رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دشمنان کور خوانده اند که بتوانند حجاب فاطمی را از بانوان این سرزمین بگیرند، زنان ایران اسلامی با تمام وجود از حجاب خود پاسداری می‌کنند.

سید محسن محمودی

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر دیروز در تجمع بانوان ورامین در محکومیت اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: هیچ مسؤولی در هیچ جایگاهی حق عقب نیشینی در حوزه حجاب ندارد و کوتاهی در حوزه حجاب و عفاف خیانت است.

وی گفت: دشمنان کور خوانده اند که بتوانند حجاب فاطمی را از بانوان این سرزمین بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: زنان ایران اسلامی با تمام وجود از حجاب خود پاسداری می‌کنند، امروز بهاییت با تمام وجود برعلیه حجاب فعال است.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: اینجا دیار ۱۵ خرداد است، ورامین سنگر دفاع از ارزش های انقلاب است و مردم این دیار هیچگاه اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف خود برسد، با صراحت عرض می‌کنم هیچ مسؤولی در هیچ جایگاهی حق عقب نیشینی در حوزه حجاب ندارند.

وی در پایان گفت: امروز هر مسؤولی در حوزه حجاب و عفاف کوتاهی کند، خائن است و مردم اجازه نخواهند داد خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید پایمال شود، مگر ما مرده باشیم که کسی بخواهد برخلاف وصیت شهدا عمل نماید.

کد خبر 713041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 256
  • نظرات در صف انتشار: 707
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1119
  • سعید IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    ای کاش درباره دزدی ها، اختلاس ها و رانت های آقا زاده ها، مبارزه با بی کاری و فقر همچنین گرانی های کشنده که کمر مردم را خم کرده و مردم رو شرمنده زن و بچه اشان کرده هم همینگونه از جان مایه می گذاشتید...
    • ناشناس IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      برادر عزیز موضوع حجاب نیست تاریخ و ایندگان اینارو قضااوت میکنند
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      طبق قانون نقض حجاب با هدف ترویج ابتذال و منحرف کردن جوانان مسلمان جرم است و حتی باید بی حجاب را شلاق زد. اگر دلشان شلاق میخواهد بفرمایید میدان!
    • یک ایرانی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      بااختلاسهاهم برخوردشده ومیشه نمونش پسر شخص دوم مملکت هاشمی رفسنجانی در زندانه منتها شما بیسوادی مطالعه هم نمیکنی
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      تعداد نظرات غیر قابل انتشار نشان میدهد انتقاد از سخنان این مقام مسئول بالاست. بهتر است بررسی شود چرا تقریبا 90 درصد با دیدگاه مطرح شده از سوی این حاج اقا موافق نیستند. به نظرم در فهم مسائل واقعی دچار مشکل است و به همین دلیل انتقاد از سخن ایشان بالاست
    • عباس IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      دمت گرم با حال گفتی . خوب جوابش رو ددادی
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      اینهایی که دیسلایک می کنند یا عمدا نظرات غیر قابل انتشار ارسال می کنند، مشتی البانی نشین و اغتشاشگرند و الا طبق اخرین نظر سنجی ها قریب به اتفاق ملت پشتیبان نظام و ولایت هستند و اینکه چند نفر سر و صدایی می کنند، ابدا اهمیتی ندارد. ضمنا اغتشاشات را تمام یافته بدانید و به فضل الهی مقابله با بدحجابی با شدتی بیشتر از قبل ادامه خواهد یافت
    • امین نجفی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      چه ربطی به اختلاس داره ؟ در باره حجاب داره حرف میزنه مشکل روانی داری؟
    • امین IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      درود بر شرفت حقیقت رو گفتی
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      اقای علی لاریجانی راه در رو از این معضل را نشانتان داد. عینا مثل قانون ماهواره برخورد کنید یعنی شتر دیدید ندید!
    • ایرانی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      آقای دیسلاک چرا آلبانی نشین‌ها زیادتر از شما هستندومنفی میدن.خوب شما هم مثبت بیشتری بدید. چرا آخه .کسی نیست بیاد مثبت بده.خوب ما چکارکنیم
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      امین نجفی ساقیت کیه ؟ کی اینو گردن میگیره؟
    • ناشناس IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      درود به شرفت حقیقت محض
    • زهره IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      چه ربطی داره... چون اونجاها خطا و اشتباه داشتن یسری باید اجازه پیدا کنن حجاب از سرشون بردارن... اینطور که نمیشه... هر چیزی جای خود دارد... تا وقتی که جان داریم از حق و حقانیت دفاع میکنیم
    • ح IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      دمت گرم حرف حساب جواب نداره ولی دوستانه که میگن حجاب ربطی به اختلاس نداده حداقل کتابهای دینی نهج البلاغه احادیث پیامبر احادیث امام جعفر صادق و..را مطالعه کنید تا ارتباط این دو مقوله را بفهمید سرتان کردید زیر برف میگویید مردم هنوز همون 98درصد اول انقلاب هستند یا اینکه فرزند مرحوم رفسنجانی در زندان هست علتش اختلاس بوده یا سیاسی؟ اگر سال 73رفیقدوست اعدام شده بود سایر بزرگان جرات اختلاس نداشتند ولی اکنون چی هرکس مقامی بدست آورده راحت اختلاس میکند چون میداند ..... در ضمن اگر حجاب حکم دین و واجب است که هست چرا فرزندان عزیز مقامات در آنور آب با رکابی هستند اصلا چرا راه دور در شمال تهران که ساکنان آن یا مافیای ثروت هستند چرا حجاب برای آنها اجباری نیست. در آخر هر بار که بحث حجاب پیش آمد بقول شما بدحجابی بیشتر شد
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      درود برتو حرف حساب زدی بله آخه اینا مشکل نیس حجاب که حل شد تمام اینا بعدش حل میشه
    • تهمینه IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      جناب یک ایرانی خودتو به خواب زدی یاچیزی گیرت میاد؟ زندانی ای که دوهفته یبارمیره مرخصی زندانی نیست مهمونه ومسلما بندی هم که توش حضورداره تفاوتی باهتل نداره. خرده پاهارواعدام میکنن چرا ایشون رو اعدام نکردن
    • حسین IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      دزد جای خودش، آدم کش جای خودش. بی حجابی هم همچنین. با خودخواهی آرامش بصری مردم رو با نشان دادن اعضای بدنتون به دیگران نگیرید.پس فردا جلوی خودتون اگر کسی بدون پوشش تو خیابون اومد نترسید.
    • مهدیه IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      اینقدر با روح و روان خانواده شهدا بازی نکنید. ما از شما نمیگذریم. شهدا برای وطن و رفاه و حفظ خاک رفتند. حجاب بهانه ی شماست برای حفظ جایگاه خودتون، من فرزند شهید والله راضی نیستم از خون پدرم مایه بذارید برای ظلم به این مردم . فکر نان و شرافت مردم ایران باشید که شهدا هم برای همین حفظ شرافت ایران و ایرانی جان دادند شما مدیون تمام شهدا و خانواده های آنها هستید و باید در این دنیا و آن دنیا پاسخ گو باشید.
    • 🙂 IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      رحمت به شیر مادرت، باعث بدبینی ما به دین هم همین ها هستن
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      254 8
      مردم بشدت گرفتارن
    • حمید IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      واقعا این واسه مردم بیچاره میگه خب واسه آقازادها که نمیگه این شامل مردم بیچارست
    • حقگو IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      خطابم به(مهدیه)هست،که خودشو خانواده شهید اعلام میکنه(البته معلوم نیست،که واقعآ خانواده شهید هست،،یا خودشو الگی جا میزنه)، آن خانواده شهید مورد احترام هست،که مثل حضرت ابوطالب،پشتیبان آرمان های حضرت حمزه باشد، نه کسی که مثل ابولهب(لعنت الله)علیه آرمان های حضرت حمزه بود،(ابولهب لعنت الله،تنهاکسی هست،که خدا در قرآن، مسقیم لعنتش فرموده). ابولهب لعنت الله، وحضرت ابوطلب رضوان الله، هر2تاشون،برادر حضرت حمزه رضوان الله،بودند. )پس آن خانواده شهید،در پیشگاه ملت شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،مورد احترام هست،که راه خدا برود،نه راه شیطان را.) درضمن،شهداء برای حجاب،وآرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهید شدن،نه برای ... نمک نشناسان.
  • Hasan IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    بهتر بود میگفتین هیچ مسئولی حق عقب نشینی و سکوت درباره اختلاس،رانت خواری، پارتی بازی،باند بازی،دروغگویی به مردم و...را ندارد.
    • علی. IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      ریشه اصلی اینهمه فجایع ، اختلاس ، احتکار و دزدی‌های بی حدوحساب است که این وضع معیشتی را ببار آورده ولی آیا یه کلمه از این موارد در اعتراضات و اغتشاشات بزبان آمد؟! که بهترین فرصت برای خواسته بود. ولی جوانها ، نوجوانها ، دختر و پسر اون کارهایی را کردند که از طرف وطن فروش ها ، ضدانقلاب ها و ....هدایت میشدند.
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      اخرمگراین کارها درکشورما جرم است؟
    • Ali IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      214 7
      من به عنوان شخصی که معتقد به حجاب هستم به نظرم نظام تو این 40 سال خوب نتونسته حجابو جابندازه نتیجش این شده که متاسفانه درصد بالایی از مردم دیگه بهش اعتقاد ندارن و اینکه برای اجرای یک قانون باید اکثریت مردم اونو بپذیرن یا حداقل مخالفش نباشن که الان بنظر میاد اینطور نیست!!
    • پیروز IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      79 3
      بله واقعیته ولی مانگیم واقعیت روزی رومیشود
  • مجید اکبری IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    زنده باد اجرای کامل قانون بطور دقیق برای همیشه نه اینکه یک رییس جمهور دیگر بیاید وبرای گرفتن اراع بیشتر وعده ازادی بد حجابی بدهد مانند خاتمی و روحانی
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      بهتر از وعده دروغین اصلاح اقتصادیه
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      دقیقا
    • ناسناس IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      احسنت مقصر بی بندوباری اقتصادی روحانی ووووووووخائنی ها هسنتند
    • Ali IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      حجاب حکم ندارد نمیشه کسی رو به خاطر حجاب محاکمه کرد واجب هست اما حکم ندارد مثل نماز و روزه ، پس چون حکم ندارد شخصی محسوب میشه ، اما دزدی حکم قطع دست یا انگشت دارد که باید اجرا بشه.
    • یه ایرانی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      از ائمه علیهم السلام د احادیث و روایات داریم که کوچک شمردن گناه خود گناهِ کبیره است؛ پس گناه گناهه و انقدر نگین اختلاس چی میشه دزدی چی میشه هر کدوم یک جور گناهه و نباید انجام بشه و نیز مفرمایند به مقدار و اندازه ی گناه نکاه نکنید بلکه به این بیندیشید که به مخالفتِ چه کسی ایستاده اید
    • یه ایرانی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      درست میفرمایین آقای مجید اکبری کسی حق نداره برای گرفتن رأی از عدم اجرای قانون و ترویج بی بند و باری و بی حجابی حرف بزنه
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    خداوند به این مملکت رحم کند از دست اختلاسگران بی مروت...که هیچ علاقه ای به این مرز و بوم ندارند
  • ناشناس IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    آیا با غارت بیت المایل خون شهدا پایمال نمیشه؟
  • شهروند IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    اینهمه بودجه گرفتید که کار فرهنگی بکنید چی شد ، مگه با اجبار میشه مردم را معتقد به کاری کرد.بسه دیگه اینهمه هزینه برای کشور و جامعه درست نکنید.
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      حرف حق
    • باران IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      دقیقا
    • US ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      161 3
      آخه بودجه ش کجا میره؟ کدوم کار فرهنگی؟
  • ناشناس IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    شاه اگر مانده بود کشور ما مثل کشور تایلند میشد که فساد و فحشا همه جا را گرفته فیلمهای قدیمی فارسی و شهرنو و کاباره های قدیم ایرا که زن را اغفال میکردند موید این قضیه است، مومنین برای زندگی در ایران که مظهر پاکی و دیانت است باید جان و مال و پول بدهند نه اینکه مثل اصلاح طلبان خاین به فکر مال اندوزی باشند اگر از مادیات تحریممان میکنند از شرافت که نمیتوانند تحریممان‌کنند.
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      در سوریه لبنان فلسطین و یمن حجاب اجباری نیست الان اونا شدن تایلند لابد
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      حاجی تایلند خوش گذشت؟؟ نوش جونت!! کاش یه سر ترکیه ... همین بغل دست خودمون هم یه توک پا سر بزنی... مردم دارن زندگی میکنن... نزدیک 60-70 درصد خانم ها هم با حجاب در جامعه تردد دارن... تازه توی استانبول... تازه توی اون زمان که میفرمایید مادرها و مادر بزرگ های ما هم داشتند زندگی میکردن!! نه؟؟
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      الان اروپا و امریکا فساد اخلاقی توش زیاده ؟ تو کشور های مسلمان مثل اندونزی و امارات چطور ؟ یچیزی بگید که مرغ پخته خندش نگیره حداقل . اونا نه تنها فساد اخلاقی ندارن بلکه مفسد اقتصادی هم ندارن اینجا که ماشاالله هرکی به یه پستی میرسه سعی میکنه یه چیزی از مال ملت رو بکنه بره
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      دقیقا
    • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      به چی منفی میدین؟ داره دروغ میگه؟ چرا ایرانیها البته اغلب یا صفرند یا صد؟ چرا در این اختشاشات حرف از گرانی و بیکاری به میان نیامد چرا این اختشاشگران بی ریشه از اینها صحبت نکردند؟چرا به اعتقادات و باورها حمله ور شدند؟چرا مسجد را به آتش کشیدند؟ چرا عکس سردار سلیمانی را به آتش کشیدند؟ چرا موکب امامدحسین را به آتش کشیدند؟چرا پرچم ایران را به آتش کشیدند؟ اختلاسگر موجودی پست است که باید دولت جوابگو باشد ولی پست تر از آن آنهایی هستند که از اشرار دستور میگیرند مگر نه اینکه همین اختلاسگران به همین کشورهایی که از آشوب حمایت کرده و خوشحال میشوند پناهنده نمی شوند؟ تورا به جان عزیزت درج کن و یکی جواب من را بدهد دیگر خسته شدیم از این همه نامردی همه خود را حق میدانند یاصاحب الزمان بیا
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      اصلاح طلبان خاین؟؟!! عضو بهتری پیدا نکردی ؟؟
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      فسادهمه جاروگرفته شماخبرنداری منتهی درخفا
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      201 8
      همین لبنان برادر ایران هم بدحجاب داره و هم با حجاب خیلی درست داره که فقط چشماش معلومه خوب چرا دولت کاری نداره از قدیم گفتن موسی به دین خودش عیسی به دین خودش زمان شاه همین حال لبنان الان بود چون خودم سفر رفتم لبنان
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      145 4
      زمان شاه اکثر شهر ها زن ها چادری بودند ولی الان اکثر شهر ها مردم بد حجاب هستند
  • داود IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    زنده باد
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    ازشهدا هزینه نکنید وقتی شهدا شهید میشدند شما کجابودی
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    قطعا همینطوره
  • اعظم IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    کاش درباره این همه اختلاص هم با همین جدیت صحبت میکردن
  • ناشناس IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    مهمترین قانون اسلامی در ایران رعایت حجاب هست و بس. راستی رانت ، دزدی ، اختلاس و ..... جزو قوانین اسلام نیست؟
  • شهرام CA ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    "امروز بهاییت با تمام وجود برعلیه حجاب فعال است" شما که میگفتید کار امریکا و اسراییل است که!
    • US ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      انقد از ایشون ایراد نگیرین حالا یه چیزی گفته تازه این اختلاسا مگه چقد بوده؟ به معنویات توجه کنین پول اختلاس چرک کف دسته
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    امر بمعروف باید توسط کسانی باشه که علم و اگاهی کامل دینی باشند و بدون هیچ اعمال زور باشه و این کار باید فقط روحانیون انجام دهند که از همه نظر شرایطش و دارند
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    عجب!!!!!!!!@
  • هنگامه IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    برای انقلاب خون های زیادی ریخته شده نباید بذاریم خون شهدامون پایمال بشه و دشمن شاد بشیم کسانی که حرف از بی حجابی می زنن هدف و نشانه اصلی شون ازبین بردن تنها مرکز حکومت شیعی در جهانه پس مردم بگوش و بهوش باشیم که مثل شوریه بینمون اختلاف و خونریزی راه نندازند.
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    کاش درمورد اختلاس،فقر ،گرانی ،بیکاری،تبعیض،رشوه وخیلی مسایل دیگرهم همین رامیگفتید ودیگرازشهدا استفاده ابزاری نکنیدشهدا فقط برای حجاب نرفتند
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    یکی از اهداف حمله دشمن به مسأله حجاب بوده که سبب عقب نشینی عناصر حکومت شود
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    خسته نشی حاج اقا.........کاش درهمه امور کشور ازجان مایه میزاشتید.
    • عادل IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      92 هزار میلیاردم کاره دشمن بود خدا رحم کرد ما دشمن داریم اگه نبود چکار می کردین
  • عباسی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    ایران مال ایرانیست همه حق اظهارنظردارند امثال شما نظرتون تحمیل کردین که کاربه لجاجت کشیده لطفا ازخون شهدای عزیزمایه نگذاریدبسیاری ازایشان نظرشماراقبول ندارند بنده به حجاب معتقدم ومخالف بی بندوباری اما بانظرشمامتاسفم
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      127 3
      دقیقا . این دشمن خیالی عجب به کار آقایون اومده
  • مجید IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    ای کاش همین نظر رو درباره عدالت اجتماعی و دزدی و اختلاس و شایسته سالاری داشتید . ای کاش
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    کاش همین طورهم قاطع جلودزدی واختلاس میگرفتی
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    وقتی بی حجابی بیاد دنبالش بی بندوباری میاد و دنبالش اوضاع فرهنگی سیاسی و مهمتر اقتصادی از اینکه هست افتضاح تر میشه
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      نه بابا پس چرا تو کشورهایی که حجاب آزاد است رفاه زیاد است؟
    • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      45 4
      مثل سویس والمان و کشورهای اروپایی دیگه میشیم
  • محمد IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    راستی خط فقر میدونید چقدر شده؟ هفده میلیون و پانصد هزارتومان.
  • حامد IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    افرین حاج اقا.فقط من یه سوال دارم ببخشیددختران مسءولین که توامریکاوکاناداتشریف دارن اونام باحجاب میگردن یانه باچادرمیگردن لطفااونجاروهم یه سرکی بکشید.ممنون
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    460 8
    بچه های خارج نشین مسوولان را برگردن بعد به حجاب هم رسيدگي کن
  • اسلامی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    318 9
    وقت کردی سری به بالا شهر تهران بزن
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    انشالله
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    خواستم بگم این ها که تظاهرات میکنن اغتشاشگر نیستن این گرسنه های هستن که قاقی کردن پول ها مملکتو کسایی دگه میخورن حرسشو تو میخوریی کتکشم من
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      آره بخدا مردم انقدر فشار روشون هست که با این خبر منفجرشدن آزادی فقط یه بخش کوچکی از آنهاست
  • رضا IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    حاجی فرزند خودت کجاست آمریکا یا کانادا؟ جان حاجی
  • علی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    احسنت درود بر شرفت
  • شهربزرگ IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    قابل توجه خواصی مانند روسای جمهور قبلی و قبلی و قبلی
  • ترنم IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    واقعا صدای شما در برابر اختلاس ها و فسادهای مسئولین و فقر و گرانی هم تا این اندازه کوبنده است...اگر همه اینها را درست کنید ما زنان روبند هم میزنیم.شما مرد باشید پای تمام فسادها تمام قد بایستید
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    حجاب دستورخداست درسورہ مبارک نورآمدہ
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      تو قرآن گفته شده حجاب تو قرن 21 باید چطوری باشه ؟ حجاب یعنی هنجار جهانی یعنی که باید مثل عموم مردم لباس پوشید و پوشیده بود عموم مردم جهان پوششون چطوریه ؟
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    13:14 دقیقه دیسلایکها را هم اضافه کن و امیدواریم پاسخی منطقی بشنویم.
  • معین IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    بله کاملا درست است، هر کس از حجاب فاصله بگیرد از قرآن و خدا فاصله گرفته است، هر کس از حجاب فاصله بگیرد از اسلام فاصله گرفته است، هر کس از حجاب فاصله بگیرد دین اسلام را نابود کرده است، هر کس از حجاب فاصله بگیرد جوانان را به راه فساد کشانده است، حجاب دسنور قرآن است، حجاب دستور پیامبر اسلام است، حجاب یک امر حتمی و شرعی‌ به مانند نماز و روزه واجب است.
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      خب تو زیاد حرص نخور ،قند خونت میره بالا
  • عباس IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    کاش برای خرد کردن اختلاص هم اینقدر محکم بودی
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    صداااا نده. مشکل شما از کی بدحجابی شده چرا زوم نمی‌کنید روی تورم چرا همش تو حاشیه هستین چرا هرروز سفره مردم کوچکتر کردین چرا اجاره ها بالا رفته چرا خرید میوه شده آرزو چرا چرا چرا.. دنبال این چیزا باشید حاشا ب غیرت شما
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    مسولینی که نباید از حجاب کوتاه بیایند راهکار عملی نیاز دارند شعار دادن و فریاد زدن برای سخنرانی کاربرد داره جنابعالی اولا برید جلو ترویج بد حجابی توسط صدا وسیما رو بگیرید ثانیا راهکار بدید با موارد فراوان برداشتن روسری در انظار عمومی که رو به افزایش است چگونه باید مواجه شد؟
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    هر منکری سر جای خود بایستی برخورد جدی بشه تا کسی بخاطر خشم روسریش رو بر نداره ولی به نظرم حجاب فعلی بخواد کمتر بشه ، دیگه چطور میشه انتظار لطف و رحمت و معجزه از خدا داشت؟؟ پس خواهرم ححابت رو رعایت کن و مسوول عزیز تو هم به وظیفه ات عمل کن. و الا بایستی منتظر عذاب باشیم.
    • م IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      8 61
      من دستم خورد به اشتباه منفی دادم با صحبت شما موافقم
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    حاج آقا این همه اختلاس میشه مملکت خون شهیدان پایمال نمیشه ولی بیحجابی باعث پایمال شدن خون شهیدان میشه
  • جلال کاویان راد IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    دزدی واختلاس چطور ،فقروفلاکت چطور چرابااینها مبارزه نمیکنید
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    سلام. ببخشید چرا همه چیز را قاطی میکنید در مورد حجاب صحبت کن چرا همه را ربط به دزدی و اختلاس و.... میدهید
  • حسین IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    یک روز رای مارو پس به!!! یکروز بنزین!!! یک روز تخم مرغی!!! الانم حجاب!!! بهانه بعدی برای تقسیم ایران چیست؟؟
    • ارشیا IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      82 3
      شماچطور میگی اینابهم ربطی نداره امام وپیامبرشما کی بوده توروخدا مجری احکام الهی اول خودش بایدپاک باشددزدوحامی دزدنباشد نه اینکه بگویددرسته من دزدم ولی این به حجاب ربطی نداره شما بایدمحجبه باشین
  • ملک‌حسین IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    شما اقتصاد و اختلاص و ناکارآمدی رو درست کن..منم چادر میزنم
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    231 8
    کاش درد مردم فقط حجاب بود و مشکل دیگه ای نداشتیم اونوقت شما هم تا تا صبح درباره حجاب حرف میزدید و پیش خدای خودتون سربلند بودید ولی الان چه جوابی دارید که به مردم نه به خدای خودتون بگید؟؟
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    201 8
    تو این سن سال باید با جوانها مهربون باشید نه اینکه لج بازی کنید دستور قران است که با لطافت و صبر و حرفهای پدرانه برخورد کنید
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    92 25
    درود بر شرفت
  • محمد IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    باسلام. چرا در غرب بی حجابی را قانون گذاشته اند وما بعنوان یک مسلمان نتوانیم رعایت حجاب را الزام قانونی بکنیم؟؟؟از کدام منطق پیروی می کنید؟؟ کمی تفکر !!
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      68 3
      با سلام خدمت شما اقا محمد عزیز تو امریکا هم بی حجاب داریم هم با حجاب تو هیچ جای قانون غرب نوع پوشش تعیین نشده تازه اصلا غرب بده قبول داستان امارات و ترکیه و لبنان چیه که هم با حجاب دارن هم بی حجاب البته که این کلمه بی حجابی که من هم بکار بردم جالب نبود چون واقعا پوشش اونا کلا درسته ولی خب دیگه گفتم به زبون خودتون صحبت کنم متوجه بشید
  • قریشی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    خدا عمر طولانی به حاج اقا دهد به هیچ وجه نباید عقب نشینی کرد ما کشور شیعه هستیم ما بهایی نیستیم‌
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      60 3
      حجاب قانون نیست خودشون قانونمندش کردن فقط یه امرواجبه مثل نماز خمس زکات وروزه که الان توجامعه اگرکسی رعایت نکردبخاطرش جریمه نمیشه زندانی نمیشه دردین هیچ اجباری نیست کل دنیا فهمیدن الا ما متاسفانه ازکودکی اینقدررومخ ما ازبی حجابی ماروترسوندن وبزرگش کزدن که ازبی نمازی وچیزای دیگه نه والا چرابرای نپرداختن خمس اینقدرهیاهو نمیکنن والا خداخودش به بنده هاش مهربانتره تالطف ودستورعالی جنابان !درقران هم هیچ دیه وجزایی برای رعایت نکردن حجاب نیامده حدنیامده ولی برای دزدی ودیگرجرائم امده وحدتعیین کردن چیزی ک خداحدتعیین نکرده وفقط واجب کرده چرا اینقدرمساله سازشده بزارید مردم بادین ودیانت خودشون کناربیان چرامیخان به زوروادارشون کنید به قانونی ک پذیرفته نیست حجاب خیلی هم خوبه ولی واجبیه ک اجبارنباید باشد
  • امیر IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    حضرت آقا فرمودن موضوع حجاب نیست حالا هی شما بنزین بریز رو آتیش نکنید آقا نکنید حالا این دویست بار
  • محمد IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    دوست داشتیم در مورد اختلاسها هم قدمی عقب نمیگذاشتید و در این خیانتها که توسط دولتها به مردم ایران شد هم از خواست مردم مبنی بر برخورد با آنها هم عقب نشینی نمیکردید که مطمئناً اگر اینطوری بود غریب بر 90% از این افرادی که با آشوبگران سازمان دیده همراه دیدید مسلماً هیچ همراهی از سوی مردم به صورت احساسی با آنها نمیشد حجاب مهم است اما مهمتر از آن این است که ما در جامعه اسلامی هستیم اما دائما در آن خبر های ناخوشاین میشنویم
  • امیر IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    دقیقا درست است حجاب حکم الهی است و در کشور اسلامی باید رعایت شود و با مخالفان آن برخورد گردد بالاتر از حکم خدا وجود ندارد و قطعا به نفع همه جامعه است و طبق آیات قرآن کسانی که با احکام الهی به مخالفت برخیزند چه در ظاهر و چه در باطن کافر فاسق و ستمکارند
  • امیر IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    حجاب حکم خداست و تعداد مخالف اصلا مهم نیست مثل کربلا که 72 نفر در مقابل 30000نفر ولی حق با 72 نفر بود
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      135 9
      یعنی تودنیا فقط یک کشورمسلمان وجودارد اونم ایرانه پس چرابقیه کشورهای مسلمان اینقدرکه شماها روی حجاب مانورمیدیداونهاحساس نیستن مگه ماچه فرقی بااونهاداریم
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    فقط ظاهرا خون شهدا به حجاب حساس شده به دزدی و تورم و اختلاس حساس نشده التماس تفکر
  • مسیحا IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    250 9
    فرزندان خود را از اروپا فرابخانید درایران ساکن شوند
  • المیرا IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    آب به آسیاب دشمن نریز.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    207 8
    کاش در مورد دزدیدن ۹۲هزار میلیارد دلار نیز عقب نشینی نکنید
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    43 1
    یک سوال در کشور اسلامی که ادعای حجاب را داره آیا میشه توضیح بدهید چرا در کشورهای فاقد حجاب به اندازه کشور اسلامی ما دزدی واختلاس و باند بازی وجود نداره
  • مسعود بذرفروش IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    13 2
    درود بر مردان با غیرت ایرانی
  • یک مستمری بگیر IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    96 7
    حاج اقا مگر کسی گفته خانمها حق پاسداری از حجاب را ندارند ؟ عده ای از خانمها حجاب به زورشلاق زا نمی خواهند لا اکراه فی دین را فراموش کردی ؟
  • ناصر IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    50 5
    انشاالله
  • زهرا IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    خانم ها شما اگر می خواهید ،صاحب شوهرتان باشید ، حجاب را رعایت کنید وگرنه همین طور که با بی حجابی دل مردان را می برید ، دختران دیگر هم دل شوهر شما را می برند ! مردی که سیر به خانه بیاید ، آن خانه خانه نیست ! فاتحه!
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    11 57
    برادریم روزبروخیابون جلوگیری کن
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    66 3
    آیا شعارهای جوانان را نشنیدید
  • حسان IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    36 3
    اگر حجاب فرزندان ومسعولین در خارج را ببینید ان وقت حتما ارزوی مرگ خواهی کرد
  • شهروند IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    87 3
    از دزدی ها اختلاس کنندگان بیت المال راغارت کردن ازاینا هم بگو جرات داری مسئله حجاب رابزرگ جلوه میدید
  • محند IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    96 3
    مشکلات اقتصادی مردمم حل کن حرف زدنو همه بلدن مخصوصا اگه تومجلس نشسته باشی وحرف گنده بزنی ... کسی نگفته حجاب بده ولی حجاب با شکم خالی مفتشم گرونه
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    86 1
    خخخخ برو تو خیابون‌ها ببین که حجاب آزاد است
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    98 8
    اینجا سرزمین سیاوش و پیروز نهاوندی کوروش و شاه ختایی و نادرشاه و سهراب و رستم و آریوبرزن است ملت ایران هر جور بخواهد می گردد
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    98 11
    در دین اسلام و قرآن در مورد حجاب و پوشش چیزی نیامده
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    95 5
    من نمیدونم چرا فرق میذارین بین با ححاب و بی حجاب مگه هم ایرانی نیستیم...
    • US ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      56 1
      این مهمه، ما همه هموطنیم. بی حجاب با حجاب، از هر طیف و دسته ای، ما مردم هستیم و همیشه متحد.
  • نت IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    80 5
    کاش همین موضع رو در قبال رباخواری بانکها و فساد و رانتخواری مسئولین و آقازاده هاشون‌ تو این چند دهه هم میگرفتین اما ظاهرا اونها واسه مسئولین حلاله حتی جنگ با خدا و ربا خواری
  • تاجی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    33 76
    هرکسی ریشه داشته باشه حجابشورعایت میکنه هرکسی هم نداشته باشه خداهم جلوشونمیتونه بگیره خدالعنت کنه دشمنان این مملکتوکه ازهردری واردمیشن که به مملکتمون اسیب برسونن
  • حمید رضا IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    63 28
    قبل از اینکه حاج آقا مرز خیانت را برای مسئولین ترسیم کند ، آنها با اختلاص و رانت و رشوه و پارتی بازی خیانت خودشون رو به خون شهدا و مردم کردند
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    45 6
    خخخخخ
  • محمد حسین IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    59 2
    حاجی درمورد زندگی و معیشت مردم هم همین نظر رو داشته باش .
  • بیتا IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    69 9
    خدا پدر روحانی رو بیامرزه .واقعا ریس جمهور تحصیل کرده ای بود و با اون تحریم شدید بازم به این بدبختی که الان افتادیم نبودیم
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      19 6
      دکتر روحانی واقعا باسواد و قابل بود و از سال 92 تا 97 واقعا خوب کشورو مدیریت کرد که از جانب ترامپ پول پرست ... بدشانسی اورد وگرنه خیلی ادم خوبی بود خدا پدر و مادرشو بیامرزه این سری که ...
  • هنر IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    48 4
    اول به فکر حفظ نظام وارامش کشور باشید هزاران موضوع مهمتر ومشکلات اقتصادی واموزشی است اگر ذات وتربیت وفرهنگ افراد درست نباشد پوشش تاثیری در رفتارهای ناسالم نامربوط ندارد این باور یک فرد میتواند بر زندگی وپوشش تاثیر بگدارد
  • سلما IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    67 6
    با فشار آوردن بر سر زن دارید خودتون و تبرئه میکنید
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    93 1
    114نظر منتشر شده646نظر تا این لحظه غیر قابل انتشار.وای اگر نفهمید
    • US ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      24 0
      😂 بابا این تحقیقات میدانیه دیگه
  • عبداله IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    35 10
    نماز خواندن ،ستون دین است،چرا به ان توجه نمی کنید،..
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    16 57
    ای لعنت بر کاندیدایی که برای کسب رای وعده بی حجابی دادند
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    72 11
    کجا شهدا گفتن هرچیزی رو به شهدا ربط میدید
    • م IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      10 10
      برو یه کم وصیت نامه ی شهدا رو بخون بعد نظر بده
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    16 0
    چی باید گفت ستون اصلی اسلام در راستگویی و عدالت است لطفا بیشتر به این موارد توجه کنید
  • Faramarzفرامرز IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    64 4
    اگه راجب اختلاس گران ودزدان بیت المال هم اینگونه سخت گیری کنند ،،،وبگویند هرکسی که اختلاس کند،،،یا از بیت المال دزدی کند خائن است و هیچ مسعولی در خصوص جرم ختلاس ودزدی حق عقب نشینی ندارد ،،،ایران گلستان میشود
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    66 7
    حجاب کاری فرهنگی خانواده هاست نه احبار حکومتی ..مسلما جواب معکوس خواهید گرفت
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    88 5
    در دین اسلام حجاب به هیچ عنوان برای هیچ فردی اجبار نشده است با کمی مطالعه در قران کریم و ایات مربوطه به حجاب متوجه خواهید شد که حجاب اجبار نیست
  • ح US ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    28 3
    مگه قرار کسی حجاب از سر کسی برداره ملت خواستار حجاب آزاد هستند مثل سایر کشورها ی جهان
  • NL ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    25 1
    این لفظ «آلبانی نشین» رو مجروح کردید از فرط استفاده. یه کلمه دیگه استفاده کنین خواهشا.
  • رضا IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    67 3
    عزیزجان خودتو خسته نکن اختلاس در این کشور جرم نیست چون خودشون این کاررا میکنند ولی اگر موهات دیده بشه شلاق داره
  • رضا IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    62 6
    اگر زنان ایران با تمام وجود از حجاب پاسداری می‌کنند پس خودشان می فهمند لازم نیست کسی در مورد حجابشان نظر بدهد فکری به حال اقتصاد بیمار کنید
  • US ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    71 3
    حاج آقا محمودی، با خوندن این نظرات جای شما بودم امروز استعفا نامه م رو مینوشتم. مردم در بدبختی به سر میبرن و شما میخوای حلقه تنگنا رو بیشتر کنی.
  • حسین IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    16 4
    صداوسیمابدترین مروج فسادوبی حجابی است دقیقادوربین ومصاحبه ها وگزارشهاشون اززنان ودختران بدحجاب بدپوشش باکلی ارایش وناخن ونازوادا فقط به نمایش میذارن اگربی حجابی وبدححابی جرمه چراصداوسیمااینهاروبه نمایش عام میذارن؟!!!!
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    22 1
    با زبان زور نمیشه با مردم ایران حرف زد انگارگرانی تورم اختلاس دزدی بیکاری اعتیاد جوانان امنیت مردم همه حل شده فقط مونده حفظ حجاب . مردمی که برای شما انقلاب کردند جنگ کردند ورای دادند حقشان این نبود.......
  • ایران بزرگ IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    27 0
    از تمام این لایک ها و دیسلایکها و نظرات غیر قابل انتشار میشه به خیلی چیزها پس برد!!!! هیج ظلمی پایدار نبوده و نیست مرگ بر دزدی مرگ بر ریا و...
  • صابر IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    22 86
    زنده باد اسلام و انقلاب و نظام اسلامی.زنده باد خامنه ای.
  • مهدی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    15 11
    افراط وتفریط برازنده حکومت دینی( اسلامی) نیست...عملکردها راتحلیل وتجزیه کنید ببینید کجا راافراط کردید ...ای کاش دغدغه همه امورات کشور را خیلی ها داشتن ...سیاست مدارها دم از آزادی میزنن وبه اریکه قدرت تکیه میزنن...حال ؟؟؟؟؟!!!
  • مصطفی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    15 0
    سلام ما مشکلی با جمهوری اسلامی نداریم مشکل ما. فقر. بیکاری. اختلاس. دزدی.مدیون زن و بچه شدیم هرچی کار میکنیم درجا میزنیم. سفره خالی و فقر کمرمون شکسته
  • عنابستانی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    14 10
    آمار خانم های محترمی که حجاب سرشان را برداشته اند یک هزارم محجبه ها م نمیشود به نظرم عده قلیل واندکی هستند وبه مرور در حجاب قرار خواهند گرفت نیاز به فشار نیست همیشه اکثریت قالب بوده
  • رمضان IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    35 17
    زیاد تند نروید این نتیجه مصرف بودجه های کلان فرهنگی است
  • مهدی قنبری IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    14 4
    با سلام خداوند در قران میفرماید اگر میخواستم تمام بندگانم را بزور روانه بهشت میکردم شما میخواهید این کار را انجام دهید با احساسات جوانان بازی نکنید من هم مخالف بد حجابی هستم ولی اشکال جای دیگراست در مدرسه و تولید این لباسها چرا حرف حق نمزنید شماها دشمن نظام هستید همین حرفهای نسنجده وبدون تحقیق وریشه یابی باعث فاجعه میشود این حرفهای بدون فکرباعث دشمنی وکینه مشود بجای این میگفتید باید تحقیق شود چه عوامی باعث بدحجابی شده یکی البسه دوم مدرسه که توسط حوزه باید این کار انجام شود ان هم با ان همه سرف بودجه درستادهی مختلف.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    19 0
    هر کی میخواد حجاب داشته باشه، مگه کسی خواست حجاب شما ها را برداره؟؟
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    44 9
    آقای محترم مگر امام خامنه ای نگفت موضوع حجاب نیست.مردم بخاطر بی عرضگی شما مسولین کشف حجاب کردن
  • عل IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    14 28
    خدا قوت همگی .هیچ اجباری خوب نیست . ایا نماز ،روزه ، خمس ، ذکات، حج، جهاد ، اجباری است . اما همه ما با جان و دل به این فرایض دینی دل میبندیم ‌‌. ایا شاه توانست با همه تبلیغات این فرایض را از ما بگیرد ، ایا در زمان قبل از انقلاب این همه رو مد و پوشش نامناسب کار کردند ایا مادران و خواهران ما چادر رو از سر برداشتند . باید سعی کرد که از نظر روانشناسی کار کرد و جوانان را به پوشش اسلامی سوق دهیم ‌‌، چه بخواهیم و چه نخواهیم هر انچه را تاکنون در این چهار دهه ساختیم رو به همین جوان و نوجوان و کودک نسل اینده تحویل دهیم ‌‌. روحانیون ما باید بر روی جادبه های دینی و مذهبی که بسیار زیاد هستند مطالعه کرده و روی مسایل جاذبه اسلام کار کنند ‌‌. صدا و سیما نقش مهمی در این مسعله دارد . دافعه کردن این حوانان و نوجوانان یعنی دودستی تقدیم کردن نسل اینده به استعمار و استکبار غرب ، مهربانی موثرترین دارو است . جاذبه های دین اسلام و مذهب شیه را به جوانان و نوجوانان ما نشان دهیم .
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    23 4
    چطور بچه های شیعه لبنان و عراق زن بی حجاب می بینند تحریم نمی شن ولی تو ایران تحریک کننده است؟ شاید منظورتون خودتون هستید که نمی تونی جلو خودتون بگیرید و به فساد وفحشا و خیانت به مملکت کشیده می شید
  • رضا IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    14 44
    درست می‌فرمایید عمل به دستورات اسلام برای همه واجب و لازم است مخصوصاً رعایت حجاب در کشور اسلامی ولی زیر خاکی های رژیم طاغوت فعالیت کردند و برخی از مردم را با خود همراه کردند و متاسفانه اون موقع که آقا می‌گفتند تهاجم فرهنگی ، و یا دم از عدم اشرافی گری و تجمل گرایی همین مسئولان گوش نکردن و بر عکس فرزندان خود را به غرب فرستادند اگر این‌ها را برکنار کنید و چهار تا از اختلاس گرها را اعدام کنید ، کار درست میشود ما طرف شما هستیم
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 39
    ممنون حاج آقا
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    58 5
    حرف من به شخصی که میگه که هرکس شلاق میخاد بیاد میدان میخام بگم میتونی تو فامیلای خودت اگه کسی بی حجاب باشه ببریش بهش شلاق بزنی
  • ناشناس IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    22 0
    وقتی رهبر عزیز مان فرموده اند مسئله ما حجاب و بی حجابی نیست . شما ها با چه منطقی در مورد حجاب گیر داده اید مگر در زمان پیامبر حجاب اجباری بود؟ همه مردمان از شکم زنان متولد شده اند با زنان لج نکنید حتی اگر کل زنان ایران را از دم تیغ بگذرانید زنان بر عکس دستورتان عمل خواهند کرد لجاجت مسئولان مرتبط مشکوک است چون می فهمند حتی عده ای از زنان محجبه هم عمدا حجاب کنار می گذارند. به زنان گیر ندهید مردم را عمدا تحمیل به اعتراض نکنید . نیروهای مسلح و پلیس که جگر گوشه و فرزندان ما هستند عمدا بر علیه ملت خویش قرار ندهید درگیری تولید نکنید. به زمین و زمان فحش ندهید دیگر ملل را تهدید نکنید استغفر الله خداوند به اشتباه ملتی را خلق نکرده که شما با نابودی ان ملت اشتباه خداوند را جبران کنید . مگر نمی دانید دین ما خواهان سعادت و پیشرفت ملتهاست
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    46 7
    حجاب شخصیت زن هست و یک زن خودش میتواند تشخیص دهد که چه لباسی برای او مناسب است و در چه فضایی چه چیزی بپوشد و رفتار گشت ارشاد توهین به بانوان و خانواده ایشان بود. زن را از کنار شوهر میبردن و خواهر را از کنار برادر . لطفا پلیس به فحشای کنار خیابان و اتوبان ها رسیدگی کند که باعث ناامنی برای سایرین هم می شوند.همچنین قیمت لباس ها را هم ببینید و اینکه آیا مانتو جلوبسته و زیبا در بازار می بینید؟ چرا بلوز و دامن با روسری یا پیراهن و با جوراب را که حجاب دارد را مد نمیکنید. فقط مانتو شلوار اداری و چادر مورد تایید آقایان است؟
  • مع IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    28 38
    احسنت چادرماامانت مادرم حضرت زهراست❤
  • ma IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 47
    درودبرسیدعزیز👏👏👏
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    46 10
    مُشت نمونه ی خَروار است پاسخ ها و دیسلایکها گویای همه چیز هست
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    9 16
    👏👏👏👏❤❤❤
  • علیرضا عادلی US ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    41 6
    سوال اینکه اگر همه بانوان ایران با حجاب باشند طبق سلیقه شما ، مشکلات کشور حل میشه ؟ چرا اولویت باید حجاب باشه؟ چرا اولویت رسیدگی به بچه های بی سرپرست نیست ، به کمبود دارو ، به گرونی که پدری رو شرمنده بچه اش میکنه ، به جوان های بیکار و تحصیل کرده ، و خیلی از مشکلات جامعه که برای نوشتنش در این کادر جا نمیشه .
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    59 1
    جمهوری اسلامی به دشمن خارجی نیاز نداره .چون همه ی دانسته وندانسته روی هر حرفی بنزین میریزن
  • شیدا IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    47 2
    البته حاج اقا اختلاس و رانت و رباخواری که مشکلی ندارن!!!
  • GB ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    62 3
    دزدی بدتر هست یا بد حجابی اول جلو دزدی را بگیرید بيت المال را تاراج کردن
  • مریم گلمحمدی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    39 1
    🤨🤨🤨🤨🤨
  • اسداله IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    44 2
    ترسم نرسی به کعبه ..... این تند رویها نتیجه عکس داده و خواهد داد . الانسان حریص علی ما منع . انسان نسبت به آنچه از آن منع شود حریص می شود . ( پیامبر (ص)) . حجاب زورکی برابر است با بیحجابی بیشتر . در طول ده پانزده سال اخیر با تشکیل گشت ارشا از مانتوهای بلند و حجاب کامل رسیدیم به مانتوی جلو باز و بدون روسری . فکر نمی کنید با ادامه این روند به بیحجابی کامل برسیم ؟
  • مهی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    38 0
    حجاب بهونه
  • مونس IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    51 1
    فیلم چندتاش موجوده از قبل خود مادر شهدا چقد دارن میگن بچه ما رفت شهید شد که جوون ها تو اسایش زندگی کنن اینم اسایش و وضع زندگی جوان ایرانی ی لپ تاپ نمیتونه بخره چ برسه ب ماشین و خونه و گذران زنذگی
  • علی راد IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    59 2
    حضرات آقا ، اجازه بدید هر کسی خودش نحوه حجاب رو انتخاب کنه ، لا اکراه فی الدین ، شما بهتره در مورد اختلاس ... نظر بدید
    • فتحی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      10 9
      درودبرسیدعزیز
  • ناشناس IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    56 4
    حاج آقا اونی که به حجاب پایبند هست هیچ کس نمیتونه بی حجابش بکنه ، اونایی که هم حجاب را قبول ندارند تمام قوا هم بسیج بکنی فایده نداره چون کشف حجاب بهانه هست ، لطفاً اوضاع کشور را ناامن نکن ، هرچی حساس تر بشی دشمن بیشتر موضع عوام فریبی میگیرد
  • شریف IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    46 2
    در نظام اسلامی دست درازی به بیت المال و تضیع حقوق حق الناس به مراتب گناهش، بزرگتر و غیر بخششتر در درکاه الهی هست حجاب امری اختیاریست حتی بین مراجع اختلاف و تفاوت نظر فقهی هست ولی در امر دزدی و اختلاس،هیچ اختلافی نیست ولی چرا تمام قد جلوش قرار نمیگیرن؟!!!!!
  • حسین IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    13 5
    حرف منطقی جواب نداره، تمام
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    20 3
    کی گفته فقط، برای حجاب شهید دادیم-؟ پس خیانت و دزدی و اختلاس و دوتابعیتی ها و.... اینا چی میشن
  • حسین IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    49 1
    کاش اینجوری جلوی اختلاس میگرفتن حجاب بهانه هست
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    39 3
    ..بابا حجاب اجباری نمی شه .زحمت بیهوده نکشید
  • احمد IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    39 1
    چرا در مورد اختلاس این موضع را نداری؟
  • ساحل GB ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    17 6
    حجاب باعث آرامش دختران ما حجاب مرتب یعنی آرامش بیرونی دور از چشم هیز
  • رستم IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    33 10
    ایول حاجی اجازه نده که زن و دختر هیچ مسولی به کشور امریکا و ترکیه برای خرید سیسمونی بره.این مردم کمرشون از تورم خرد شد
  • جواد IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    13 37
    تا یکی میاد در مورد حجاب دین ومسائل اعتقادی جامعه حرف میزنه یکسری اون دهن گشادشون رو باز میکنن از اختلاس واین مسائل میگن امثال شما با این حرفاتون باعث آشوب وبلوا شدن
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    10 32
    درود به اختلاس گرها
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    39 4
    لا اکراه فی الدین در دین خدا اجباری نیست این فرموده خداس حجاب یک جز کوچک از دین هست خداوند به بنده آنقدر احترام گذاشته که خودش تصمیم بگیره و راهش رو انتخاب کنه.
  • گیتی نار FR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    13 32
    البته که در نظام مشکلاتی وجود داره اما این باید با بیان و گوش کردن مسئولین به خواسته مردم باشه بیشتر این فشارها اقتصادی و معیشتی میباشد که از جای دیگه سر باز میکنه این جریان پیش امده حاصل و کار شبکه های ضد ایران شکل گرفته دشمنان ایران و تجزیه طلبان وطن فروشان ما مسلمانیم کشور ما مسلمانه و حجاب اصل دین ماست با بی حجابی اگر با قاطعیت بر خورد میشد الان به اینجا نمی‌رسید ما به کشور دین و خون شهدا احترام میزاریم و تا آخرین دم مدافع هسیم امیدارم که دولت و روحانیت و مسئولین بیشتر و با جدیدت به مشگلات مردم رسیدگی کنن
    • US ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      38 2
      😂😂😂😂 تحلیلتو دوست داشتم، دشمن دزدی و اختلاس میکنه، کشور رو به هم میزنه، مسئولین کجان؟
  • محمود IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    30 5
    لااکراه فی الدین...975
  • محمود IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    29 3
    لااکراه فی الدین
  • سام IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    34 4
    اگر بجای حجاب این همه هزینه و زمان و قانون برای اقتصاد و رفاه و آسایش مردم صرف می‌کردید الان حجاب خود به خود در آخرین نقطه مشکلات کشور بود .اعتراضی که اکنون وجود دارد نود درصد بخاطر مشکلات معیشتی است
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    36 5
    قیمت مسکن که سر پناه مردم هست رو درست کن و گرنه
  • فیاض IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    57 2
    آفرین 👏👏در مورد اون ۵۴۰۰فرزند مسئولان که تو آمریکا وکانادا واروپا زندگی میکنن هم چنین مصمم هستی که بگی کی هستن وچیکار میکنن؟؟میشه شفاف سازی کنی؟؟میشه باهمین جدییت پیگیر میلیاردها دلار اختلاس ودزدی همین مسئولین باشی وبرای مردم شفاف سازی کنی؟؟میشه پیگیر قضیه سهم مردم ایران و پایمال نشدن خون شهدا در مورد دریای مازندران باشی؟؟بسه یا همینجور بگم؟؟
  • میلاد IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    25 1
    ببینید برادران و خواهران گرامی حجاب مساوی با حیا نیست چه با حجاب‌های که چه بی حیایی‌هایی که نکردن و چه از نظر آقایون بی حجابهایی که با حیا هستن و پیامبر کل رسالتش بر سر یک کلمه بود و آن این است مکارم اخلاق و در این بحث حجاب جزه اخلاق است یا حیا مثلما حیا
    • م IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      2 5
      کسی که حیا داشته باشه حجابشم رعایت میکنه
  • علیرضااستادنظری IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    5 14
    لبیک یا خامنه ای
  • محمد IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    25 8
    این بهانه تحریم وگرانیها تا برداشته نشه وقیمتها و معیشت ملت فقیر به قبل باز نگرددو مردم همینطور توفشار اقتصادی باشن حجاب سهله
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    28 3
    شما‌‌این‌گرونی‌وفقربیکاری‌.که‌جوانها‌ازدواج‌هم‌نمیتونن‌بکنن‌درست‌کن‌حجاب‌‌مهم‌نیست‌که‌.انقدرکه‌روی‌حجاب‌متمرکزشدین‌روی‌فقرکارکنید‌
  • دانی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    21 18
    حکم حجاب در اسلام از طرف خدا در قرآن کریم آمده وهر کس در حکومت اسلامی حکمی بغیر از آن صادر کند بدعت در دین آورده دوما مردم ایران اعم از زن ومرد حتی قبل از اسلام دارای حجاب وحیا بوده‌اند وسرشت این مردم پاک از اول خلقت پاک واحیانا وحجاب بوده‌اند وهر حکمی دیگری ظلم به زنان باحیای این مرز پاک است
  • نورالدین نصرتی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    9 4
    دراین مملکت قانونگذار،ومجری قانون کیست ،چراهرکسی ب خوداین اجازه رامیدهد ک بجای تمام ملت سخن بگوید،قانون وضع کند ،آتش مزاجی خویش راب کل ایران ابلاغ کند ،همینها آتش بیارمعرکه هستند ،جلوی این افرادرابگیریدتاوضع رابدترازیننکنند
  • ایران IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    24 4
    خوب کشور ما چند تا دشمن داره اگر نداشت تمام این اتفاقات کشور را گردن کی میخواستن بندازن. هر اتفاقی داخل کشور افتاد مسئولین یا تکذیب کردند یا اینکه به خارجی ها نسبت دادن
  • ف IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    28 4
    سلام احتراما من خودم موافق حجاب هستم شما مشکل گرانی حل کن من مانتو چادرهرچی گفتی یه جای اونایی که نمی پوشم می‌پوشم
  • با وجدان IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    29 8
    حجاب فقط اختیاری !
  • زینب IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    24 23
    سلام عزیزان مسئله ی حجاب یک قانون هست .همیشه برای هر قانونی عده ای مخالفت دارند اما اگر بخواهیم به قوانین عمل نکنیم هرج و مرج ایجاد میشود ،مثلا من از چراغ قرمز یا عبور ممنوع خوشم نیاد . در ضمن رعایت حجاب هم در قران امده ‌‌وهم باید حدو مرز شرعی داشته باشه ،و نمیشه بگیم هرکس خودش تشخیص میده چی بپوشه چون ممکنه یک نفر حد پوشش رو فقط لباس زیر بدونه به نظر شما این منطقه؟؟؟ در حالی که در خیلی از کشورهای اروپایی پوشش باز تا حدی هست و بیشتر ا ز اون حبس داره چرا انقد ما لجبازی میکنیم ؟؟؟؟ اقا مگر کسی با رعایت حد شرعی حجاب مرده که انقد برامون سخت شده ؟ وقتی جامعه یک دست و مرتب باشه که زیبا تره چرا انقد در مورد قانون حجاب سماجت میکنید ؟؟؟؟ اگر زنان و مادران جامعه با برهنگی و بد حجابی الوده بشن فساد دامن گیر خانواده میشه و از دل یک خانواده ی لاقید ،دزدی اختلاس و .....بیرون میزنه
    • DE ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      27 10
      قانونی که بیشترافرادبان ایراد دارندبایدتغییرکند قانون برای راحت اداره کردن مملکته نه جنگ بامردمی که خواهان تغییر آنند
  • ح IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    26 11
    خون شهدا فقط به حجاب خانم ها حساس هستند ؟ به اختلاس ها رانت خواری ها به یغما بردن ثروت این سرزمین به آقا زاده هایی که کانادا زندگی میکنن چی ؟ حجاب و سرپوش قرار میدین پشتش هزار تا ناهنجاری ،کلی خیانت به این سرزمین ،کاش چند صباحی مثل مردم زندگی کنین شاید بفهمید مردم ایران چه سختی هایی دارن میکشن زیر فشار اقتصادی دارن خرد میشن کی میخواین درد مردم رو بفهمین این مردم نازنین هر وقت شماها ازشون خواستین تو صحنه بودن قبل از انتخابات ،قبل از راهپیمایی های مناسبتی تو رسانه فریاد میزنید ک همه می آییم اون روزها حجاب مهم نیست فقط حضور مردم مهم هست که آن را در بوق و کرنا بدمید و مشتی کنید بر دهان استکبار ولی بعد از گذشت چند روز همون خانم ها با همون پوشش مورد انتقاد قرار میگیرد ، این چرا های بی جواب .....؟؟؟؟
  • مصطفی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    31 8
    مسئله حجاب نیست بلکه مسئله وضع اقتصادی مردمه
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    22 7
    نظر شما مهم نیست. هر چه می‌خواهد دل تنگت بگو
  • زینب IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    16 28
    انقد نکات منفی کشور رو نبینید اختلاس دروغ و دزدی کجای دنیا رو سراغ دارید که این چیزا نباشه ،هیچ کجا مدینه ی فاضله نیست تا انشاءالله ظهور حضرت مهدی عج که میان و اسلام در کل دنیا سرتا سری میشه و اونوقت کسی نیست که بگه حجاب نمیخوایم دزدی و اختلاس بکنه و هرکی به هرکی باشه بخوای حساب کنی نسبت به خیلی از کشورهای غربی که بعضی ها خودشونو براش میکشن این مسایل در کشور ما به نسبت خیلی کمه کل جهان متحد هستند و با ما دشمنی میکنن ،بی انصاف نباشید ی طرف ماییم و دوسه تا کشور ،طرف دیگه کل دنیا ،بنازم به غیرت مردان غیوری که امنیت رو برای ما فراهم کردن و با این همه دشمنی بازم اروپا و غرب از ما میترسن چرا تا بحال جرات نکردن با ما بجنگن در حالی که ۴۰ ساله دعده ی جنگ دادن ،وقتی نمیتونن میان و بر علیه ما جنگ اقتصادی و فرهنگی میکنن پس ما باید متحد باشیم و به دستور اسلام و قران در همه ی زمینه ها عمل کنیم تا پیروز میدان باشیم و انقلاب رو به دست صاحب اصلیش برسونیم . شهدا هم خون دادن برای دفاع از اسلام و امنیت و ناموس
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    26 12
    می‌دونی چرا اینها فقط به حجاب اهمیت میدن ؟ برای اینکه پوششی است برای دیده نشدن اختلاس ها
  • آریایی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    35 6
    شما با حجاب مردم چکار دارین مگر وظیفه شما ب بهشت بردن مردم هست در قرآن گفته در دین اجباری نیست شما کاسه داغ تر از آش شدین
  • رزمنده IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    33 3
    حاجی در خصوص چپاول و دزدی ۹۶ هزار میلیاردی مسئولین چی؟ مشکلی که نیست؟ دلخور نمی شی؟
  • محمد IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    28 1
    شما بیا دلار رو بیار رو 3700 ما مردا هم چادر سر میکنیم خدا شاهده
  • قبادی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    22 16
    احسنت به شما که از دین و ایمان کشورمان دفاع میکنید واجازه نمیدهید دل دشمن شاد شود
  • حمید IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    23 11
    آخه الان مگه مشکل مردم حجابه تو مشکل مردم رو حل کن جلوی زن بچشون شرمنده نشن فقر اعتیاد و بدبختی رو ریشه کن کنید بعدشم تو خود قرآن نزده حجاب اجباری خود خدا دست بندهاشو باز گذاشته. دین در مورد حق مردم خوردن هم تاکید کرده در مورد اینکه همسایت گشنه باشه از تو زیاد باشه ندی بهش تاکید کرده مردم کشور ما به بدبختی دارن زندگی میکنن البته زندگی که نه داریم نفس میکشیم...
  • هاشم ZA ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    31 5
    اگر قانون است خب اکثریت می‌خواهند اصلاح شود آنها که می‌گویند قانون اسلام است هیچ اجباری دردین نیست مردم را به اسم دین زده کرده اید حداقل ایمان مردم را بیشتر از بین نبرید
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    32 3
    من خودم با بی حجابی مخالفم مسلمان باید قانون خدا و رسولش قبول داشته باشه ولی این هم. بگم شکم گرسنه منطق حالیش نیست هرچه میکشیم ازمسؤلین بی لیاقت هست
  • حیدری IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    41 3
    بفکر سفره خالیه مردم باشید نه بفکر حجاب و عفاف بسه دیگه
  • زینب IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    33 19
    عزیزان لا اکراه فی الدین رو در تفاسیر نگاه کنید ،بنده در این زمینه تحقیق کردم اینکه قران میفرماید در دین هیچ اجباری نیست منظور انتخاب دین هست و نه قوانین دین یعنی انسان میتواند به ضصورت کاملا اختاری دین خودش رو تعیین کنه ،مثلا مسلمان باشه یا مسیحی و .... اما اگر دین را انتخاب کرد ,دیگه نمیتونه در عمل به قوانین اون دین دل بخواهی عمل کنه ،مثلا بگه من نمازش رو قبول دارم ولی روزه و حجاب رو نه من هم سالها ازین ایه برداشت اشتباه داشتم تا اینکه با تحقیق به تفسیر این ایه دست پیدا کردم
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    9 21
    کسی‌با‌حجاب‌مشکل‌نداره‌حجاب‌ازااد‌است‌
  • فَفَ IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    21 2
    اقاجان بیشترخانمها ازحجاب اجباری بیزارند هی نگو تمام زنان ایران خواهان حجاب هستن.اگر راست میگی و ترسی نداری ومطمئنی ک همه عاشق حجاب هستند این حجابواختیاری کن و ببین چنددرصد ب حجابی ک میگی پایبندهستند.یکبارامتحان کن شایدتوراست بگی.
  • زینب IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    12 13
    برادرم چطور شما میفرمایید که اکثریت میخوانداین قانون اصلاح بشه؟ یعنی اکثریت موافق بی بندو باری و بد حجابی هستن ،🤔بنده که فک نمیکنم تعداد مردان ایرانی باغیرت و زنان ایرانی عفیف خیلی زیاد هستن ،اگر این قانون برداشته بشه خب ی عده ی دیگه اعتراض میکنن،پس بهتره ملاک قوانین ما همون معیارهای اسلامی باشه چون حکومت ما اسلامی هست و ۹۸ درصد رای به حکومت اسلامی دادن ،البته به قول رهبر تا اسلامی شدن صد درصدی خیلی راه مونده و کسی ادعا نداره که تا زمان حکومت امام زمان همه چیز عین اسلام واقعی باشه.حتی در زمان اهل بیت هم همینطور بوده و اسلام کاملی در سطح جامعه وجود نداشته چه برسد به زمان ما
  • سید IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    1 28
    الله اکبر مرگ بر بی حجاب
  • قانع IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    18 9
    جناب آقای محمودی وصیت شهدا فقط در مورد حجاب است ۰شهدای گرانقدر این سرزمین به نظر میرسه چیزهای دیگم گفته باشند البته شما ممکن است یادتان نباشد
  • معین IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    24 1
    آفرین دقیقن همین خط روادامه بدید و دودسته کردن جامعه خیلی خوب هست
  • ایرانی بی طرف IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    28 3
    شماماموربه بیان احکام دینی هستیدنه التزام به اجرای آنهاتوسط مردم.البته اگرخودشماهاکه الگوهستیددرست رفتارکنیددررفتارمردم موثراست.همه چیزرابایدبه مردم واگذارکرد.آنوقت هرکه براساس شرایطش عمل می کندوآب ازآب هم تکان نمی خورد.
  • شانی ا. IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    6 14
    لزوم حجاب و عفاف در جامعه؛ معقول و منطقیه اما فیلترینگ به هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست
  • هایکا IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    30 1
    چرا برای مبارزه با رانت و اختلاس اینگونه از جان مایه نذاشتین
  • اس اس IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    34 2
    چرا اینقده چسبیدین به حجاب کدوم زن ایرانی خواسته بی حجاب باشه بخدا فقط راه انحرافی پیش گرفتین کاش علما ما برای اختلاس ودزدی های کلانی که میشه فتفوا بدن که اینقده بهش بی اعتنا شدین مردم بزارین دررفا باشن که بنیاد خانواده بخاطر اقتصاد داره از هم می پاشه چرا بابی اعتنایی به اصل مطلب دارین به رکن نظام ضربه میزنین
  • محمد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    8 16
    درود بر شما . هزاران درود
  • متدین IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    4 31
    ماباید ازحجا ب ومواضعمان دفاع کنیم ،حجاب یک اثل است برای اسلام.
  • ن.س IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    22 8
    سلام اصلا کار خدا پسندانه ای نیست اگر خدا میخواست به اجبار و به امر تکوینی خود همه را مومن و عبد خالص خود میکرد.انسان باید خودش راه صلاح را تشخیص بدهد و به اجبار نمی شود کسی را به راه راست آورد. باید دست از تعصب و سلیقه شخصی برداریم.. ماا که نباید جلوتر از خدا و پیغمبر پیش برویم.
  • ناشناس IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    36 2
    قابل توجه دوستان .طوری که ایشون میفرمایند.کشور ما انقد بی مشکل و مرفه داره به مردمش خدمت میکنه که فقط و فقط یه مشکل کوچولو هستش و انم بی حجابیه که باید حل بشه و گرنه ما مردم ایران واقعا خوشی زده زیر دلمون!!!!🤧🤧
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    37 2
    تو فقط مسئول حفظ حجاب خانواده ات هستی در مورد بقیه اظهار نظر نکن . لا اکراه فی الدین
  • سید IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    42 4
    مگر زامبی هستید ، وقتی بخش بزرگی از جامعه حجاب را نمی خواهد باید پذیرفت و دنیایی که هیچ کسی مالک آن نیست را نباید بر همنوعانمان ملال آور کنیم هر کسی یک بار به این دنیا آمده حق دارد حق انتخاب دارد ، تولد درهر نقطه از دنیا قهری است حکومت حق ندارد حق حیات آزاد را از فرد بگیرد تا جایی که به دیگران آسیب نرساند آزاد است ذات بشر الاهی است کسی حق ندارد آزادی اش را مصادره کند ، اعتقادات هر کسی برای خودش محترم است حق ندارد بر دیگری اجبار کند ، چون پول و قدرت و اسلحه دارید خود را محق می دانید ، این مردم خالق دارند این دنیا مالک دارد بزودی قهرش را خواهید چشید...
  • ناشناس IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    13 37
    با سلام بحث را جغرافیایی نکنید حجاب دز کشور از الزامات است مسولان خیانت نمی‌کنند و سیاست‌های کلان کشور فرمانده فرزانه ای مثل رهبر معظم دارد اما حالا می‌رسیم به امامان محترم جماعات در کشور کار فرهنگی را با قدرت ادامه دهید فرمایش شهید سلیمانی یادتان نرود به شعاع کوچک مساجد اکتفا نکنید در امر القای فرهنگ اسلامی با جذب حداکثری پیش بروید در یک کلام مدیر میدانی باشید حل مشکل از تریبون خالی امکان پذیر نیست مساجد را کانون حل مشکلات مردم کنید شاید بنده اشتباه کنم اما بفرمود رهبر معظم انقلاب کم کاری در حوزه فرهنگ مشهود است و بزرگترین سهم این میدان را باید علما داشته باشند والسلام
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    5 39
    بی حجابی یعنی بی حیایی کسی که بی حیاست هم دزدی میکنه هم اختلاس یک کلام کو که بفهمید
  • محمد IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    35 4
    گیر دادید به حجاب منم دوست دارم حجاب باشه بهتر ولی اگه راست میگید جلوی گرونی رانت پارتی اختلاص کوفت زهر مارو بگیرید
  • بنده خدا IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    33 5
    حجاب واجب شرعی است مانند نماز،اجباری در آن نیست و مسئله ایست بین عبد و عابد.قبل از انقلاب هم اجبار نبود و فساد و فحشا بسیار کمتر از اکنون بود.حجاب برای سیاسی و امنیتی است
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    39 1
    حالا که اینقدر از کارهایتان مطمئن هستید چرا شبکه های اجتماعی را فیلتر میکنید چرا نمی‌زارید مردم نظرشان در مورد شما بیان کنن میدانید که هیچکس دیگر به شما اطمینان ندارد تا کی نظرتان را بر مردم تحمیل میکنید مردم زیر خط فقر کمرشان شکسته تمام این اعتراضات بخاطر فقر و بدبختی مردم است کسی دوست ندارد زنش خواهرش مادرش بدون حجاب بیرون برود به خودتان بیاید اگر غربی‌ها اینقدر بد هستن چرا فرزندان مسئولان همگی در آمریکا و اروپا زندگی میکنن
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    31 1
    من دهه شصتیم دهه شصتیها یادشونه دوران ماخندیدن هم جورایی برامون گناه بود نتیجش اخلاق بود؟تازه الان هنوزبهتره
  • وطنم ایران اسلامی IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    29 2
    با توجه به اینکه تو کشور عزیز مون ایران یک سری فساد و اختلاس و .. است آیا این منطق درسته ،به جای نهی از منکر و مطالبه گری و مبارزه با فساد و اختلاس و غیره ،مشکلات دیگری چون بی امنیتی و بی حجابی و ...اضافه کنیم
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    54 4
    آقای محترم مشکل مردم معیشت هست ،چرا مسیله حجاب رو بزرگ میکنید ،،،برو سیب زمینی بخر ،کرایه خونه بده ،مرغ بخر تا بفهمی حجاب برای آدم گرسنه و گرفتار خیلی مهم نیست ،،،در ضمن شهید ندادیم که فرزندان آقایان کانادا نشین بشن و تبلیغ بد حجابی کنن
  • مهرزاد عربی DE ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    8 23
    احسنت . ما با بی حجابی مخالفیم هر کس می خواد لخت بگرده بره اروپا . آزاده