ستاره خط میانی آبی‌ها هم مثل خیلی از استقلالی‌ها از اشتباهات داوری گلایه دارد و می‌گوید اگر این اشتباهات نبود تیم ساپینتو جایگاه بهتری داشت.

رضاوند

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی

در هفته‌ای که پرسپولیس و سپاهان در مصاف رودررو به تساوی بدون گل رضایت دادند، استقلال این فرصت را داشت تا با پیروزی مقابل فولاد به صدر جدول برسد اما از دست دادن ۲‌امتیاز خانگی مانع این اتفاق شد. آرش رضاوند هافبک آبی‌ها که سابقه یک‌نیم فصل بازی برای فولاد را هم در کارنامه دارد، مثل خیلی از هواداران و بازیکنان به برخی از تصمیمات داور در بازی هفته هشتم معترض است و اعتقاد دارد تیم ساپینتو با اشتباه واضح داور، ۲‌امتیاز مقابل نکونام و تیمش از دست داده است.

*از بازی با فولاد شروع کنیم. بازی چطور بود؟

فولاد یکی از تیم‌های باکیفیت لیگ برتر است و می‌دانستیم بازی آسانی در پیش نداریم. ما در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم ولی مسئله‌ای که اذیت‌مان کرد، اشتباهات داوری بود. همه دیدند در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ داد. کارشناسان داوری هم در مورد قضاوت آقای حاج ملک نظر دادند و تأیید کردند که او باید برای ما پنالتی می‌گرفت.

*ولی داور بعد از بازی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اشتباهی نداشته است.

طبیعی است که خودش این صحبت را انجام بدهد ولی کارشناسان در مورد عملکرد داور نظر دادند و همه‌چیز روشن است. ما امسال در چند بازی از اشتباهات داوری ضربه خوردیم. اگر این اشتباهات نبود می‌توانستیم با امتیازهای بیشتر، جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم. نمی‌دانیم چرا تیم ما فقط از اشتباهات داوری ضرر می‌کند و سود نمی‌برد. در بازی با پیکان و چند بازی دیگر بابت اشتباهات داوری چند امتیاز حساس از دست دادیم.

*عملکرد استقلال را در ۸‌بازی گذشته چطور ارزیابی می‌کنی؟ کیفیت فنی تیم و امتیازاتی که تا الان گرفته‌اید، راضی‌کننده بوده است؟

استقلال نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشت. هم چند بازیکن عوض شدند و هم سرمربی تیم تغییر کرد. با توجه به حضور مربی خارجی، استقلال نیاز به زمان داشت تا به شرایط ایده‌آل برسد و از طرفی ساپینتو هم باید از فوتبال ایران و شرایط استقلال شناخت بیشتری پیدا می‌کرد. تا الان بد کار نکرده‌ایم ولی می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم.

*ولی برخی معتقدند استقلال چندان زیبا بازی نمی‌کند.

من با این موضوع مخالفم. شما باید سبک بازی دیگر تیم‌ها را ببینید و بعد در این مورد صحبت کنید. ما بد فوتبال بازی نمی‌کنیم.

*شرایط خودت در استقلال چطور است؟

شرایط من خوب است و همیشه تلاش می‌کنم تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم. امیدوارم برای استقلال بازیکن مثمرثمری باشم.

*قبل از شروع فصل خبرهای مختلفی درخصوص جدایی‌ات از استقلال مطرح شد. از اینکه در استقلال ماندی چقدر رضایت داری؟

من همان زمان هم گفتم که خیلی‌ها آرزو دارند در استقلال بازی کنند. من از بچگی به این تیم علاقه داشتم و حالا هم خوشحالم که پیراهن استقلال را بر تن دارم.

*سال گذشته در تیم فولاد بازی می‌کردی. این تیم را چطور دیدی؟ نسبت به پارسال فرقی کرده؟

فولاد یکی از تیم‌های خوب ایران است و جواد نکونام هم نشان داده که از لحاظ فنی در چه سطحی قرار دارد. آنها واقعا تیم باکیفیتی هستند ولی در این بازی دیدید که ما چند موقعیت را برابر فولاد از دست دادیم.

*چقدر احتمال می‌دهی استقلال قهرمانی سال گذشته را تکرار کند؟

اگر اشتباهات داوری اجازه بدهد، شانس اول قهرمانی هستیم. ما تیم خوبی داریم و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم.

*چه تیم‌هایی شانس قهرمانی هستند؟

نمی‌توانم بگویم اصلی‌ترین رقیب استقلال چه تیمی است. ۶-۷ تیم بالای جدول شانس خودشان را برای قهرمانی امتحان می‌کنند ولی ما توجهی به نتایج دیگر تیم‌ها نداریم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید روی نتایج خودمان تمرکز کنیم.

کد خبر 711118
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    3 0
    این بازی با فولاد که من دیدم اشتباه داوری نبود تعمد داوری بوذ شرم آور بود