رفتارهای غیرمسئولانه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، پس از انتشار یک نظرسنجی توییتری در مورد عملیات روسیه در اوکراین، بار دیگر به چالش کشیده شد.

ایلان ماسک

به گزارش همشهری آنلاین، ماسک در یک پست توییتری شرایطی را فهرست کرد که معتقد بود می‌تواند به جنگ در اوکراین پایان دهد و سپس از مردم چهار منطقه اوکراین که همه‌پرسی در آنجا برگزار شده است، خواست تا در مورد احساسات خود نسبت به الحاقات رای دهند.

این پست مورد انتقاد ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین و آندری ملنیک، سفیر اوکراین در آلمان قرار گرفت. ملنیک در توییتر خود نوشت: «خفه شود، پاسخ بسیار دیپلماتیک من به شماست.»

ماسک فهرستی از شروط برای برقراری صلح در اوکراین را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرد که شامل «تکرار مجدد انتخابات زیر نظر سازمان ملل متحد در مناطقی که اخیرا توسط روسیه ضمیمه شده است؛ به رسمیت شناختن الحاق کریمه به روسیه؛ اطمینان از تامین آب کریمه و اطمینان از بی‌طرفی اوکراین».

بیشتر بخوانید:

اظهار نظر مدیرعامل تسلا، موجی از انتقادات را به سوی او روانه کرد. البته به غیر از اظهار نظرهای رسمی، بسیاری از کاربران نیز مطابق با توییت‌های پیشین ایلان ماسک، نظرات‌شان را بیان کردند.

کد خبر 709931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha