16
    درود برنیروی انتظامی الله نگهدارتان باشد