به گفته یکی از دانشجویان علم و صنعت، حدود ۶۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه ظهر امروز قصد ورود مشترک به سلف دانشگاه را داشتند که با مقاومت عده‌ای دیگر از دانشجویان مواجه شدند.

دانشگاه علم و صنعت

به گزارش همشهری آنلاین، فضای داخل دانشگاه علم و صنعت تهران همچون برخی دیگر از دانشگاه‌های کشور  ظهر امروز  دچار التهاباتی شد و اتفاقاتی تقریباً مشابه با آنچه در روزهای اخیر در دانشگاه صنعتی شریف رخ داد،  منجر به بروز برخی درگیری‌ها میان دانشجویان این دانشگاه شد.    

یکی از دانشجویان عضو دانشگاه علم و صنعت در تشریح تنش امروز میان گروهی از دانشجویان این دانشگاه گفت: ظهر امروز حدود ۵۰ الی ۶۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر همانند دیروز قصد ورود مشترک به سلف دانشگاه را داشتند که با مقاومت عده‌ای دیگر از دانشجویان مواجه شدند.  

به گفته این دانشجوی دانشگاه علم و صنعت، این عده ۵۰ الی ۶۰ نفره  پس از ناکامی از ورود مختلط به سلف ضمن سر دادن الفاظ رکیک و شعارهای هنجار شکنانه بعضاً اقدام به سنگ‌پراکنی به سمت گروه دیگری از دانشجویان کردند. همچنین این عده‌ از دانشجویان در پی آن بودند که تابلوی پارک دانشگاه را که مزین به نام حضرت معصومه (س) است را در یک حرکت نمادین به نام «ژینا» تغییر دهند که با مقاومت گروهی دیگر از دانشجویان، موفق به انجام این کار نیز نشدند.  

این دانشجوی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: پس از این اقدامات هنجارشکنانه، گروهی از دانشجویان  با سر دادن شعارهایی چون «ای پرچمت ما را کفن   جانم وطن جانم وطن» و در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان با راهپیمایی در فضای داخلی دانشگاه، از معدود دانشجویان هنجارشکن اعلام برائت کردند. 

کد خبر 714976
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 102
  • نظرات غیرقابل انتشار: 30
  • . IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    47 6
    متخلط!! یعنی چی؟!
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    93 77
    وقتی کعبه خونه خدا موقع حج از زمان حضرت ابراهیم (ع) تا حال و حتی زمان پیامبر اسلام مختلط بوده و هست چرا سلف سرویس جدا باشه، نکند کاسه داغ تر از آش شویم و خدایی ناکرده فردا از خدا و پیامبران هم بابت مختلط بودن کعبه و حج شاکی شویم و آنان را نیز دشمن بشماریم.
    • مهراد IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      بزرگوار سلف مختلط و حجاب بهانه است امروز تو دانشگاه الزهرا یه عده فحش خیلی رکیک و ناموسی به امام حسین ع دادن بعد هم حمله کردن به سمت تابلو دانشگاه تا اسم حضرت زهرا رو پایین بیارن . داستان رو بگیر
  • بانو IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    فقط میشه گفت باعث تاسفه که تعدادی به راحتی گول میخورن.اونم دانشجو تعدادی نخبه در بی پولی و سختی و فشارزندگی توانایی ورود به دانشگاه ندارن اون وقت اینها واردمیشن دانشگاه رو به فسادمیکشونن باعث تاسفه بخدا شمایی که میفرمایید اختلاط در مکه . اونجا مکانش فرق داره.یه کم برید مطالعه کنیدسطح اطلاعات رو بالاببرید تامتوجه بشین دلیلش چیه اینجا دانشگاهه.و کشور ما قانون داره. همین شمایی که اینو میگی با شلوار راحتی برو سرکاراگر رییس باهات برخورد کرد بگو همه همینجوری میان بیرون منم اومدم. دانشگاه با لباس خواب برو.بگو توخونه هم اینجوریم حرفاتون کاملا بی منطقه همه جا قانون خودش رو داره دیگه باید به این درک و سواد رسیده باشیدکه هرجایی بایدقانون همونجارو رعایت کنید. انسانیم حیوان که نیستیم مثل حیوانات قاطی زندگی کنیم.دشمن همینو میخادکه مردم کشور مارو تصاحب کنه و عین وحوش باما رفتارکنه. هرکس هنجارشکنی کردباید تنبیه و مجازات بشه
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      76 33
      واقعا دروود به شرفت
    • رحیمی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      67 32
      واقعا درسته اینا چه دانشجویی هستن معلوم نیست دنبال چی هستن
    • سعید حاتمی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      65 33
      بی پولی نیست عزیزم پای اقامت دائم اروپا و بورسیه دانشگاهی خارج در میانه وگرنه ایرانی جماعت خاک میخوره خاک نمیده
  • ناشناس IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    اینطور که داره علنی میشه مقرر شده ریشه همه مقدسات و هنجارهای دینی تو ایران زده بشه . شروعش هم از دانشگاهه . سال دیگه همین موقع لابد تقاضای خوابگاه مختلط می کنن . قصه این هرزه گی حالا حالاها ادامه داره
    • ع - ت IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      48 32
      هزاران درود برشما
  • شهلا IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    هنجارشکنان باید اخراج بشن...به راحتی
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    87 20
    دو قطبی کردن جامعه بهر بهانه ایی بسیار بد و ویروس جامعه است که بایستی پرهیز کرد.
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    38 26
    این هایی که میگن ای پرچمت مارا وطن، از عمق وجود می گن. مملکت در بست در اختیار این قشر از جامعه است.
  • مهران فر IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    72 23
    غوغا سالاری تاکتیک کسانی است که حرفی برای گفتن ندارند، منافقین در سال ۵۸ و ۵۹ و ۶۰ دقیقا از همین شیوه استفاده می کردند اما خدا رسوایشان کرد، آفرین بر بهادری جهرمی، بسیار منطقی مستدل و مسلط