وزیر امور خارجه در احکام جداگانه‌ای سید علی موسوی را به عنوان مدیرکل حقوقی بین‌المللی، علی چگنی را به عنوان مدیرکل دیپلماسی اقتصاد مقاومتی و بهزاد صابری را به سمت مشاور حقوقی منصوب کرد.

وزارت خارجه

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در احکام جداگانه‌ای «سید علی موسوی» را به سمت مدیرکل حقوقی بین‌المللی، «علی چگنی» را به عنوان مدیرکل دیپلماسی اقتصاد مقاومتی، پایش و مقابله با تحریم و «بهزاد صابری انصاری» را به عنوان مشاور حقوقی منصوب کرد.

سید علی موسوی پیش از این ریاست اداره معاهدات و حقوق بین‌الملل عمومی را برعهده داشت، به جای بهزاد صابری انصاری عهده‌دار مدیرکل حقوقی بین‌المللی وزارت امور خارجه و بهزاد صابری هم به عنوان مشاور حقوقی منصوب شد.

تصاویر | انتصابات جدید در وزارت خارجه | ۳حکم تازه امیر عبداللهیان

علی چگنی هم پیش از این عهده‌دار سفارت جمهوری اسلامی ایران در هند بود و قبل از آن هم مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه بوده است.

تصاویر | انتصابات جدید در وزارت خارجه | ۳حکم تازه امیر عبداللهیان

 تیرماه سالجاری نیز حجت الاسلام میثم امرودی مشاور وزیر در امور فرهنگی، «موسی فرهنگ» مشاور وزیر، «مجتبی بنی‌اسدزاده» دستیار وزیر در امور اجرایی، «رضا عامری» مدیرکل امور ایرانیان، «عیسی کاملی» دستیار وزیر و مدیرکل آمریکا و «محمدصادق فضلی» به عنوان دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه منصوب شدند.

کد خبر 715042
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha