جانشین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تمام بشریت و افرادی که آزادانه فکر می‌کنند ‌جنایت شیراز را محکوم کردند، گفت: ما به عنوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تا نابودی کامل عناصر تکفیری از پای نخواهیم نشست.

عیادت جانشین نزاجا از مجروحان حادثه شاهچراغ

به گزارش همشهری آنلاین، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نزاجا به همراه امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس با حضور در بیمارستان‌های شهید رجایی و نمازی شیراز از مجروحان سانحه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) عیادت کردند.

امیر سرتیپ نعمتی جانشین نزاجا در حاشیه این دیدار اظهار داشت: در این حادثه تروریستی عناصر تکفیری ماهیت کثیف و شوم خود را به همگان نشان دادند و با به شهادت رساندن جمعی از مردم بی گناه که در حال زیارت و عبادت بودند قطعا به نابودی هر چه سریع‌تر خود نزدیک‌تر شدند.

وی با بیان اینکه تمام بشریت و افرادی که آزادانه فکر می کنند این جنایت را محکوم می‌کنند خاطرنشان کرد: ما به عنوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این حرکات ددمنشانه را برنمی‌تابیم و قطعا تا نابودی کامل عناصر تکفیری از پای نخواهیم نشست.

امیر نعمتی افزود: پیام این حادثه برای مردم ما این است که با هوشیاری کامل توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و اجازه ندهند تا این عناصر با استفاده از ناآرامی موجب بر هم زدن امنیت کشور عزیزمان شوند.

کد خبر 715616
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha