شاگردان یحیی گل محمدی در هفته هفتم لیگ برتر اولین شکست فصل خود را تجربه کردند.

پرس

به گزارش همشهری آنلاین دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز در حالی از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد که با تأخیر ۳۰ دقیقه‌ای در شروع این مسابقه همراه بود.

تنها چند ثانیه پس از شروع بازی، شاگردان قربان بردیف در تراکتور با پاس کاری پشت محوطه جریمه پرسپولیس توانستند اولین موقعیت خطرناک را روی دروازه علیرضا بیرانوند ایجاد کنند اما هاشم نژاد نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند. خطای علی نعمتی در همان ابتدای مسابقه با تصمیم قاطع بنیادی فر در نشان دادن کارت زرد روبرو شد.

دو تیم که بیشتر سعی داشتند میانه میدان را با حفظ مالکیت توپ از آن خود کنند با پاس‌های کوتاه متوالی برای رسیدن به دروازه حریف برنامه ریزی داشتند اما باز هم این تراکتوری‌ها بودند که در دقیقه ۶ توانستند خطرآفرینی کنند. عکس العمل زیبای بیرانوند روی شوت فنی هاشم نژاد مانع از به ثمر رسیدن گل برای میهمان شد.

در ادامه بازیکنان پرسپولیس بیشتر از حریف تبریزی توپ را در مناطق مختلف زمین به گردش در آوردند اما تلاش‌های آنها چندان خطر جدی روی دروازه محمدرضا اخباری ایجاد نکرد تا باز هم تراکتوری‌ها باشند که در دقیقه ۴۰ روی ضد حمله بتوانند دروازه پرسپولیس را تهدید کنند ولی خبری از گلزنی نبود تا دو تیم بدون گلزنی به رختکن بروند.

 در نیمه دوم دو تیم فرصت های خیلی خوبی برای گلزنی داشتند که در دقیقه ۶۲ تیم تراکتور در یک رفت و برگشت در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت مهاجم تراکتور پس از برخورد به تیرک عمودی به شکل خطرناکی به گل تبدیل نشد.

در ادامه هم در دقیقه ۶۹ لوکادیا با پاس ترابی روی ضدحمله در موقعیت گل قرار گرفت که ضربه فنی این مهاجم در زاویه بسته به تیرک دروازه تراکتور برخورد کرد.

اما دقایقی بعد از این فرصت تراکتوری ها به گل رسیدند. در دقیقه ۷۴ اشتباه عجیب لوکادیا در میانه های میدان با پاس اشتباه با قطع توپ عباس زاده و تک به تک شدن این مهاجم تراکتور همراه شد که شوت این بازیکن را بیرانوند دفع کرد اما در برگشت با تعلل خط دفاعی پرسپولیس عباس زاده توپ را به گل تبدیل کرد.

در حالی که تنها چند دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود در دقیقه ۸۲ خطای مدافعان تراکتور روی مهدی عبدی با اعلام داور پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شد. این تصمیم بنیادی فر اما با اعتراض شدید تراکتوری ها مواجه شد تا در نهایت بعد از چند دقیقه توقف در بازی مهدی ترابی پشت توپ بایستد و پنالتی سرخ ها را هدر بدهد.

اخباری در این صحنه ضربه ترابی را با یک عکس العمل خوب مهار کرد.
 

کد خبر 709648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha