روند خرید و فروش خودرو به سرعت در حال تغییر است و کاربران بیشتری به پلتفرم‌های آنلاین روی می‌آورند تا بتوانند با صرف زمان کمتر مراحل خرید یا فروش ماشین را انجام دهند. در این میان، خرید و فروش خودرو کارکرده از طریق وب‌سایت خودرو 45 می‌تواند تجربه‌ای ساده، مطمئن و بدون استرس برای شما باشد.

image-20221022150455-1.jpeg

شما تنها با انجام چند مرحله ساده می‌توانید اتومبیل خود را با قیمت منصفانه بفروشید. در این بررسی با شما در مورد مراحل فروش و مزایای پلتفرم آنلاین خودرو45 صحبت می‌کنیم.

مراحل فروش ماشین در خودرو45 چگونه است؟

ابتدا بیایید در مورد مراحل و ثبت درخواست فروش خودرو کارکرده در خودرو45 صحبت کنیم که وجه تمایز این وبسایت با پلتفرم‌ها و روش‌های دیگر فروش محسوب می‌شود. فرآیند فروش ماشین در خودرو45 براساس چهار اصل مهم از جمله معامله امن، معامله آسان، معامله سریع و قیمت منصفانه بنا شده است.

از طریق این اصول فروشنده خودرو می‌تواند در فضایی امن و شفاف و سریع‌ترین زمان ممکن است، وسیله نقلیه خودرو را به فروش برساند. از این طریق، دست دلال‌ها برای ایجاد فضایی نامطمئن و غیرامن برای همیشه کوتاه می‌شود.

خودرو45 پلتفرم مطمئن خرید و فروش خودرو کارکرده

مراحل فروش ماشین در خودرو45 به شرح زیر است:

  • ابتدا باید در سایت  به آدرس khodro45.com ثبت نام کنید.
  • سپس یک قرار کارشناسی حضوری با انتخاب شما هماهنگ می‌شود.
  • شما می‌بایست با خودروی خود جهت انجام کارشناسی به یکی از شعب سراسری ما تشریف بیاورید.
  • کارشناس ما با بازدید و بررسی 145 مورد از ویژگی‌های ماشین شما، قیمت پیشنهادی را اعلام می‌کند.
  • پس از توافق و تایید قیمت خودرو از طرف شما، انتقال سند و دریافت وجه انجام می‌شود.
  • در پایان پرداخت وجه به صورت آنی و بعد از عقد قرارداد انجام می‌شود.

مزایای خرید و فروش خودرو کارکرده با خودرو 45

خودرو 45 تنها در طول سه سال از شروع فعالیتش به یک پلتفرم کاربردی و بسیار مفید تبدیل‌ شده است. به نحوی که خرید و فروش خودرو کارکرده با خودرو 45 به یکی از گزینه‌های محبوب افراد فعال در بازار خودرو تبدیل شده است. این پلتفرم توانسته با ارائه مزایای زیر به مشتریان خود جهت معامله امن و مطمئن برای خرید و فروش ماشین کارکرده کمک کند:

1- فروش خودرو با امنیت و اطمینان بیشتر

مهمترین مزیت خودرو45 امکان فروش خود در فضایی امن و شفاف است. اگر فروشنده هستید، فقط نیاز است که یک بار به شعب خودرو 45 در شهرهای مختلف ایران مراجعه کنید. تمامی کارهای شما به‌ صورت شفاف و سریع در شعب انجام می‌شوند. شما می‌توانید از کارشناسی خودرو در شعب خودرو 45 بهره‌مند شوید. کارشناس خودرو 45 به هیچ کجای شهر مراجعه نمی‌کند بلکه کارشناسی در محل شعب انجام می‌شود. این ویژگی اطمینان و امنیت معامله را افزایش می‌دهد.

خودرو45 پلتفرم مطمئن خرید و فروش خودرو کارکرده

2- استعلام روز قیمت خودرو کارکرده

به صفحه اول وب‌سایت خودرو45 بروید و روی گزینه «قیمت خودرو» کلیک کنید. با پر کردن فیلدهای مختلف می‌توانید قیمت روز ماشین مورد نظر خود را استعلام بگیرید. تمام عوامل مؤثر در قیمت مانند مدل خودرو، سال ساخت، رنگ، میزان کارکرد، سلامت فنی، رنگ شدگی یا تعویض قسمت‌های مختلف ماشین و غیره توسط شما تعیین خواهند شد و در پایان قیمت نمایش داده می‌شود.

3- ساده شدن فرآیند خرید و فروش خودرو دست دوم

فروش خودرو از طریق روزنامه و نمایشگاه اغلب با دشواری در فروش همراه است. فروش خودرو از طریق روزنامه کاری منسوخ شده است و کمتر کسی را می‌بینیم که این کار را انجام دهد. سپردن ماشین به نمایشگاه اغلب با عدم اطمینان همراه است.

نمایشگاه همچنین مبلغ زیادی از شما به عنوان کمیسیون فروش دریافت می‌کند و حتی ممکن است خودروی شما چند هفته در نمایشگاه بماند تا به فروش برسد. اما خرید و فروش خودرو کارکرده با خودرو 45 به صورت ساده، امن و سریع انجام می‌شود.

خرید و فروش امن، منصفانه و آسان با خودرو45

خرید و فروش خودرو کارکرده با سایت خودرو45 راهی ساده و مطمئن برای خریدار و فروشنده است. خودرو 45 کاری کرده است که دو طرف معامله به شکلی ساده و با امنیت کامل به خواسته‌های خود برسند. به ویژه برای کسانی که قصد فروش خودروی خود را دارند و می‌خواهند در محیطی امن و مطمئن وسیله نقلیه خود را به فروش برسانند، خودرو45 پلتفرمی امن در بازار بی‌در و پیکر خودرو است!

کد خبر 714098

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز