مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد.

آموزش و پرورش استان اردبیل

به گزارش همشهری آنلاین، کلام‌الله صفری با اشاره به شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب و اظهار داشت: این ادعا کاملا دروغ است و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با اشاره به مانور گسترده رسانه‌های ضد انقلاب و انتشار وسیع این خبر کذب تصریح کرد: مردم مومن، انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تاثیر شایعات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.

صفری با بیان اینکه این ادعاها برای تهییج عواطف مردم انقلابی اردبیل است، تصریح کرد: در اردبیل تاکنون هیچ کشته و مجروحی نداشتیم و حتی دستگیری افراد هم در این شهر قابل توجه نبوده است.

وی خاطر نشان کرد: هیچ دانش‌آموزی طی روزهای اخیر دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: متاسفانه شائبه‌ها و جوسازی رسانه‌های معاند سبب ایجاد برخی شایعات در تجمعات اخیر شده که برخی با دامن زدن به این مسائل درصدد ایجاد آشوب و ناامنی هستند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در امنیت و آرامش حاضران در تجمعات ایجاد نشده است، گفت: اتفاقا آرامش حاکم در استان سبب شده تا عصبانیت و خشم معاندان نظام مضاعف شود.

صفری با اشاره به برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نیز اذعان کرد: رسانه‌های انقلابی باید در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند تا نقشه‌های شوم دشمنان در این زمینه خنثی شود.

وی گفت: انتظار داریم مردم شریف و ولایتمدار استان هیچ توجهی به شایعه‌ها نداشته باشند و اخبار را از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند و نباید اجازه دهیم تا معاندان نظام به شایعه‌ها دامن زده و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند.

کد خبر 712399
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 17
  • AT ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    20 0
    واقعا چطور تنظیم میکنید که آخرین نفر در اطلاع رسانی باشین
  • دریا IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    25 1
    خب شفاف بگین اون عکس و فیلم قضیه اش چی بوده اینطوری خشک و خالی تکذیب میکنین انگا یه کاسه ای زیر نیمکاستونه!!!!!
  • Borzoo NO ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    23 0
    الان تکذیب میکنید..فردا اعلام میکنید خودکشی کرده..روز بعد اعلام میکنید که مشکل بیماری داشته و چند بار عمل جراحی داشت.....و هیچوقت هم شفاف سازی نمیکنید
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    10 0
    اگر شفاف سازی به موقع صورت میگرفت شاهد این اغتشاشات نبودیم
  • مریم IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    4 6
    من یه اردبیلیم آخه چی فکر کردن این دروغ بزرگ رو سرهم کردن اردبیل یه جای کوچیکه حتی با یه تحقیق میدانی هم میشه فهمید این دانش آموز نمرده شاید تا حالا بعضی حرفهای این شبکه های خارجی رو باور میکردم ولی الان دیگه عمرا. اسرا پناهی یه دختریه که بیماری قلبی داشته و به خاطر وضعیت بیماریش امسال اصلا مدرسه ثبت نام نکرده بوده و به مرگ طبیعی (به علت بیماری قلبی) فوت کرده