یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

مدیر مستند سوره در نشست خبری همسایه‌های خوب گفت: ما در سال آینده قصد داریم دو مجموعه جدید بسازیم که مستند شهید فخری‌زاده یکی از آن‌هاست.

شهید فخری زاده

به گزارش همشهری آنلاین، با پایان مستند همسایه‌های خوب، مجموعه‌ای ۱۲ قسمتی  از شبکه دو سیما، نشست خبری در خصوص تجلیل از قهرمانان این مستند تلوزیونی در سالن کنفرانس سازمان سینمایی سوره برگزار شد. در این نشست امیر مهریزدان، مدیر مرکز مستند سوره، مهدی بخشی‌مقدم، کارگردان و مهدی شامحمدی، تهیه کننده مجموعه همسایه‌های خوب حضور داشتند.

امیر مهریزدان، مدیر مرکز مستند سوره در نشست خبری سازمان سینمایی سوره گفت: وقتی قسمت‌های مختلف همسایه‌های خوب را می‌دیدم، برایم جالب بود که یک حس خوب همانند یک گل خوشبو، انسان‌ها را به سمت خوب بودن می‌برد تا همگی خوب باشند. او افزود شما بزرگواران این مجموعه با همت و صدق نیت خودتان این کار را پیش بردید، شک ندارم از این موضوع افراد بسیاری با هر اعتقاد و دیدگاهی که دارند حتما خوشحال می‌شوند و حال خوبی برایشان به دنبال دارد.

همسایه‌های خوب

او گفت: تولید مجموعه همسایه‌های خوب با انگیزه‌ای شخصی برای حال خوب انسان‌ها بود تا بتواند بر حال نامساعد آن‌ها تاثیر بگذارد. بسیاری از دوستان در تولید این مجموعه همراه ما بودند که ما از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم. همچنین در مجموعه همسایه‌های خوب اصلا به دنبال این موضوع نبودیم که بگوییم مشکلات یا معزلات در کشور وجود ندارند، اما نکته خوب ماجرا اینجا است که ما با وجود کاستی‌ها قهرمانانی را در این مستند نشان دادیم که با تمام توان ایستادند تا به بهترین نحو کار خود را انجام دهند. آتش نشان، فعال اجتماعی و تا کسی که دغدغه نابودی جنگل را دارد، اینقدر اشخاص شریفی هستند که داستان این عزیزان به تصویر کشیده شود. از این رو ان‌شاءالله بتوانیم علمدار این حرکت دوستان باشیم، زیرا به تصویر کشیدن خوب است.

مستند همسایه‌های خوب

مهریزدان گفت: در این مستند نشان دادیم، ما با هر عقیده و سنتی که داریم ملتی هستیم که حرف از امید می‌زنیم شعار نمی‌دهیم و امید ما رفع مشکلات نیازمندان است یا کسانی که سال‌ها به بچه‎‌های کم توان کمک می‌کنند و کسانی که در مناطق محروم بتوانند کتابخانه راه بیاندازند. وی ادامه داد؛ امیدوری ما شعار نیست امیدواری ما تلاشی برای رفع گرفتاری‌ها است. ما بر این اساس که معتقد هستیم کار خوب و کار خیر تکثیر می‌شود این امید را داریم که‌ای کاش در این کار دخیل و سهیم بودیم و می‌خواهیم این خوب بودن‌ها را نشان دهیم که مجموعه همسایه‌های خوب این ویژگی‌ها را داشت.

همسایه‌های خوب

وی افزود؛ ما به دنبال ساخت بخش دوم مجموعه همسایه‌های خوب هستیم. ان شاءالله بتوانیم در سال آینده به سمت داکیو درام برویم و بنا داریم درباره شهید فخری‌زاده که شخصیت علمی ایشان شناخته نشده و حق ایشان ادا نشده است مستندی بسازیم. ما دوتا کار جدید در سال آینده خواهیم داشت. کار دیگری که داریم درباره قهرمان‌های معمولی است، کسانی که در روستاها به تلاش میپردازند. همچنین ما به دنیال ساخت کاری هستیم که مخاطب داشته باشد و مخاطب پای کار بنشیند.

مهدی شامحمدی، تهیه کننده مجموعه همسایه‌های خوب در این نشست خبری گفت: از افراد حاضر در مستند همسایه‌های خوب در سیستان بلوچستان، مازندران، گلستان و تهران تقدیر و تشکر می‌کنم که به ما اجازه دادند از آن‌ها تصویر برداری کنیم. هدف ما از این نشست این است که افراد قهرمان و دلسوز در جامعه تکثیر شوند و ان‌شاءالله در بخش دوم مجموعه همسایه‌های خوب، از این دوستان بیشتر یادبگیریم و بیاموزیم. در انتهای این مراسم امیر مهریزدان، مهدی بخشی‌مقدم و مهدی شامحمدی از قهرمانان مجموعه مستندی همسایه‌های خوب قدردانی کردند. 

کد خبر 709630
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha