تیم ملی کشتی ایران احتمال دارد در مسابقات جام جهانی کشتی که قرار است در آمریکا برگزار شود شرکت نکند.

تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت روسی wrestdag، رقابت های کشتی آزاد جام جهانی در حالی آذر ماه در آمریکا برگزار می شود که معلوم نیست به تیم ملی کشتی آزاد ایران ویزا داده شود. در صورتی که این امر محقق نشود ایران غایب جام جهانی کشتی خواهد بود و اسلواکی جایگزین این تیم می شود.

پنج کشور برتری که در جدول رده بندی پایانی رقابت های کشتی بلگراد قرار گرفتند حق شرکت در جام جهانی را به دست آوردند و تیم ششم متشکل از قهرمانانی است که کشورهایشان بین ۵ کشور برتر نبودند ولی نتایج خوبی در جهانی بلگراد کسب کردند.

جام‌های جهانی کشتی آزاد و کشتی زنان در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر در شهر کورالویل آمریکا (در ایالت آیووا) برگزار می شود. در کشتی آزاد تیم های آمریکا، ایران، ژاپن، مغولستان و گرجستان و در بانوان نیز تیم های ژاپن، آمریکا، چین، مغولستان و اوکراین به رقابت می پردازند.

جام جهانی کشتی فرنگی نیز ۵ و ۶ آبان ماه در باکو برگزار می شود و تیم های ترکیه، آذربایجان، صربستان، ایران و قرقیزستان در آن حضور دارند.

هنوز مشخص نیست تیم کشتی آزاد ایران به آمریکا می رود یا خیر؟ در فوریه سال جاری، ایرانی ها یک مسابقه دوستانه برنامه ریزی شده در آمریکا را تحریم کردند. علت این امر، خودداری از صدور روادید ورود به آمریکا برای پنج تن از اعضای ایران از جمله علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران بود.

اگر این بار اتفاقی مشابه بیفتد، تیم کشتی آزاد اسلواکی که در بلگراد در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت، باید در جام جهانی حضور داشته باشد.

کد خبر 710222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 77
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    آمریکا داره تیم تحریم. میکنه پس آمریکا ملت دولت براش فرق نمی کنه آمریکا دلش به حال هیچ ملتی نسوخته فقط منافع خودش در نظر میگیره
    • US ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      63 49
      شما دارید سواستفاده میکنید
    • بختیاری IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      50 33
      تو اگه حرف نزنی سنگین تره
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      70 24
      دقیقا درست میگین هرکی مخالف آمریکا ورفتار غیر منطقی او باشه سوءاستفاده چی هست البته به تعبیراونا
  • حسن بابایی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    63 61
    بطوریقین ایران به جام جهانی خواهد رفت،، اگر آمریکا ویزا ندهد یعنی دروغگو ترین حاکمیت دموکراسی جهان است،، وباید به ملت های جهان پاسخ دهد، که دموکراسی غرب آمریکا و ایادی دنباله رو شان چه شکلی است،، آیا آمریکا می‌ترسد؟ اگر می‌ترسد از چه چیز ایران وحشت دارد؟ دنیای غرب،بایداز دموکراسی دینی ادیان جهان اللخصوص ایران درس بگیرد،، دموکراسی در لخت گشتن و بی بندوباری نیست، چون معنای دموکراسی دین مبین اسلام را نمی‌دانید،، غربی ها از دموکراسی دینی وحشتناک وحشت دارند،،
    • مهمان IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      45 11
      حاجی آقا درسته آمریکا دشمن ماست اما شما دیگه خیلی آرمانی داری فک میکنید امپراتوری رسانه اجازه نمیده اصلا کار آمریکا به پاسخ دادن بکشه
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    39 56
    اهای آمریکا چرا بازیچه دست اسراییلیها شدی.سعی کن خودت باشی.هرچند خودتم باشی باز هم دنبال خیره سری های خودتی.دست از استبداد بردار.تاکی میخای ادامه بدی.چرا فکر میکنی هر کاری که میکنی درسته؟یکی به میخ میزنی یکی به نعل