وزارت بهداشت اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ‌یک از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند.

کرونا در ایران

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد که از دیروز تا امروز ۸ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی و ۴۰ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس، مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۴۳۷ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته هیچ‌یک از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری روی عدد ۱۴۴ هزار و ۵۷۱ نفر ماند.

تاکنون ۷ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۷۶۷ نفر از بیماران بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۱۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۴ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۵۹۱ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۶۸ نفر دوز اول، ۵۸ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۶۸۳ نفر دوز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۵۰ نفر، دوز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن های تزریق‌شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۹۷۲ هزار و ۸۰۱ دوز رسید. در شبانه‌روز گذشته ۵۸۴۳ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۳ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۱۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبر 716202

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha