رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پاکبان برای نظافت در شب، لباس مناسب ندارند، گفت: پیمانکاران شهرداری از کودکان برای جمع آوری زباله استفاده می‌کنند.

اقراریان

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی اقراریان در زمان تذکر خود در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: در اغتشاشات اخیر خیلی از افراد بیانیه دادند،  اما برخی سیاسیون بر اساس قاعده‌ای که دنبال می‌کنند، هر جا به نیروهای انقلابی ظلم می‌شود، خفه خون می‌گیرند.

او با بیان اینکه خفه خون گرفتن یعنی ساکت شدن، سکوت کردن و دم نزدن، گفت: رسانه‌های اصلاح طلب مواضع‌شان برای جنایات اخیر چه بوده است، خفه خون گرفته اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: کسانی که در برابر این جنایات سکوت می کنند باید در برابر ملت ایران پاسخگو باشند.

اقراریان هم‌چنین به تذکر دیگری پرداخت و با اشاره به اینکه رسماً از کودکان برای جمع آوری زباله از سوی پیمانکاران شهرداری استفاده می‌شود، گفت: اگر شهردار تهران این موضوع را نمی‌بیند، بیاید او را برده و به آن نشان دهیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پاکبان برای نظافت در شب، لباس مناسب ندارند، گفت: چرا نمک گیر پیمانکار هستید که نتوانید برای این موضوعات به پیمانکاران تذکر بدهید.

لوازم بازی کودکان در بوستان‌ها فرسوده است

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه باید به فکر نشاط کودکان باشید، گفت: بسیاری از لوازم بازی کودکان در بوستان‌ها فرسوده شده است.

او خطاب به مدیرانی شهرداری تهران گفت: سفر خارجی که زیاد می روید، در این سفرها به پارک ها هم سر بزنید و وضعیت آن را ببینید.

اقراریان در ادامه ابراز امیدواری کرد که سفرهای خارجی شهرداری تهران نیز شفاف سازی شود.

کد خبر 710956
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha