رقابت‌های لیگ اروپا شب گذشته با چند دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین آنها منچستریونایتد به پیروزی رسید و تیم آرسنال شکست خورد.

منچستریونایتد

به گزارش همشهری‌آنلاین، در جریان هفته پنجم لیگ اروپا تیم فوتبال منچستریونایتد به مصاف شریف تیراسپول رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد.  

دیوگو دالوت در دقیقه ۴۴،  مارکوس رشفورد در دقیقه ۶۵ و  کریستیانو رونالدو در دقیقه ۸۱ برای یونایتد گلزنی کردند تا این تیم پیروز میدان شود. در این بازی یونایتد تیم برتر میدان بود و توانست ۲۳ موقعیت گل را به نام خود کند. منچستریونایتد با این پیروزی به ۴ برد و یک شکست دست یافت و پس از  رئال سوسیداد در رده دوم گروه E این مسابقات قرار گرفت.

در دیگر دیدارهای برگزار شده این هفته، آیندهوون و آرسنال به مصاف هم رفتند. آرسنال در این بازی با نمایش ضعیف با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.  جوی ورمان در دقیقع ۵۵  و لوک دی یانگ در دقیقه ۶۳ برای آیندهوون گلزنی کردند. آرسنال با این شکست اولین باخت خود را رقم زد و با این نتیجه همچنان در دره اول گروه A ایستاده است.

بازی هلسینکی و آاس رم دیگر مسابقات این هفته بود که با پیروزی ۲ بر ۱ رم به پایان رسید. رم با این پیروزی به دومین برد خود دست یافت و در رده دوم گروه c قرار گرفت.

کد خبر 715527
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha