برای بهبود ترافیک و ارائه خدمات بهینه به شهروندان عملیات نگهداشت ١٠ هزار متر از مسیر اتوبوس‌های تند رو شامل ، مرمت ، خط کشی و بهسازی در منطقه ١١ از سوی معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه، اجرا شد.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ١١ با اعلام این خبر گفت : « از ابتدای سال جاری تا کنون عملیات  مرمت ٣٠ ایستگاه اتوبوس‌های تندرو به طول١٠ هزار متر برای افزایش کیفیت مسیر تردد و روان‌سازی ترافیک  انجام شده است. »
«سید محمد موسوی » در ادامه به اجرای عملیات خط کشی عابر پیاده در منطقه اشاره کرد : « برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان عملیات خط کشی ۱۰۰۰ مترمربع  کانال عابر پیاده اجرانجام شد، به علاوه ۸۵۰ بلوک عابر پیاده نیز به‌ صورت نردبان خط کشی شدند. »
او به اهمیت علائم راهنمایی و رانندگی در گاهش تصادفات اشاره کرد : «حفظ و نگهداری علائم راهنمایی و رانندگی ازجمله عوامل کاهش ترافیک و ازدحام در سطح منطقه است. از این‌رو ۴۰۰۰ علامت راهنمایی و راهنمایی در شش ماه نخست امسال نصب، تعمیر شد. »
‌شهردار منطقه ۱۱ در پایان از راه اندازی مسیر دوچرخه‌سواری در منطقه خبرداد و گفت : « در شش ماه گذشته ۲ خانه دوچرخه در منطقه برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا راه اندازی شده و ۵۰ عدد دوچرخه به این خانه‌ها اضافه شده‌اند. همچنین ۷ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح منطقه تعمیر شده‌اند. »

کد خبر 713385

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha