سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۸۷ - ۰۶:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: انتشار دوره جدید هفته‌نامه گل‌آقا که از 26 اردیبهشت 87 دوباره آغاز شده بود متوقف شد.

پوپک صابری‌فومنی مدیرمسئول هفته‌نامه گل‌آقا در آخرین شماره این نشریه با عنوان سخن آخر با خوانندگان گل‌آقا دلایل این تصمیم را در میان گذاشته است. در قسمت‌هایی از این مطلب آمده: «اردیبهشت سال 1383 با شما عهد کردم تا توان دارم چراغ مؤسسه گل‌آقا را روشن نگه دارم و نشریات را سر موقع به دست شما برسانم و تا امروز به این عهد وفادار بودم.

 انتشار مجلات گل‌آقا، برگزاری دو دوره جشنواره کمدی گل‌آقا، راه‌اندازی بخش انیمیشن، سایت گل‌آقا، چاپ کتاب‌های طنز و کاریکاتور، برگزاری کلاس‌های آموزشی و... بخشی از فعالیت‌های پنج سال گذشته بود.

از شما خوانندگان وفادار مهربان گل‌آقا می‌خواهم همین را از من بپذیرید که دیگر نمی‌توانم، خسته‌ام. از دلایل خستگی چیزی نمی‌گویم... از من بپذیرید که با خستگی نمی‌توان بر انتشار یک مجله طنز سیاسی مدیریت کرد.

صابری در ادامه با اشاره به نیمه تعطیل شدن مؤسسه فرهنگی گل‌آقا بعد از توقف انتشار هفته‌نامه، برگزاری سومین جشنواره فیلم کمدی گل‌آقا و یا انتشار کتاب‌های طنز صحبت در این موارد را به فرصتی دیگر موکول کرد و افزود تنها راه ارتباطی با مخاطبان گل‌آقا در حال حاضر سایت گل‌آقا است.

وی در پایان از همه کسانی که به هر دلیلی از آثار گل‌آقا رنجیده‌اند پوزش خواسته و از کسانی که در این راه سخت به مؤسسه گل‌آقا کمک کرده‌اند تشکر کرده است و برای کسانی هم که در این سالها کمکی نکردند و چوب لای چرخ گل‌آقا گذاشته‌اند، راه راست را آرزو کرده است.

دوره جدید هفته‌نامه گل‌آقا بعد از 6 سال 26 اردیبهشت 87 منتشر شد و با 20 شماره به انتشار خود پایان داد.

کد خبر 71354

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز