2 مامور نیروی انتظامی با به خطر انداختن جان خود موفق شدند مسافران مینی‌بوسی را که در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بودند، نجات دهند.

ساعت 6 صبح 29 آذر، وقتی ماجرای تصادف یک مینی‌بوس و کامیون خاور در منطقه دیناچال در شهرستان تالش به پلیس راه این شهرستان گزارش شد، واحد گشت پلیس راه برای بررسی موضوع عازم محل حادثه شد.

ماموران بعد از حضور در محل با شعله‌های آتشی مواجه شدند که هر دو خودرو را در بر گرفته بود و این در حالی بود که به‌علت نشت گازوئیل از باک مینی بوس، هر لحظه بر شدت آتش‌سوزی افزوده می‌شد.

2 مامور پلیس به نام‌های محمدرضا بهرامی و ناصر ذاکری با مشاهده این صحنه به سرعت دست به کار شدند و با به خطر انداختن جان خود موفق شدند 5 نفر از مسافران مینی بوس را که در میان آتش‌ گرفتار شده بودند، نجات دهند.

درحالی‌که هنوز یکی از مسافران در مینی‌بوس باقی مانده بود، یکی از ماموران به نام ناصر ذاکری، وارد این خودرو شد اما در همین هنگام باک کامیون منفجر شد و او و مسافر مجروح پس از پرت شدن به انتهای مینی‌بوس، در میان شعله‌های آتش گرفتار شدند.

در این لحظه خطرناک، مامور دیگر با مشاهده این صحنه به سرعت شیشه عقب مینی‌بوس را شکست و هر 2 مجروح را از محاصره آتش نجات داد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور با بیان این خبر گفت: بر اثر این حادثه، کارمند ناصر ذاکری که از پرسنل پلیس‌راه است از ناحیه‌ دست و صورت مجروح شد اما توانست جان مسافران گرفتار در میان آتش را نجات دهد.

سرهنگ حسین علیشاهی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد این تصادف به‌علت انحراف به چپ کامیون خاور رخ داده که خوشبختانه تمامی حادثه‌ دیدگان نجات یافتند.

کد خبر 71308

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز