یک کاربر توئیتر در رشته‌توئیتی با عنوان «مشاهداتم از دانشگاه شریف...» اتفاقات اخیر دانشگاه شریف را روایت کرده است.

دانشگاه شریف

به گزارش همشهری آنلاین، یک کاربر توئیتر به نام «رئوف» در رشته‌ توئیتی با عنوان «مشاهداتم از دانشگاه شریف...» نوشت:

چند روز پیش حضرات روسای دانشگاه شریف تصمیم به برگزاری تریبون آزاد میگیرن...دیروز تریبون آزاد برگزار شد و تقریبا همه چیز خوب پیش رفت تا زمانی که یکی از خانمای دانشجو ابتدا پشت تریبون کشف حجاب کرد و بعدش بالا تا پایین نظام رو شست و واکنش رییس دانشگاه و دوستان مدعی فقط نگاه کردن بود.

زمان ناهار ی عده از دخترا وارد سلف آقایون میشن و با هم غذا میخورن، اتفاقات دیروز باعث شد بچه های انقلابی امروز جلوی دانشکده کامپیوتر تجمع کنن و به تصمیمات و عدم برخورد رییس و ارکان دانشگاه اعتراض کنن و شروع میکنن به شعار دادن (مسئول بی کفایت استعفا استعفا).

همزمان تعدادی از دانشجو ها مجددا میرن سمت سلف و خواستار اختلاط دخترا و پسرا تو سلف میشن که اوضاع رو متاسفانه متشنج میکنن، اوضاع ادامه داره تا اینکه بچه ها میرن واسه برگزاری نماز جماعت، وسط نماز یهو به نمازگزارای خانم حمله میشه که با میله میزنن تو سر ی سری از خانمای نمازگزار و چوب پرده هایی که برای فاصله بین خانم و آقایون نمازگزار قرار دادن رو درمیارن و شروع میکنن به رقصیدن آقای جمهوری اسلامی.

مماشات بیشتر با این قوم داعشی، فقط باعث افزایش فضای دوقطبی میشه، چون بچه های انقلابی کم کم به این نتیجه میرسن که برای دفاع از آرمان های خمینی کبیر، باید خودشون وارد عمل بشن.

#برای_کشتن_همکلاسی

فارس نوشت: در روزهای گذشته تعدادی از دانشجویان با حمله به سلف سرویس دانشگاه، درها و پنجره‌های سالن غذاخوری البرز این دانشگاه را شکستند و با مسئولین حراست دانشگاه و برخی دانشجویان درگیر شدند و به آنها صدمه زدند. مطالبه این دانشجویان که اکثریت آنها پسران دانشجو بودند، حضور مختلط در سلف سرویس دانشگاه و غذا خوردن با خانم‌ها بود.

سرانجام با سکوت و همراهی مسئولین دانشگاه، با ورود این دانشجویان به محیط سلف سرویس، تعدادی از آنها به رقص و پایکوبی پرداختند و خوشحالی خود را از این اتفاق بروز دادند.

کد خبر 714686
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 21
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    27 19
    خوب وقتی بعضی مسئولین چند سال تلاش می کنند تا با جمع آوری رتبه های بالای کنکور در یک دانشگاه و اجرای شیوه های جدید نمره دهی نظیر جمع آوری نمره به صورت دو نمره دو نمره به تکالیف و تحقیقات در طول ترم برای هر درس و امتحانات پایان ترم گاها دو نمره ای و پنج نمره ای [در حالی که در اکثر دانشگاه ها فقط به نمره پایان ترم ۲۰ نمره ای بها داده میشود] گرد آوری و دعوت از استادان نخبه تراز اول مملکت در آن دانشگاه ها و حمایت از شرکت آن دانشجویان گل چین شده در رویداد های علمی و تحقیقاتی جهانی و ایجاد تبعیض بین سایر دانشگاه ها و اساتید و دانشجویان گویی که فقط ایران همین چند دانشگاه را دارد، همه و همه مسئولین سعی می کنند پرچم یه دانشگاه رو ببرن بالا بعد "بعضی" از همین دانشجویان مرفه نخبه البته بی فرهنگ طی یک ماه همراهی با دشمنان خارجی اعتبار دانشگاه رو میارن پایین این ها نتیجه تبعیض است
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    65 35
    وقتی که رتبه های برتر کنکور فقط به افراد ثروتمند میرسه و دانشگاههای برتر به دهک بالای جامعه میرسه باید هم دغدغه دانشجوها به جای علم و خدمت، به برهنگی و غربگرایی تبدیل بشه.
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    30 6
    کجا داریم میریم
  • س ح IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    27 8
    به خدا اینها برای درس خوندن نیومدن برای عشق وحال آمدن بهترین کار اینه جور کنن برن به عشقشون برسن توغرب تودانسینگها اینها میتونن هرکاری دلشون میخواد بکنن البته اونا هم هرکاری دلشون میخواد میکنن یه دونه ازاینهائی که برای سلف مختلط و بی حجابی میجنگن بدرد این مملکت نمیخورن چون غیرت ندارن
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    27 9
    دانشگاهها نیاز به انقلاب فرهنگی دیگر و پاکسازی دانشجو نما ها و مسولیت بی اعتقاد دارد بنظرم علاوه بر نمره بایستی در انتخاب دانشجو مرحله گزینشی نیز اضافه شود وای بحال کشوری که اینگونه دانشجو های بی فرهنگ و فحاشی و بی تربیت اسلامی مدیران آینده کشور شوند
  • Borzoo NO ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    19 18
    حالا این آقایی بنام رئوف که میگه توئیت زده ام.. بفرمایدببینم در حالی که اینستاگرام و واتس آپ برای میلیونها فیلتر شده شما چگونه توئیت زده اید ؟؟ و چگونه با ارتباطات مخالف هستید ولی خودتان از آن استفاده میکنید ؟؟
  • IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    17 5
    تا بحال مماشات بوده اما دیگه بسه برخورد عاقلانه چاره کاره