جدال گل‌گهر و استقلال در هفته هفتم لیگ برتر، چند چهره خاص داشت. بازیکنانی که به دلایلی بیشتر از سایر مهره‌های درون زمین به چشم آمدند و با نمایش‌های خوب یا بدشان، توجه بینندگان این مسابقه را بیشتر از سایرین جلب کردند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، چهارمین برد این فصل استقلال، نخستین برد آنها روبه‌روی یکی از تیم‌های مدعی در لیگ بیست و دوم به شمار می‌رفت. آنها بالاخره ثابت کردند که ظرفیت انجام کارهای بزرگ را نیز در این فصل دارند.

محمد محبی، ‌رؤیا مجانی است!

شاید گل محبی روبه‌روی گل گهر، کاملا ساده بود اما جاگیری عالی این بازیکن در هفته‌های گذشته لیگ، اصلا تصادفی به‌نظر نمی‌رسد. محبی دقیقا منطبق بر سبک بازی تیم ساپینتو، خودش را مهیای دریافت پاس از کناره‌ها می‌کند و روبه‌روی دروازه حریف، بی‌اشتباه نشان می‌دهد. ستاره بوشهری استقلال، قصد دارد به هر قیمتی رؤیای رفتن به جام جهانی را زنده نگه دارد. او دوران ملی پرفراز و نشیبی داشته است. محبی در تیم ویلموتس یک بازیکن ثابت بود، مدت‌ها به تیم اسکوچیچ دعوت نمی‌شد و در تیم کی‌روش فقط در اردوی داخلی حضور داشت. حتی با وجود کنار رفتن از اردوی اتریش، او همچنان به درخشش در استقلال ادامه می‌دهد. شاید در بین مهاجمان شاغل در لیگ برتر، هیچ بازیکنی به اندازه او برای رسیدن به قطر شانس نداشته باشد.

عزیزبک آمانوف؛ درخشش و حسرت

قرار گرفتن عزیزبک آمانوف در فهرست سیاه ساپینتو، از همان ابتدا برای هواداران استقلال غافلگیرکننده بود. فرهاد مجیدی ابتدا علاقه زیادی به این هافبک ازبک داشت اما ساپینتو حتی نام آمانوف را در فهرست ۱۸‌نفره قرار نمی‌داد و بالاخره در آخرین دقایق نبرد با گل‌گهر، او را به زمین فرستاد. عزیزبک که انگیزه‌های زیادی برای درخشیدن در این نبرد داشت، پاس‌های دقیقی در میانه میدان داد و یک توپ عالی هم برای رضا میرزایی فرستاد. کافی بود میرزایی کمی دقت به خرج بدهد تا آمانوف در نخستین دقایق حضورش در این فصل از لیگ برتر، صاحب یک ‌پاس‌گل شود. این موقعیت از دست رفت اما شاید این نمایش چند دقیقه‌ای، عزیزبک آمانوف را در بین کادر فنی استقلال عزیز کرده باشد!

مهدی قایدی؛ باشو بلند نمی‌شود

او هم درست مثل محمد محبی، در اردوی اولیه تیم ملی حاضر بود و در نهایت با تیم به اتریش سفر نکرد. قایدی اما برخلاف پسر هم‌تیمی و هم‌استانی‌اش، این روزها اصلا آماده نشان نمی‌دهد. او شبیه آن بازیکنی نیست که قبل از ترک ایران برای پیوستن به امارات، در اوج قرار داشت و گره همه بازی‌ها را برای استقلال باز می‌کرد. مهدی در قامت یک‌ سوپراستار از استقلال جدا شد و انگار با طی کردن مسافت تا امارات، در بعد زمان هم سفر کرد و دوباره به گذشته‌اش در استقلال برگشت. موقعیت‌سوزی‌های او در جدال این هفته با گل‌گهر برای هواداران باشگاه نگران‌کننده بود. با این کیفیت، قایدی دیگر شانسی برای همراهی تیم ملی در قطر نخواهد داشت. برای بازیکنی که در بیشتر هفته‌های انتخابی همراه تیم بوده، این یک کابوس تلخ خواهد بود.

کد خبر 709684
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha