فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان شایعه رسانه‌های معاند درباره آوردن تانک به سنندج را تکذیب کرد و گفت: انتظار داریم در شرایط کنونی که دشمنان جو روانی گسترده‌ای علیه نظام و مردم ایران به راه انداخته اند، نخبگان در راستای خنثی سازی توطئه‌های آنان ورود کنند.

اغتشاشات سنندج

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سید صادق حسینی در یک گفت و گوی صمیمی با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در وقایع اخیر دشمنان با تمام توان برای ایجاد اغتشاش و ناامنی کشور به ویژه استان کردستان تلاش کردند و جای نخبگان در این عرصه برای مقابله با جو روانی موجود، خالی بود.

وی بر لزوم اقناع و آگاه سازی جامعه و قشر جوان و تبیین اهداف دشمن تاکید کرد و افزود: دشمن می خواهد از داخل ما را دچار تفرقه کند، بنابراین رسانه ها باید ورود کرده و خانواده ها و جامعه را به آرامش توصیه کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نقش رسانه ها را در مقابله با جنگ روانی دشمن بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و یادآور شد: در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی در بخش های مختلف کرده ایم و دشمنان از این قضیه نگران و به دنبال ایجاد فتنه و آشوب هستند.

سردار حسینی با بیان اینکه باید از منافع کشورمان دفاع کنیم، از تخریب اموال عمومی توسط برخی افراد سودجو و فریب خورده انتقاد کرد و گفت: برخی از روی هیجان و احساسات و تبلیغات رسانه ای دشمن دست به این کارها می زنند که باید آنان را آگاه کرد.

وی مرگ مرحومه مهسا امینی را بهانه دشمن برای فتنه و اغتشاش در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: چرا رسانه های معاند برای فاطمه اسدی یا شلیر رستمی اظهار تاسف نکردند و فقط روی مرگ دختر سقزی مانور دادند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خواستار همفکری برای رفع مشکلات و آگاه سازی قشر جوان شد و ادامه داد: انتقاد سازنده همواره باید وجود داشته باشد اما تخریب و اغتشاش به ضرر خود مردم و توسعه استان است.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان هم در این نشست اظهار داشت: در حوادث اخیر پدیده‌ای مبتنی بر وجوه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و عوامل داخلی و خارجی اتفاق افتاد و هزینه های مادی و معنوی زیادی بر کشور تحمیل کرد.

جعفر عبدالملکی افزود: دشمن از تمام توان خود به ویژه فضای مجازی، برای کاهش، فرسایش و از بین بردن سرمایه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استفاده کرد.

وی هدف اصلی دشمن را براندازی نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: اتفاقات اخیر از لحاظ روانی متفاوت از اغتشاشات سال‌های ۹۸ و ۸۸ بود و دشمنان منجسم تر از گذشته روی اذهان عمومی کار می‌کنند.

مدیر کل صدا و سیمای کردستان بر لزوم تبیین خدمات نظام در بخش‌های مختلف تاکید و اضافه کرد: باید به جوانان و قشر نوجوان جامعه این موضوع را فهماند که با ایجاد اغتشاش و ناامنی، استان از مسیر توسعه عقب می‌ماند که کاملا به ضرر مردم کردستان است.

برخی از خبرنگاران و روزنامه نگاران استان کردستان نیز در این نشست دیدگاه های خود را با فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در میان نهادند.

کد خبر 711886

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 60
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • ناشناس IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    چراهیچگاه به معترضین ومخالفین اجازه راهپیمایی مسالمت آمیزداده داده نمیشود
    • سلام IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      23 55
      رهبر معظم انقلاب به مسولین فرمودند که در این شرایط کارها و وظایف خود را انجام دهید و خدمت رسانی کنید پس جهاد همه همین است که همه کار و تلاش کنند و به فکر این جریانات نباشند تا مردم راضی باشند که خدا راضی خواهد بود پس همه با هم‌کار و تلاش میکنیم انشاا...
  • عثمان خداپرست IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    91 46
    بسم رب الشهدا والصدیقین... واقعا انسان تعجب می کنه که چرا در هفته وحدت اینهمه نیرو و نیروهای زرهی نظامی به سنندج آمده!!!؟؟؟ چرا خیابان های شهر اینقده خلوت شده و در طی 10 روز 4 بار مغازه ها بسته شده... اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    86 13
    ریشه تمام نابسامانیهای اجتماعی در بی عدالتی هاست عده ای اندک در رفاه کامل وعده زیادی در فقر کامل روزبه روز هم وضع بدتر میشود باید مسکلات اقتصادی مردم حل شود با دو تومان یارانه مشکل حل نمی شود باید فکر اساسی کرد تورم اعسار گسیخته باید مهار شود مردم امیدشان را از دست دادن
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    هیچ غلطی نمی تونن بکنن و اونقدر بیان تو خیابون و برن تا جونشون دربیاد.. فتنه های بدتر از اینم بوده و هیچ غلطی نتونشتن بکنند.. اینم کشور مال امام زمانه و این جوجه فوکولی ها کاری نمی تونن بکنند..
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    نا آرامی و نابسامانی کشورهای منطقه ، برنامه استعماری برای دست اندازی به منابع مردم است ،
  • علی IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    با سلام و احترام،خدمت ملت شریف کشور عزیزمون ایران. روایتی از امیرالمومنین علی علیه السلام برای اکثریت مردم آشناست،فقرازهردری وارد شود ایمان از در دیگربیرون می رود. همه مشکلات جاری کشور چه در حال حاضر چه از قبل،مربوط به تبعیض و بی عدالتی و نابرابری‌های موجود در جامعه هست،آن هم ریشه در فساد حاکم و قالب در بین مدیران کشور از رده های مختلف بالا تا پایین دارد،وقتی سیستم پاک و سالم و قانونمندوبطور یکسان برای همگان عمل کند،محال است مشکلات این چنین بوجودآید،پس در وضعیت فعلی اصلاح و سپردن امور کشور بی درنگ و ضرب الاجل به افراد باوجدان و کاردان،وتغییر در نحوه مدیریت کشور الزامی است،درغیراینصورت عواقب غیرقابل جبران متوجه کشور و مردم ایران خواهدشد،بنابراین چاره ای جز اصلاحیه رویه ها و ساختار های نوین و بنیادی در مدیریت کشور باقی نمانده است،آنهم اگر مسيولین همت بگمارند،وگرنه این اوضاع بوجودآمده به ضرر دولت و ملت خواهد بود.