تیم فوتبال پورتو با درخشش مهاجم ایرانی خود موفق به شکست بایرلورکوزن شد تا شاگردان کنسیسائو امیدوار به صعود باشند.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین تیم‌های فوتبال پورتو و بایرلورکوزن در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه خانگی پورتو به مصاف هم رفتند که پس از یک بازی پر افت و خیز و با درخشش مهدی طارمی این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پورتو خاتمه پیدا کرد.

با اینکه پورتو میزبان مسابقه بود ولی لورکوزن نمایش بهتری در دقایق ابتدایی بازی داشت و توانست چند موقعیت خوب برای خود ساخته و پرداخته کند. در جایی که توپ در دست لورکوزن بود، پورتو به یک ضدحمله خوب رسید و طارمی توانست با یک حرکتی دیدنی گل اول پورتو را به ثمر رساند ولی داور این مسابقه با کمک ویدیوچک نه تنها آن را مردود اعلام کرد بلکه خطای هند مدافع پورتو را گرفت تا یک پنالتی به سود یاران سردار بدست آید.

پاتریک شیک البته این پنالتی را از دست داد تا یک فرصت بزرگ دیگر از کف لورکوزن بیرون برود.

در نیمه دوم بازی متعادل پیش رفت تا اینکه در دقیقه ۶۹ روی پاس دیدنی طارمی ، زایدو دروازه لورکوزن را باز کرد تا اولین برد پورتو در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بدست آید و یاران طارمی به صعود امیدوار شوند.

بازی با نتیجه یک بر صفر در جریان بود که باز هم مهدی طارمی از نبوغ خود استفاده کرد و این بار وندرسون گالنو در دقیقه ۸۷ با پاس ستاره ایرانی پورتو را به گل دوم رساند.

  سردار آزمون که از ابتدا روی نیمکت نشسته بود با اینکه تیمش نیازمند گلزنی بود ولی وارد بازی نشد تا مشخص شود جراردو سیوانه اصلا به ستاره کشورمان اعتمادی ندارد.

کد خبر 710193
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    4 0
    کلیپ ها فوق العاده بی کیفیت هستند ، اصلا" توپ مشخص نیست . این بازیها با کیفیتهای بسیار بالا پخش میشن حالا چرا با این سطح از کیفیت داغون اینجا گذاشته میشه نمیدونم