ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر استان کرمان آتش گرفت و این حادثه با حضور تیم‌های اطفای حریق و امداد و نجات این سازمان مهار شد.براساس اعلام مدیرعامل این جمعیت، حادثه ارتباطی به ناآرامی‌های اخیر ندارد.

آتش سوزی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد جهانشاهی گفت: این آتش سوزی در سالن اجتماعات ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر استان کرمان ساعت ۱۱:۱۰  امروز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش و شعله های آتش ساعت ۱۲:۳۰ به صورت کامل اطفا و پاکسازی شد.

او اظهارداشت: ۹ دستگاه خودرو از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان و سه دستگاه از شهرداری اختیار آباد، شهرک صنعتی و نیز یک خودرو نیز از فرودگاه کرمان برای مهار آتش همکاری داشتند.

جهانشاهی با اشاره به تلاش آتش نشانان برای کنترل آتش گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات نداشت اما خسارت مالی آن سنگین گزارش شده است. علت آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

تکذیب ارتباط حریق در هلال‌احمر کرمان با اغتشاش

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: علت حادثه آتش سوزی ظهر امروز (سه شنبه) در ساختمان ستادی این اداره اتصالی در سیستم برق و تاسیسات بوده و هرگونه وابستگی حادثه با اغتشاشات را رد می‌کنیم.  ساعت ۱۱:۱۰ امروز سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر دچار حادثه آتش سوزی و با همکاری تیم های آتش نشانی اطفا شد.

او اظهار داشت: چوب به کار رفته در سالن اجتماعات ساختمان موجب شلعه ور شدن سریع آتش سوزی و میزان بالای خسارت ها شد.

کد خبر 711585
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha