وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد امروز تا ساعاتی دیگر حداقل ۴ نهاد و ۱۵ مقام غربی به لیست سیاه تروریستی و تحریمی ایران اضافه می‌شوند.

امیر عبداللهیان

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان در حاشیه بازدید از خانه بیماران پروانه‌ای اظهار کرد: تا ساعاتی دیگر حداقل ۴ نهاد و ۱۵ مقام غربی که در موضوع تحریم‌ها و تشویق خشونت و افراطی‌گری در وقایع اخیر ایران نقش داشته‌اند به لیست سیاه تروریستی و تحریمی ایران اضافه خواهند شد و به زودی جزئیات این موضوع از سوی وزارت خارجه اعلام خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه از تمام ظرفیت دیپلماتیک‌مان برای حل مشکلات بیماران پروانه‌ای و کمک به کم کردن آلام آنها و بهبود وضعیت آنها استفاده خواهیم کرد، افزود: در بین این عزیزان علی رغم وضعیت سختی که با آن روبرو هستند، افراد تحصیلکرده و هنرمند وجود دارد. بیمارانی که در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول تحصیل هستند و این موضوع برای بنده جالب بود.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آقای بورل اعلام کرده که اروپا باغ است و دیگر نقاط جهان جنگل است، گفت: آنچه که امروز از سوی اروپا و آمریکا به عنوان موضوع حقوق بشر یاد می‌شود ابزاری بیش برای پیشبرد خواسته‌ها و اهداف آنها نیست و آنها در ارتباط با این موضوعات برخوردها و استانداردهای دوگانه‌ای دارند.

کد خبر 713458
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • عجیب IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    1 3
    ما جهان سومیم، براشون فکر میکنی مهمه؟
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      2 8
      ایران الان جزو 5 قدرت برتر دنیاست. یعنی ایران را باید در کنار امریکا و چین و روسیه دید نه حتی انگلستان و فرانسه و المان. ایران توانسته با اتحاد با چین و روسیه نظم جدید جهانی ایجاد کند و مردم ایران هم یکپارچه از اینکه جزو قدرتهای اول دنیا شدند، به دولتمردان دست مریزاد می گویند. به این جنجال و تبلیغات منفی غربیها توجه نکنید به داخل کشور بنگرید تا واقعیت اشکار شود. اسراییل هم اینرا می داند و ترسشان از این است.
  • علی مختارزاده IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    3 0
    به این وزیر بزرگوار بابت این خبر باید حایزه بدیم
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    1 0
    مثل این میمونه که یه بچه ای که هیچوقت شلغم نمیخوره رو بگی برای تنبیه منعت میکنم شلغم بخوری
  • به 13:31 IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    ما میخوایم به جنجال های غربی ها توجه نکنیم و واقعا کاش همینطور که شما میگید بود یا به زودی بشه کی بدش میاد، اصلا حب وطن از ایمانِ ولی با این توصیفی که شما کردید به نظرتون فرزندان مسئولین چرا رفتن یه جای دیگه زندگی کنند؟ من هم آرزو میکنم روزی بشه که ایران توی اقتصاد ، رفاه ، امنیت ، علم ، پژوهش و ... جز ۵ تای اول دنیا بشه