بازیکنی که توسط مهدوی کیا به تیم ملی امید دعوت شده بود از سوی تیم ملی عراق پیشنهاد دریافت کرده بود.

پوردارا

به گزارش همشهری آنلاین علی پوردارا که پیش‌تر توسط مهدی مهدوی‌کیا به اردوی تیم‌ملی امید دعوت شده بود در فصل جاری لیگ برتر کویت در ترکیب الکویت ارایه‌گر بازی‌های خوبی است.
او به همراه الکویت در ۷ هفته سپری شده ۱۴ امتیاز کسب کرده و حضور در صدر جدول را تجربه می کند. قهرمانی در لیگ برتر امیدهای کشور و لیگ برتر کویت از جمله افتخارات علی پوردارا در تیم کویتی است که در فصل گذشته به دست آمد.
علی پوردارا که در پست دفاع چپ و وینگر چپ به میدان می رود، در خصوص عدم حضور در اردوی تیم ملی امید گفت: به دلیل شرایط تحصیلی و همین طور اگر به ایران می آمدم باید به خدمت سربازی می رفتم موفق نشدم در اردوی تیم ملی امید حاضر شوم. معافیت من از خدمت سربازی دو هفته بود و این موضوع به من اجازه نداد برای حضور در اردوی تیم ملی امید به ایران بیایم.
این بازیکن در مورد شروع فوتبال خود می گوید: من از سال ۲۰۰۶ فوتبال خود را به طور رسمی در کویت با آکادمی آجیال شروع کردم و سپس به صورت قرضی در سال ۲۰۱۲ به تیم الکویت ملحق شدم و تا به امروز در این تیم ماندگار شدم.
علی پوردارا در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل شروع فوتبال در کویت آیا به تیم ملی کویت دعوت شده است یا نه؟ گفت: من تابعیت ایران را دارم و به همین دلیل به تیم ملی کویت دعوت نشده ام. در برهه ای فدراسیون فوتبال عراق به من پیشنهاد بازی داد اما قابل کتمان نیست که دوست دارم برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کنم. این برای من افتخار است و امیدوارم زمانی به اردوی تیم ملی دعوت شوم که جز بازیکنان ثابت باشم.
بازیکن ایرانی الکویت در پاسخ به این سوال که آیا به بازی در تیم های لیگ برتر ایران فکر می کند یا نه؟ گفت: ترجیح من این است که در تیم های اروپایی بازی کنم.

کد خبر 714844

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha