یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از شکست برابر تراکتور از بازیکنان تیمش به شدت تمجید کرد.

یحیی گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی در خصوص این بازی گفت: شرایط بازی و قبل بازی نرمال نبود و آمادگی ذهنی خوبی برای این بازی نداشتیم و دلایل مختلفی داشت و فکر کنم اینجا نتوانیم درباره این دلایل صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد تیمش توضیح داد: خیلی سخت بود به شرایط مسلط باشیم. تا حالا ندیده بودم یک تیم انقدر بی تمرکز باشد اما از آن طرف خوشحالم در تیمی حضور دارم و با بازیکنانی کار می‌کنم که شرف و مردانگی و معرفتشان را نشان دادند و باعث افتخارم است با آنها کار می‌کنم و به تک تک آنها افتخار می‌کنم. درباره بازی توضیحی ندارم.

وی افزود: تبریک می‌گویم به تراکتور که بازی خوبی را ارائه دادند و حقشان برد بود و شاید می‌توانستند گلهای بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.

او درباره پنالتی ترابی اظهار داشت: شرایط پنالتی‌زدن بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکن دارد. آن بازی لوکادیا زد و امروز هم مهدی زد. هر دو خوب می‌زنند اما بازیکنان انقدر ذهن مشوش و ناآرامی داشتند که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.

کد خبر 709659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    7 8
    (درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.)) درباره فیلم سینمایی فرداشب بپرسیم؟ درباره گاو مش حسن چی؟!!!!