مدیر بازاریابی ایران خودرو گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مبتنی بر بند «ف» تبصره هفت قانون بودجه، ۱۰ درصد از ظرفیت‌های فروش ماهانه ایران خودرو به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص داده می‌شود.

خودرو فرسوده

به گزارش همشهری آنلاین، اسگویی افزود: مشتریان می‌توانند همزمان با اجرای طرح فروش محصولات ایران خودرو با ورود به سایت فروش اینترنتی این شرکت به نشانی esale.ikco.ir پس از تعیین نوع خودرو درخواستی، اطلاعات خودرو فرسوده خود را در بخش خودروهای فرسوده ثبت کنند.

به گفته او بعد از ثبت نام و ورود اطلاعات مورد نظر توسط مشتری، استعلام از ستاد حمل و نقل سوخت کشور گرفته می‌شود و پس از تأیید این اطلاعات، متقاضی در فرآیند قرعه کشی که با حضور نهادهای نظارتی انجام می‌شود، قرار می‌گیرد همچنین به هر کد ملی که بنابر تشخیص ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور مشمول این طرح هستند و می‌توانند به ثبت نام اقدام کنند، یک خودرو تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

به گفته مدیر بازاریابی ایران خودرو، با توجه به سیاست‌های اعلام شده از سوی وزارت صمت، در کنار عرضه خودرو در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فروش‌های عادی و فوری ایران خودرو ۱۰ درصد ظرفیت‌های فروش فوری و مدت دار به نوسازی خودروهای فرسوده اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 714525
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد یزدان پناه IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    سلام حدودا ۱۰ روز از ز پایان تکمیل وجه رزرو ها گذشته و همچنان توی سایت ایرانخودرو زده رزرو .خواهشا اگه اطلاع خاصی دارین خبری بدین ممنونم .