متاسفانه عده‌ای افراد فرصت‌طلب برای ایجاد اغتشاش وارد خیابان‌های اطراف نماز جمعه شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیروهای حافظ امنیت مجروح شدند. 

قتل - تیراندازی - کلاشنیکف

به گزارش همشهری آنلاین، شورای تامین سیستان و بلوچستان در بیانیه شماره ۲ خود اعلام کرد: پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص حوادث ۶ آبان ۱۴۰۱ به اطلاع مردم شریف و آگاه سیستان و بلوچستان می‌رساند که در پی اغتشاشات امروز یکی از شهروندان در اثر تیراندازی افراد ناشناس جان خود را از دست داده و در این میان ۱۴ نفر از مردم و نیروهای حافظ امنیت مجروح شدند.

در ادامه اطلاعیه شورای تامین سیستان و بلوچستان درباره اتفاقات امروز در زاهدان آمده است: علی رغم تذکرات امام جمعه مسجد مکی زاهدان، متاسفانه عده‌ای افراد فرصت‌طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیروهای حافظ امنیت مجروح شدند. 

ضمن قدردانی از مردم شریف و با بصریت استان و علماء، معتمدان و ریش سفیدان، اعلام می‌دارد که شرایط استان عادی است و از مردم متدین خواهشمندیم هرگونه مورد مشکوک و خرابکارانه را  با دستگاه‌های امنیتی در میان بگذارند.

کد خبر 715667

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    51 43
    چه کسی شلیک کرد؟ خب معلومه بازم دشمن!!
  • JP ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    24 5
    ای بابا مردم چه قدر مهمات داشتن تو خونه هاشون.