مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهردار کرج گفت: نرم‌افزاری که برای جمع‌آوری زباله‌ها و تفکیک آن طراحی شده است، به‌زودی میان شهروندان به اشتراک‌ گذاشته خواهد شد تا آنها با عضویت در این سامانه و ارسال پیام، زباله‌های خود را تحویل دهند.

زباله - کیسه زباله - سطل زباله

به گزارش همشهری آنلاین، غلامرضا رضوانی در خصوص طرح جمع‌آوری زباله‌ها در کرج به صورت یک شب در میان، توضیح داد: قرار بر این بود طرح را همچون سایر کلان‌شهرها با یک شیب ملایم اجرا کنیم، در این راستا مقرر شد زباله‌ها یک روز در میان جمع‌آوری شود و مخازن زباله در شهر دیده نشود.

او با بیان اینکه از هر ۱۰ منطقه بنا بر تشخیص مدیر منطقه، یک محله پایلوت اجرای این طرح بوده است، افزود: در حال حاضر مقرر شد این طرح تنها در «محله چهارصد دستگاه» واقع در منطقه ۹ انجام شود.

معاون خدمات شهری شهردار کرج اظهار امیدواری کرد: با تبلیغ بهتر و اطلاع‌رسانی درست و دقیق طرح جمع‌آوری زباله با نرم‌افزار به‌طور کامل اجرا و زمینه بیشتری برای این اقدام فراهم شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر شهروندان ساکن در محله چهارصد دستگاه از اجرای این طرح باخبر شده‌اند، افزود: زباله‌ها در این منطقه روزهای زوج به صورت یک شب در میان جمع‌آوری می‌شود.

رضوانی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند زباله‌های خود را ۷۲ ساعت در کیسه‌های مخصوص زباله نگهداری کنند، گفت: اگر این طرح در کل شهر اجرای شود، زباله‌ها یک روز در میان در خانه نگهداری می‌شود و هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

او با اشاره به جمع‌آوری سطل‌های مکانیزه، گفت: اگر قرار باشد زباله‌ها یک روز در میان به همت مردم و همکاران جمع‌آوری شود، با شیب ملایم و اطلاع‌رسانی، مخازن نیز از سطح شهر جمع می‌شود، اما این اقدام هنوز در دستور کار قرار ندارد.

معاون خدمات شهری شهردار کرج با اشاره به نرم‌افزاری که برای جمع‌آوری زباله‌ها و تفکیک آن طراحی شده است، ادامه داد: این نرم‌افزار به‌زودی میان شهروندان به اشتراک گذاشته خواهد شد تا شهروندان با عضویت در این سامانه و ارسال پیام، زباله‌های خود را تحویل دهند.

منبع: ایمنا

کد خبر 714963

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha